Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
No, dnes sme mali Rally Košice - cieľom asi bolo prejsť cez výhybku za čo najkratší čas a čo najväčšou rýchlosťou : tu sú výsledky : KT8D5,L9 - Nám marat. mieru - až sa mi zdalo, že pod výhybkou pukol asfalt,
T3-3xx+T3-3xx, L6 - Radnica st. mesta do smeru Terasa - asi 40 km/h - ale bez problémov, Zimná, smer Terasa - asi 42 km/h - ešte som kukal, či sa náhodou nevykoľají? ( lebo staré výhybky )
Reply on: Pat&Mat #74366:
jak pozeram tak to mohla byt 36ka smerom na Madridsku, kde kam si to este chcel akoze prestupit? a za druhe, vodic, co je dnes na 3322, nedokaze nadbiehat ani v sedle, nie este v spicke...nastav si hodinky
neviem ci je to povolene chodit o 3-4 minuty skor, ale fajn clovek potom nestiha prestupy na ine autobusy ako dnes 3322 prichod 17:40 na Bruselsku....
Reply on: Rudyke902 #74364:
Nie je uplne pravda, co pises. V istej faze (ked sa tlacili oznamy) boli zrejme pokusy vyrokovat, aby E pustali cez obratisko Ryba, prejazdom cez maratonsku trat, aby sa cestujuci z Jazera dostali bez nutnosti prestupu takmer az k NO aj napriek MMM. Toto sa vsak nakoniec nepodarilo, preto sa operativne rozdelila 3ka na 2 vetvy s prestupom pri VSS. Jazdila tak podla oznamov, avsak s nutnym prestupom z prevadzkovych dovodov.

Tejto operative bol prisposobeny nasledny interval 10minut medzi 3+9 v useku Jazero - VSS, ako aj na 3ke v useku VSS - Astoria. Vzajomne boli tieto vetvy koordinovane tak, aby mali cestujuci dostatok casu (5-6min) na presun medzi zastavkami VSS v OBIDVOCH smeroch. Navyse cestujucim pomahali informatori - brigadnici. Kto sa tam bol pozriet, videl.
Presne - ako piše "TA" ..
Po 1 . O dvoch vetvách L3 nebolo vo výlukových trasách v oznamoch ani zmienky.
Po 2 . Minulý rok jazdila L3 LEN v useku Vss - Astoria (a aj to podľa cp 20 minutoví interval) v useku Vss - Važecká NEPREMÁVALA (bez náhrady)
Po 3. Linka L7 jazdila po zmenenej trase (cez alejovu) ( a svoj 20 minut interval), nebola to náhrada za L3
Po 4. Zmetujúce boli VŠETKE udaje na displejoch vozov KT ktore jazdili na danných trasách.
Po 5. Ak už jazdila "akasi" vetva L3 z Važeckej - nebol zachovaný 10 minutový interval a nadveznosť na prestup pri VSS (tie vozy na južnej triede naopak jazdili ZBYTOČNE 10 min. interval - teda polovica skoro prázdna..) atd... No nebudem sa k tomu vracať , nemá to zmysel už..
Reply on: Yogi616 #74360:
Na základe čoho jazdila 3 aj na trase Važecká – DPMK? Nikde v oficiálnej správe – http://www.dpmk.sk/sites/default/files/mhd_pocas_mmm_0.pdf – to nie je.

Inak, pozdravujem vodičov dnes jazdiacich na linkách 16 a 29, ktorí asi nezniesli, že by mali ukrátenú prestávku, keďže museli čakať na voľný prejazd krížom cez maratónsku trať, tak to potom popri bežcoch na trati doháňali značnou rýchlosťou. Už neplatí popri trati rýchlostné obmedzenie 30 km / h?
Reply on: Dispecer #74361:
Na mieste parkoviska a garáží severne od objektu MKP. „Za chrbtom“ bude mať starú meniareň.
http://abload.de/img/02tljge.jpg
Reply on: veteran #74359:
Kde presne má byť? Niekde medzi plavárňou a autobusovou stanicou?
Reply on: Rudyke902 #74350:
Linka 3 jazdila v dvoch úsekoch. Prvý bol Važecká-Dopravný podnik a druhý VSS, križovatka-Astória. Tak isto to bolo aj minulý rok, len ten úsek Važecka-Alejová bol pod linkou 7 a pokračovala na Moldavskú. Teraz to možné nebolo. Zmätočné to bolo len v tom, že obe linky boli označené ako 3 a že vodiči na seba nečakali.
Pri Mestskej krytej plavárni sa pravdepodobne schyľuje ku výstavbe novej meniarne C. Pozemok je oplotený, priniesli aj prenosné budáre...
Reply on: lesan136 #74357:
Na komunikáciu s DPMK je lepšie používať ich webstránku ( www.dpmk.sk ) a maily ( dpmk@dpmk.sk a podobne). ?
Prosím o zváženie DPMK či by nemôhli vyriešiť dopravu do oblasti RAČÍ POTOK spodnou cestou s otočkou na konci ulice. Doporočoval by som autobus nie - klbový - ale ako chodí mimo špičky na BAŇU BANKOV.
Reply on: monoblok #74355:
Tak tieto situácie sme zvládla naozaj po Košicky?
Reply on: tbus #74354:
To by nevadilo, skor ten pristup, ze prisiel na zastavku a nechal ludi vonku stat 6 minut, potom len nahodil linku a nechal zatvorene dvere, ktore si ludia potom otvarali.
Reply on: monoblok #74353:
19-ky s prichodom cca okolo 40 minuty na amfik robili 22-ku na Banu
Vcera Biela noc, zislo by sa dat cestovny oriadok aj na zastavku na MMM smerom do Cermela, lebo nikto nevdel presne casy. Takisto by mohli jazdit nocaky castejsie.

Dnes, chaos na Amfiku, 19 prisla sla sa otocit niekam na Bankov, vratila sa a ostala stat na zastavke. Displeje tmave, ludia chcu nastupit, vodic vyvaleny v buse a nechava ludi 5 minut stat vonku a cudovat sa. Potom minutu pred odchodom nahodil linku a umoznil ludom otvorit dvere samoobsluzne. Mohol tu linku nahodit rovno a ludom umoznit nastupit hned, nic by sa nestalo.
Reply on: Crossfire #74351:
Bolo.. VSS - Astória jazdili vodiči z L4..
nebol som tam, neviem ako mala chodit .. ale nebolo to tak, ze dve vozidla robili kyvadlovku medzi Astoriou a krizovatkou VSS po dvoch kolajach obojsmerne a ostatne vozidla z linky 3 boli pouzite na posilnenie dopravy v useku Vazecka - DPMK ?
Linka 3 jadila "chaoticky" , podľa displejov všade - len nie podľa oznamenia a podľa CP! Nikto nevedel kde a ako - ako sa mal orientovať podľa toho čo videl na vozoch na displejov.. nielen že zlý cieľ konečnej, ale aj nesprávny smer jazdy ukazovali tie displeje ako v skutočnosti vozy šli.. ? To radšej mohli tie displeje vypnúť a jazdiť len s papierami - ak nebolo možné JASNE označit vozy kde a odkial vlastne jazdia.. Som zvedavý kolko km prejazdili KT8 na prázdno len na L3 dnes.. aj tak pracovníci DP vyhnali a usmernovali ludi pri vss kam treba isť.. ?
Reply on: KosickyTiger #74348:
trojky chodia neviem prečo k dpmk..či k amfiku? Proste videl som ich v smere k pavilónu

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.