Si uvedomte, ze odstavenim Kuzmanyho vznikaju pri Steel arene neskutocne ranne zapchy, ist busom z Myslavy, co chodi pred pol osmou je uz neskutocny risk...lebo nie kazdy autobus ide poptom po kolajniciach (neviem ako je to vyriesene ci mozu alebo nie) a preto je logicke, ze kedze tade chodi aj 10tka, tak sa kazdy trepe tym skorsim. DNes rano z Mase od 7:51 bol opat plny bus...
na L31 dochadza k dost velkemu navalu cestujucich aj na Moldavskej, kde autobusy z Okolia vyhadzuju cestujucich, potom dochadza k velkej obmeze na NO a Palackeho, dalje uz necestujem.
Preco by tpoom nemohli byt na L31 trhane sluzby? Trebars v spicke pojde 12m sorka a mimo spicky kludne midibus, ten by vystacil aj na vikendy...ale jednoducho aby sa pokryla pepravna kapacita.
Upozornujem, ze nemam ponatia ako sa robia take sluzby, ale ide o moj laicky navrh:
Napr busy z odchodom z Mase od 6:21, 6:51, 7:21, 7:51 a 8:21 by isli tie vacsie, a potom nech od 9:21 atd je nasadeny midibus, a poobede od tej druhej - pol tretej, ked chodi 2x za hodinu, nech chodi vacsi bus, tak ze hranica by bol ten co chodi pred piateou z NO...
este by mazaujimalo aky je rozdiel v spotrebe paliva na 100km jednotlivych soriek v priemere.
a este jedna vec, DP ma zavaedene kamery so zaznamom, taky problem si to overit ?
na L31 dochadza k dost velkemu navalu cestujucich aj na Moldavskej, kde autobusy z Okolia vyhadzuju cestujucich, potom dochadza k velkej obmeze na NO a Palackeho, dalje uz necestujem.
Preco by tpoom nemohli byt na L31 trhane sluzby? Trebars v spicke pojde 12m sorka a mimo spicky kludne midibus, ten by vystacil aj na vikendy...ale jednoducho aby sa pokryla pepravna kapacita.
Upozornujem, ze nemam ponatia ako sa robia take sluzby, ale ide o moj laicky navrh:
Napr busy z odchodom z Mase od 6:21, 6:51, 7:21, 7:51 a 8:21 by isli tie vacsie, a potom nech od 9:21 atd je nasadeny midibus, a poobede od tej druhej - pol tretej, ked chodi 2x za hodinu, nech chodi vacsi bus, tak ze hranica by bol ten co chodi pred piateou z NO...
este by mazaujimalo aky je rozdiel v spotrebe paliva na 100km jednotlivych soriek v priemere.
a este jedna vec, DP ma zavaedene kamery so zaznamom, taky problem si to overit ?
a rovno pri zimnej este by som chcel vidiet toho odvazlivca co by tam tolko siel
Astor
Všetci tu argumentujú, prečo a prečo by tá a tá skupina ľudí nemala cestovať jednou linkou ale druhou a to len preto, lebo tam bola (bez normálneho dôvodu) znížená prepravná kapacita ... Keď bol niekto 5 rokov zvyknutý 2x do dňa cestovať istou linkou (hoci študent z internátov) a pohodlne sa zmestil do autobusu, prečo by mal teraz svoj cestovací návyk zmeniť? 5 rokov nikomu nevadilo, že cestuje linkou 31, hoci 5 minút po nej ide L 10 a zrazu to má meniť, lebo linka 31 "nie je preňho (primárne) určená"? Linka 31 doteraz vzduch nevozila, len po príchode autobusov, ktoré niet kam dať, ho zrazu vozí. Nehnevajte sa, ale toto nie je celkom normálne ... (A keby boli tieto minibusy určené na L 31 odkedy sa vedelo, že prídu do KE, ešte dajme tomu, lebo aspoň by sa vedelo, že ich nasadenie na L 31 je výsledkom nejakej hlbšej úvahy. Lenže v septembri 2013 som sa pýtal kompetentných v DP na miesta, ktoré majú byť obsluhované autobusmi SOR BN 9,5 a vedzte, že Opátske ani Myslava medzi asi 10 spomenutými miestami spomenuté neboli ? ).