Reakcia na: Dispecer #74394:
Noo, ja by som napríklad navrhol pre tie "minisorky" (ak toľko sa tu o tom píše) aj linky napr 33, či 30 , predsa len su to linky "menej" využivane a nejazdia cez mesto križom cez centrum - ako tá 31 o ktorej tu toľko píšete - že je v špičke v určitých časoch preplnená.. Linky 33, 30 , su predsa len trochu viac okrajove a menej využivane... No a v neprospech L 31 hovori aj to, že počet, alebo miesta pre vozičkárov a invalidov su v nej predsa len v menšej miere ako v klasickej SOR-ke, či TEDOME, a tá L 31 obhospodaruje aj "ustav telesne postuhnutych" na V. Opatskom... teda bolo by na mieste aby tam jazdil voz s väčšou kapacitov miest pre vozičkárov - ako na bežných linkach, a nie opačne... Toľko môj názor na tú tému čo sa tu o tom píše už celé dni.. ?
a rovno pri zimnej este by som chcel vidiet toho odvazlivca co by tam tolko siel
Astor
Všetci tu argumentujú, prečo a prečo by tá a tá skupina ľudí nemala cestovať jednou linkou ale druhou a to len preto, lebo tam bola (bez normálneho dôvodu) znížená prepravná kapacita ... Keď bol niekto 5 rokov zvyknutý 2x do dňa cestovať istou linkou (hoci študent z internátov) a pohodlne sa zmestil do autobusu, prečo by mal teraz svoj cestovací návyk zmeniť? 5 rokov nikomu nevadilo, že cestuje linkou 31, hoci 5 minút po nej ide L 10 a zrazu to má meniť, lebo linka 31 "nie je preňho (primárne) určená"? Linka 31 doteraz vzduch nevozila, len po príchode autobusov, ktoré niet kam dať, ho zrazu vozí. Nehnevajte sa, ale toto nie je celkom normálne ... (A keby boli tieto minibusy určené na L 31 odkedy sa vedelo, že prídu do KE, ešte dajme tomu, lebo aspoň by sa vedelo, že ich nasadenie na L 31 je výsledkom nejakej hlbšej úvahy. Lenže v septembri 2013 som sa pýtal kompetentných v DP na miesta, ktoré majú byť obsluhované autobusmi SOR BN 9,5 a vedzte, že Opátske ani Myslava medzi asi 10 spomenutými miestami spomenuté neboli ? ).