Pravdepodobne už áno. Akási „múdra“ hlava totiž vymyslela, že keby predsa len padla TT trať na Ťahanovce v plánovanom trasovaní, tak sa ako náhrada spraví trať z Havlíčkovej po Kostolianskej a veľkou estakádou ponad Aničku až na Ťahanovce. Žeby to bolo ešte x-krát drahšie a x-krát nezmyselnejšie, to sa už akosi nespomína ?
Ale veď ono to má byť električka na Ťahanovce. Ehm, popod Ťahanovce. Akurát, že trať má byť zjazdná TT, konkrétne štyrmi spojmi v špičke, ktoré to celé neskutočne predražujú. Je preto zaujímavé, že vyslovene násilné trepanie TT na túto trať je v poriadku, ale zároveň namiesto toho, aby pod Metrom spravili mimoúrovňový prechod zo stredového ostrovčeka mimo teleso cesty, tak tam dajú radšej semafor (a.k.a. všeliek na všetky košické dopravné (ne)problémy).
Výstavba terminálu Sever súvisí s rekonštrukciou trate Kysak - Košice, ktorá sa plánuje robiť v programovom období 2014 - 2020. Uvidíme, či z toho niečo bude.
Bola to kombinácia technický stav, frekvencia, veľkosť finančného balíka a kontinuálnosť opravených úsekov. A žiaľ, 20 rokov sa tu len látalo-plátalo, horí nám tu naraz veľa požiarov a nedá sa všetko naraz.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
veteran