Nechcem provokovať, ale kapacitne by boli vhodné aj na 11-ku... ideálna celodenka. Aj keby bol voz do roka zničený, nikomu by to nevadilo. Akurát neviem, ako to má riešenú kabínu, asi by tam bol problém s inštaláciou protitankovej verzie.
Ešte raz chcem zopakovať, že v civilizovanom svete sa výber kapacitnosti vozidla na linku riadi jej obsadenosťou v najsilnejšom úseku a čase. Hovoriť ľuďom, že touto nechoď, ale čakaj na hentú, lebo hentá je pre Teba a tamtá nie, je presne spôsob, ako ich poslať do auta.
Ešte raz chcem zopakovať, že v civilizovanom svete sa výber kapacitnosti vozidla na linku riadi jej obsadenosťou v najsilnejšom úseku a čase. Hovoriť ľuďom, že touto nechoď, ale čakaj na hentú, lebo hentá je pre Teba a tamtá nie, je presne spôsob, ako ich poslať do auta.
Cathy
na L31 dochadza k dost velkemu navalu cestujucich aj na Moldavskej, kde autobusy z Okolia vyhadzuju cestujucich, potom dochadza k velkej obmeze na NO a Palackeho, dalje uz necestujem.
Preco by tpoom nemohli byt na L31 trhane sluzby? Trebars v spicke pojde 12m sorka a mimo spicky kludne midibus, ten by vystacil aj na vikendy...ale jednoducho aby sa pokryla pepravna kapacita.
Upozornujem, ze nemam ponatia ako sa robia take sluzby, ale ide o moj laicky navrh:
Napr busy z odchodom z Mase od 6:21, 6:51, 7:21, 7:51 a 8:21 by isli tie vacsie, a potom nech od 9:21 atd je nasadeny midibus, a poobede od tej druhej - pol tretej, ked chodi 2x za hodinu, nech chodi vacsi bus, tak ze hranica by bol ten co chodi pred piateou z NO...
este by mazaujimalo aky je rozdiel v spotrebe paliva na 100km jednotlivych soriek v priemere.
a este jedna vec, DP ma zavaedene kamery so zaznamom, taky problem si to overit ?