Reakcia na: Dispecer #74394:
Noo, ja by som napríklad navrhol pre tie "minisorky" (ak toľko sa tu o tom píše) aj linky napr 33, či 30 , predsa len su to linky "menej" využivane a nejazdia cez mesto križom cez centrum - ako tá 31 o ktorej tu toľko píšete - že je v špičke v určitých časoch preplnená.. Linky 33, 30 , su predsa len trochu viac okrajove a menej využivane... No a v neprospech L 31 hovori aj to, že počet, alebo miesta pre vozičkárov a invalidov su v nej predsa len v menšej miere ako v klasickej SOR-ke, či TEDOME, a tá L 31 obhospodaruje aj "ustav telesne postuhnutych" na V. Opatskom... teda bolo by na mieste aby tam jazdil voz s väčšou kapacitov miest pre vozičkárov - ako na bežných linkach, a nie opačne... Toľko môj názor na tú tému čo sa tu o tom píše už celé dni.. ?
a rovno pri zimnej este by som chcel vidiet toho odvazlivca co by tam tolko siel
Cathy
na L31 dochadza k dost velkemu navalu cestujucich aj na Moldavskej, kde autobusy z Okolia vyhadzuju cestujucich, potom dochadza k velkej obmeze na NO a Palackeho, dalje uz necestujem.
Preco by tpoom nemohli byt na L31 trhane sluzby? Trebars v spicke pojde 12m sorka a mimo spicky kludne midibus, ten by vystacil aj na vikendy...ale jednoducho aby sa pokryla pepravna kapacita.
Upozornujem, ze nemam ponatia ako sa robia take sluzby, ale ide o moj laicky navrh:
Napr busy z odchodom z Mase od 6:21, 6:51, 7:21, 7:51 a 8:21 by isli tie vacsie, a potom nech od 9:21 atd je nasadeny midibus, a poobede od tej druhej - pol tretej, ked chodi 2x za hodinu, nech chodi vacsi bus, tak ze hranica by bol ten co chodi pred piateou z NO...
este by mazaujimalo aky je rozdiel v spotrebe paliva na 100km jednotlivych soriek v priemere.
a este jedna vec, DP ma zavaedene kamery so zaznamom, taky problem si to overit ?