Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: PTI #75477:
Nemohla sa nechať prejazdná Štúrová aspon jeden jazdný pruh pre mhd?
Reakcia na: shimimi #75476:
Preložia sa tam vybraté BKV panely hore spodkom. Musia to do 15-teho stihnúť, inak sa Štúrova nezavrie. To je podmienka.
Reakcia na: Pali_KE #75475:
urobi sa docasní prechod. zasypu jamu hlinou, štrkou a bude prejazd hotový.
Reakcia na: PTI #75474:
Ako budu chciet jazdit cez Galenovu, ked v sucasnosti nie je mozne prejst na Kuzmanyho? A ze by to do 15. stihli upravit ten usek, sa mi nezda prilis realne.
Reakcia na: 5 #75473:
Keď to zvládne Rastislavova X Kukučínova (dúfajme), tak Kukučínova X Žižkova to zvládne bez problémov. Jedná sa o dva týždne, keď tu budú v protismere jazdiť aj autobusy od NO k Moldavskej /Toryskej/. Po 15.februári, keď sa uzavrie celá severná strana Štúrovej, tieto autobusy budú jazdiť po obchádzke Timonova - Galenova .....
Reakcia na: slavo69KT #75469:
Nejako si neviem predstaviť, ako toto zvládne križovatka Kukučínova x Žižkova...
Reakcia na: Tatranka #75471:
Taky tak. A tiež aj tej trati z Havlíčkovej na Ťahanovce. Mimo nikoho, mimo ničoho.

Čudujem sa, že nikto tam nezaradil predĺženie trate na Bardejovskej. Ale beriem, toto sú len návrhy zásad. V ďalších etapách bude nutné presne definovať čo, kde, ako. Kde obratisko, kde spojka, sociálne zázemia pre personál a podobne.

Z iného súdka: zaráža ma, že nikoho nenapadlo navrhnúť iné riešenie MÚK Dargovských hrdinov, konkrétne časti križovatky s odbočením na Ťahanovce od mesta. Súčasný stav už predsa nevyhovuje dnešnej dobe a dopravnému zaťaženiu ?
Reakcia na: veteran #75470:
Trať Havlíčkova - Čermeľ??? Smejem sa hlasno ?
Návrh zásad a základných smerov rozvoja mesta Košice
http://www.kosice.sk/article.php?id=15229

Návrh ARKA:
– zachovať súčasne jestvujúcu sieť tratí ED
– navrhovaná trať Námestie Maratónu mieru – Masarykova – Terminál Sever – Sídlisko Ťahanovce
– navrhovaná trať Havlíčkova – Čermeľ
– navrhovaná trať Pereš – Letisko
– navrhovaná trať Važecká – Krásna
– P+R a parkovacie domy: Steel Aréna, Terminál Sever, Južné nábrežie pri Vyšnom Opátskom, VSS, OC Optima/Luník VIII, PP Pereš/Letisko

Návrh CASUA:
– zachovať súčasne jestvujúcu sieť tratí ED
– navrhovaná trať Barca – Šebastovce (uzol s TT)
– navrhovaná trať Važecká – Krásna – (Východné mesto)
– v rámci TT zjazdnosť trate Staničné námestie – železničná stanica – Košice–predmestie – Nižné kapustníky električkami
– navrhovaná trať Námestie Maratónu mieru – Masarykova – Terminál Sever – Sídlisko Ťahanovce
– v rámci TT zjazdnosť trate Terminál Sever – ŽZ Ťahanovce električkami
– navrhovaná trať Havlíčkova – Kostolianska cesta – ŽZ Ťahanovce – Sídlisko Ťahanovce
– P+R: Krásna, PP Pereš, Terminál Sever
– redukcia plochy stanice a rušňového depa – presun do priestoru trojuholníka Krásna–Barca
– vynechanie koridoru pre vysokorýchlostnú železnicu
Humory z magistrátu: http://www.kosice.sk/static/prilohy/prm/Program_rozvoja_mesta_Kosice_2015-2020.pdf

Vraj strategický dokument. Košice - mesto kvalitnej dopravy, strany 14 až 16. Prázdne frázy, zopár akože opatrení bez akýchkoľvek konkrétností.
Reakcia na: PTI #75464:
narozdiel od baterkobusov by sa baterkobriky SKUTOČNE využili
Reakcia na: romeo #75463:
Ta ňe...Nahradzime somarmi. Mame ich dosc...? ? ?
Reakcia na: veteran #75462:
Ta ňeznaš? Mlatek, autogen i farba ta ňe ?
http://ekonomika.idnes.cz/ceska-tramvaj-na-baterky-je-na-svete-a-miri-do-seattlu-pcu-/ekoakcie.aspx?c=A150112_172303_ekoakcie_fih


Z článku: Vývoj bateriového pohonu je reakcí na rostoucí zájem o tramvaje nezávislé na trakčním vedení. Začínají být žádané v centrech historických měst.
Reakcia na: Dispecer #75460:
aha,nová doba...kone už netreba ?
Reakcia na: KosickyTiger #75461:
Údržba. Ta to co? V živoce som ňečul take daco.
Reakcia na: romeo #75459:
Vynikajúci nápad. Ešte keby urobil DPMK takú vec - že vhodíš mincu a drezína sa ti odblokuje a môžeš ísť na vlastný pohon po hlavnej. DPMK by si takto možno aj niečo zarobil. (alebo by bola údržba drahšia?)
Reakcia na: romeo #75459:
Drezínu na ručný pohon predsa máme... ?
http://imhd.sk/ke/vozidlo/8797/DPMK-1-1.html
lacnejšie ako vybudovanie trolejí na Hlavnej by bolo prevádzkovanie nejakej drezíny,či už na ručný pohon,alebo motorovej s väčšou kapacitou, ale to len také moje sci-fi ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.