Tak samozrejme, ked si kazdy kupi auto a je lenivy prejst par metrov. Druha vec je, do akej miery je ta MHD spolahliva, kolko neprisposobivych sa tam vozi, kolko bezdakov, cistota, spravanie revizorov, otravovanie s vymenou kariet aj napriek platnej karte za vypalny poplatok a dalsie veci a pochopime, preco kazdy radsej bude trubit po ludoch na chodniku, aby mal kde zaparkovat.?
veteran
Len nechápem jednej veci... Prečo potom nariekame, že na dvojku a štvorku nám netreba kĺbové vozidlá? Kam za 25 rokov zmizli tie tisícky cestujúcich (pričom počet obyvateľov mesta sa v podstate nezmenil)? A prečo sa tak stalo?
Alebo inak sa spýtam: Ani náhodou neplánujeme, že do MHDčky prilákame nových cestujúcich? Asi nie. Ideálom tu je totiž sólo raz za polhodzinu. A nie hocijaké sólo, jedine od Pragoimexu! Nič iné tu netreba, lebo toto je nenáročné na údržbu, neničí to trate ako tie hnusné ULF vo Viedni a hlavne, nebolí v nich hlava z klímy. Takým štýlom sa „vysúťažil“ aj Taškentwagen, od začiatku bolo pretláčané kupovať presne toto a nič iné a tak aj vyzerali kritériá. Jedinou chybičkou krásy je, že nebolo dovolené sólo.