Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: mbc3245 #74127:
Mozno keby boli vyklapacie dvere tak by boloviac miesta....a ktomu hrbacu,ked je nizkopodlazny tak sa nadava ze sedadla su akokeby na schode,ked neni nizkopodlazna tak vadi ze su schody,a ten hrbac je asi stredna cesta,predna cast nizkopodlazna a vzadu klasicka nie? kludne ma opravte este som v nej nesiel,pravdupovediac ani v tom malom irisbuse som nesiel,nemal som stastie nanho,preco ich predavaju? som zvedavy kde daju tie 9,5 a elektrobusy ....zeby heringes,krasna a bana?
Reakcia na: irizar #74119:
Do KE bolo dodané veľké množstvo busov na ktoré šotoverejnosť nenadávala...
Lebo žiadna neexistovala? ? ?
Reakcia na: Yogi616 #74125:
Tak im to tam choď povedať! Súdruhovia zjavne chcú tvoriť inú politiku vozidiel MHD.
Typické - kde už niet viac argumentov, tam sa hľadajú pravopisné chyby, nesprávny slovosled...?
Reakcia na: Yogi616 #74125:
Najväčšia volovina na Soroch nie je počet dverí (tie extra dvere sú niekedy aj užitočné) ale umiestnenie sedadiel a výška sedadiel. Keď si sadnem na tú dvojku pred motorom tak mam hlavu v tom plaste...
Reakcia na: KVKV #74122:
Ale teraz kupila i nové vozy
Reakcia na: Kona #74124:
Dobrá volovina. Tie dvere sú najväčším mínusom na tých autobusoch.
A ešte dobre, že dnes začala škola. Piluj na slove "štyri", lebo výraz "štyroma dverami" je nespisovný.
Reakcia na: KVKV #74120:
SOR tento typ autobusu bude vyrábať do chvíle, dokiaľ nevyvinie SOR NB8,5 City, teda celonízkopodlažný autobus so štyroma dverami, ale zjavne sa im to nedarí, alebo to ani nie je treba. Predchodcami NB12 City boli predsa tieto http://www.sor.cz/site/mestsky-autobus-sor-bn-12. Aj keď sa nedajú veľmi nazvať predchodcami, pretože ich stále ponúka/vyrába. SOR BN 8,5 je riešenie mestské aj polodedinské. BN 12 je polodedinské riešenie (menej cestujúcich=menej dverí), NB 12 City je určené pre husté mesto (veľa cestujúcich=veľa dverí).
Reakcia na: mbc3245 #74121:
Arriva nie je práve najlepší vzor. Kúpi kdejakú ojetinu, hlavne že je to lacné, keby sa vyrábali erťáky , tak ich kúpi.
Reakcia na: KVKV #74120:
Co ze nevyraba? Arriva Nove zamky, alebo Arriva Praha co kupila?
Reakcia na: tbus #74118:
Zastaralá je predovšetkým mechanická konštrukcia, pokial viem, firma prešla vývojom a tie hrbaté autobusy už nevyrába. Inde by ich už nepredala. Zbavila sa ležiakov.
Ako keby Škodovka predala vozy 1T Astra. (aj ked úprimne povedané, ani tam na tom nie sme lepšie, "Vario... - nová tramvaj pro chudé bratry")
Reakcia na: KVKV #74117:
Len tak zo zvedavosti, bol niekedy do Kosic dodany nejaky autobus, na ktory by miestna sotoverejnost nenadavala??
Reakcia na: KVKV #74117:
čo je na nich zastaralé?
Vidím, že SORke sa podarilo šikovne zbaviť koncepčne zastaralých "hrbatých" autobusov /BN 9,5/.
Niečo také možu kúpiť skutočne len experti z Košíc. Asi boli pekne odmenení.
Reakcia na: Kona #74113:
Tie upravy na nejaky novy model by boli iba drobne, vysekas clanky zo stredu a mas ju kratku jaku len chces, elektricky su dlhe len koli vysokej kapacite, elektronicke alebo motoricke casti s tym nemaju nic.
Reakcia na: forest #74109:
No ja to pre zmenu vidím na 31Tr, aj keď ani 27Tr nebude na zahodenie ?
Reakcia na: forest #74107:
Úprimne poviem, že dnes už sa naisto nedá veriť nikomu. Neuraz sa, ale tvoj pravopis a vyjadrovanie je mi veľmi podobné tým nadávačom ktorí tu stále presadzovali Škodu, akurát píšeš umiernenejšie (bez neslušných slov).
Reakcia na: S499.1023 #74112:
Vyrobila niekedy firma Škoda vo svojej existencii jednosmernú električku čisto svojej výroby v dĺžkovej kategórii 15-23 metrov? Nikdy k tomu v jej existencii nedošlo. Vyrábala ju iba v spolupráci s firmou Inekon a volala sa slangovo "Astra" ale to už je viac ako 10 rokov od výroby posledného kusu. Inekon sa so Škodou nepohodol, osamostatnil sa, našiel útočisko v DPO a pokračoval v už samostatnej výrobe električiek podobným Astre, ktoré sa volali Trio. Skôr sa divím že sa neprihlásil Inekon. On by mal určite väčšiu šancu so svojimi nízkopodlažnými električkami než Pars Nova s už zastaranými vysokopodlažnými rekonštrukciami typu K2*.* A náš tender práve ukázal, že sa Škodovke nevyplatí investovať do nového modelu električky s odlišnými parametrami než aké vyrába, keď v zahraničí rieši miliardové zákazky na 30 metrové električky, kde pre každé mesto stačí len zmeniť prednú masku, znížiť cenu a peniaze sú hneď v kapse.
Reakcia na: Kona #74101:
Čo to je za bludy? Prečo by sa Schadefabrika nemohla zapojiť priamo?
Reakcia na: Yogi616 #74100:
Ak to bude financovane z EU tak tu bude musiet behat 5 rokov ak sa nemylim. To sa vystriedaju dvaja primatori a snad jeden z nich bude mat rozum a zrekonstruuje trat a dokupi zvysne tbusy

P.S. Akej farby ma vyfuk kosicky trolejbus? No predsa ciernej!

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.