Ako budu chciet jazdit cez Galenovu, ked v sucasnosti nie je mozne prejst na Kuzmanyho? A ze by to do 15. stihli upravit ten usek, sa mi nezda prilis realne.
Keď to zvládne Rastislavova X Kukučínova (dúfajme), tak Kukučínova X Žižkova to zvládne bez problémov. Jedná sa o dva týždne, keď tu budú v protismere jazdiť aj autobusy od NO k Moldavskej /Toryskej/. Po 15.februári, keď sa uzavrie celá severná strana Štúrovej, tieto autobusy budú jazdiť po obchádzke Timonova - Galenova .....
Taky tak. A tiež aj tej trati z Havlíčkovej na Ťahanovce. Mimo nikoho, mimo ničoho.
Čudujem sa, že nikto tam nezaradil predĺženie trate na Bardejovskej. Ale beriem, toto sú len návrhy zásad. V ďalších etapách bude nutné presne definovať čo, kde, ako. Kde obratisko, kde spojka, sociálne zázemia pre personál a podobne.
Z iného súdka: zaráža ma, že nikoho nenapadlo navrhnúť iné riešenie MÚK Dargovských hrdinov, konkrétne časti križovatky s odbočením na Ťahanovce od mesta. Súčasný stav už predsa nevyhovuje dnešnej dobe a dopravnému zaťaženiu ?
Návrh ARKA:
– zachovať súčasne jestvujúcu sieť tratí ED
– navrhovaná trať Námestie Maratónu mieru – Masarykova – Terminál Sever – Sídlisko Ťahanovce
– navrhovaná trať Havlíčkova – Čermeľ
– navrhovaná trať Pereš – Letisko
– navrhovaná trať Važecká – Krásna
– P+R a parkovacie domy: Steel Aréna, Terminál Sever, Južné nábrežie pri Vyšnom Opátskom, VSS, OC Optima/Luník VIII, PP Pereš/Letisko
Návrh CASUA:
– zachovať súčasne jestvujúcu sieť tratí ED
– navrhovaná trať Barca – Šebastovce (uzol s TT)
– navrhovaná trať Važecká – Krásna – (Východné mesto)
– v rámci TT zjazdnosť trate Staničné námestie – železničná stanica – Košice–predmestie – Nižné kapustníky električkami
– navrhovaná trať Námestie Maratónu mieru – Masarykova – Terminál Sever – Sídlisko Ťahanovce
– v rámci TT zjazdnosť trate Terminál Sever – ŽZ Ťahanovce električkami
– navrhovaná trať Havlíčkova – Kostolianska cesta – ŽZ Ťahanovce – Sídlisko Ťahanovce
– P+R: Krásna, PP Pereš, Terminál Sever
– redukcia plochy stanice a rušňového depa – presun do priestoru trojuholníka Krásna–Barca
– vynechanie koridoru pre vysokorýchlostnú železnicu
Z článku: Vývoj bateriového pohonu je reakcí na rostoucí zájem o tramvaje nezávislé na trakčním vedení. Začínají být žádané v centrech historických měst.
Vynikajúci nápad. Ešte keby urobil DPMK takú vec - že vhodíš mincu a drezína sa ti odblokuje a môžeš ísť na vlastný pohon po hlavnej. DPMK by si takto možno aj niečo zarobil. (alebo by bola údržba drahšia?)
lacnejšie ako vybudovanie trolejí na Hlavnej by bolo prevádzkovanie nejakej drezíny,či už na ručný pohon,alebo motorovej s väčšou kapacitou, ale to len také moje sci-fi ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
PTI