Reakcia na: forest #75815:
Ja len nechápem jednu vec - ak o tej klíme sa jedná.. Prečo sa ten istý argument nepoužil ak sa kupovali busy SOR? Tie klímu aj pre cestujúcich maju (ako fungovala, či nie, to teraz neriešim).. Len ak sa kupovali busy - NA UVER podotýkam, teda zadlžili sme sa "my" (ako mesto), nikto nespochybňoval klímu či ano/nie .. automaticky sa bralo že ANO, pre cestujucich + . No ak sa išli kupovať električky z použitim EU FONDOV (teda "naše" peniaze su tam v minime), naraz sa polemizovalo všade, že načo klímu, a je to aj drahšie atd.. Tak isto autobus zastane každé 3 minuty a otvára dvere, tak isto ludia cestuju priemere 15 minut vo vozidle, a tak isto je "horucich" dni len 22 atd.. ? Tomu ja nechápem - že argumentuje sa len v ED niečim, čo aj v AD plati... Pritom tu klímu v brikách by z väčšej časti aj tak financovala EU .. ?
Rudyke902
Teraz sa ukazuje že je fakt nedostatok vozov AD nech tu píše kto chce čo chce.. (vypravuju sa aj male vozy na celodenné služby nosných liniek, či tam kde kapacitne nepostačuju apod)
No nechápem ale prečo nám teda stoja trolejbusy (aj klbove) prázdne v depe - a nezaradia sa aspoň počas tych výluk na svoju trasu - aspoň skrátenú po JUMBO centrum? ? A odtial by jazdili až miesto nich SOR-ky po svojich trasách ďalej..(71 72) Určite by sa tým súčastná výprava SOR-iek počas špičky zmenšila (aj klbákov samozrejme) na polovicu vozov a použili by sa kde ich viac treba. Prestupuje skoro každý všade už - myslím si že prestupovať by sa dalo aj z trolejbusu na bus a opačne... Aj tak väčšina ludi nejazdí zo sídliska na sídlisko (Furča-KVP), tak neviem prečo sa tak ľahostajne mesto a DP stavia k tým trolejbusm - teraz by určite trochu pomohli svojou prepravnou kapacitou tie trolíky, no žiaľ realita je iná a zmýšlanie vedenia DP asi tiež .. ?