zopár ľudí na údržbe, ktorá pracuje iba 5 dní v týždni a aj to v režime osekanom na najnutnejšie minimum, myslím že v celkovom počte vodičov autobusov sú títo mechanici len omrvinka
na rozbehnutie TD dopravy ,staci malo.."pokyn z hora"
co sa tyka kvalifikacie,kazdy pracovnik TD ma odbornu kvalifikaciu platnu /vylukou mu kvalifikacia nezanika/
takze docasne preradeni pracovnici,by mohli okamzite vykonavat udrzbu a ine ukony spojene s prevazdkou TD /tak, ako v obvyklom rezime/
No to ja neviem, ja informácie z DP nemám žiadne - ale ak niekto získal nejaku kvalifikaciu aj na niečo iné (teda AD v tomto prípade) - neznamená to že "stratil" kvalifikáciu na to čo už mal, nie? (teda "zabudol" na TD) .. aspoň v normálnych firmách to tak býva, že človek len získa rozšírením kvalifikácie,, tak neviem ako je to v tomto prípade čo píšeš..
Hlavne je otázne, kto by robil údržbu jazdiacich trolejbusov, lebo ak mám správne informácie, sa niektorí mechanici z TD prekvalifikovali na vodičov AD a na dielne AD.
Nechápem ale "politiku" DP.. ? Sú výluky ED v širšom centre na viacerých tratiach naraz, jazdia teda náhradné autobusové "X..." linky po náhradných trasách - to chápem. Cez mesto už len na linkách X sa dá prepravovať pomaly, teda prestupuje sa skoro na všetkých linkách na náhradné linky, môžem povedať obrazne pomaly, že prestupuje celé mesto.. - žiaľ to je realita, s tým neurobíme nič, aj to chápem.
Teraz sa ukazuje že je fakt nedostatok vozov AD nech tu píše kto chce čo chce.. (vypravuju sa aj male vozy na celodenné služby nosných liniek, či tam kde kapacitne nepostačuju apod)
No nechápem ale prečo nám teda stoja trolejbusy (aj klbove) prázdne v depe - a nezaradia sa aspoň počas tych výluk na svoju trasu - aspoň skrátenú po JUMBO centrum? ? A odtial by jazdili až miesto nich SOR-ky po svojich trasách ďalej..(71 72) Určite by sa tým súčastná výprava SOR-iek počas špičky zmenšila (aj klbákov samozrejme) na polovicu vozov a použili by sa kde ich viac treba. Prestupuje skoro každý všade už - myslím si že prestupovať by sa dalo aj z trolejbusu na bus a opačne... Aj tak väčšina ludi nejazdí zo sídliska na sídlisko (Furča-KVP), tak neviem prečo sa tak ľahostajne mesto a DP stavia k tým trolejbusm - teraz by určite trochu pomohli svojou prepravnou kapacitou tie trolíky, no žiaľ realita je iná a zmýšlanie vedenia DP asi tiež .. ?
Je úplne jedno, ako sa zvýši dopyt po cestovaní daným smerom, ale nové vozy si môžeme akurát tak nakresliť. Dnes bol tiež minimálne 1 krátky voz na X7, ale najskôr to bola len záloha. No 15-metrových vozov je až-až.
Veď krátke vozy jazdia na X7 bežne – nič neobyčajné od zavedenia X9.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Cathy