Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: forest #74109:
No ja to pre zmenu vidím na 31Tr, aj keď ani 27Tr nebude na zahodenie ?
Reakcia na: forest #74107:
Úprimne poviem, že dnes už sa naisto nedá veriť nikomu. Neuraz sa, ale tvoj pravopis a vyjadrovanie je mi veľmi podobné tým nadávačom ktorí tu stále presadzovali Škodu, akurát píšeš umiernenejšie (bez neslušných slov).
Reakcia na: S499.1023 #74112:
Vyrobila niekedy firma Škoda vo svojej existencii jednosmernú električku čisto svojej výroby v dĺžkovej kategórii 15-23 metrov? Nikdy k tomu v jej existencii nedošlo. Vyrábala ju iba v spolupráci s firmou Inekon a volala sa slangovo "Astra" ale to už je viac ako 10 rokov od výroby posledného kusu. Inekon sa so Škodou nepohodol, osamostatnil sa, našiel útočisko v DPO a pokračoval v už samostatnej výrobe električiek podobným Astre, ktoré sa volali Trio. Skôr sa divím že sa neprihlásil Inekon. On by mal určite väčšiu šancu so svojimi nízkopodlažnými električkami než Pars Nova s už zastaranými vysokopodlažnými rekonštrukciami typu K2*.* A náš tender práve ukázal, že sa Škodovke nevyplatí investovať do nového modelu električky s odlišnými parametrami než aké vyrába, keď v zahraničí rieši miliardové zákazky na 30 metrové električky, kde pre každé mesto stačí len zmeniť prednú masku, znížiť cenu a peniaze sú hneď v kapse.
Reakcia na: Kona #74101:
Čo to je za bludy? Prečo by sa Schadefabrika nemohla zapojiť priamo?
Reakcia na: Yogi616 #74100:
Ak to bude financovane z EU tak tu bude musiet behat 5 rokov ak sa nemylim. To sa vystriedaju dvaja primatori a snad jeden z nich bude mat rozum a zrekonstruuje trat a dokupi zvysne tbusy

P.S. Akej farby ma vyfuk kosicky trolejbus? No predsa ciernej!
Reakcia na: Riks #74108:
To sú asi posledné vozy od Iveca, ktoré robia. (Crealis je v podstate tiež Citelis / niečo podobné ako VarioLF & VarioLF+ ? )
co som omrkol stranky skoda 27Tr je vlastne harmonika robena zo solarisu a 31Tr je SOR-ka http://www.skoda.cz/cs/produkty/trolejbusy/trolejbus-27-tr-solaris/ http://www.skoda.cz/cs/produkty/trolejbusy/trolejbus-31-tr-sor/ takze viacmenej to bude pravdepodobne jeden z tychto.. podla tej ceny by som to tipol na ten solaris, no ale uvidime.. hlavne aby nezabudli do nich dat uz konecne funkcnu klimu..
Reakcia na: Dispecer #74104:
A čo Crealisy? S nimi sa už v Plzni bavkali.
Reakcia na: Kona #74101:
kde si ma videl nadavat tu v diskusii?vzdy sa snazim vecne diskutovat k teme.. laskavo si vyprosim aby si ma s menovanymi "miestnymi odkundesmi" daval dokopy ? kym nad niekym vynesies sudy a hodis s druhymi do jedneho kosa zisti si o dotycnom fakty a tak konaj, to len rada do buducna... a ked uz sme pri tom btw co si vsimam za tu dobu co som tu na tomto portali tak tvoje prispevky co tu davas su castokrat zavadzajuce,resp nepravdive a "mimo misu" to len tak na okraj..
Reakcia na: 2TheMHDmarek3 #74105:
Čo sa týka Škody áno.
Reakcia na: Dispecer #74104:
Takže výber sa zužuje. V hre sú potom len 27Tr a 31Tr?
Reakcia na: veteran #74102:
Ivecu posielali zbytočne, 25 Tr (a 24 Tr) s karosériou Urbanway Škoda Plzeň (podľa vyjadrení jej zástupcov niekde) vraj robiť nebude... Ibaže by výzbroj robila rumunská Astra... ?
Reakcia na: veteran #74102:
Tak potom budú 3. Toto som nečítal
Reakcia na: Mat123 #74097:
Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť v súvislosti s touto Výzvou pripravuje verejné obstarávanie na obnovu vozového parku trolejbusov v počte 3 ks, nakoľko Výzva stanovuje podmienku vyhláseného verejného obstarávania pred podaním žiadosti o nenávratný finančný príspevok.

Za účelom určenia predpokladanej hodnoty zákazky boli zaslané 4 žiadosti spoločnostiam, a to konkrétne ŠKODA ELECTRIC, a. s. Plzeň, Česká republika, SOR Slovakia, s. r. o. Žilina, Solaris Slovensko, s. r. o. Košice a IVECO SLOVAKIA, Bratislava. Uvedené spoločnosti boli požiadané o predloženie cenovej ponuky v rámci prieskumu trhu k stanoveniu predpokladanej hodnoty zákazky.

Zdroj: Dôvodová správa k bodu č. 11 XXVI. rokovania MZ 08.09.2014
http://www.kosice.sk/rokovanie_mz.php?id=135
Reakcia na: KosickyTiger #74099:
-nadávajú len ľudia typu triplex, stn, forest...,
-Škodovka sa priamo nemohla zapojiť, iba cez svoju vetvu - Pars Novu, ktorá nemohla ponúknuť nič iné len K2R, Satru alebo Trio (ak ho má v licencii),
-počet trolejbusov o ich kvalite nerozhoduje, stále sa vyberá najnižšia cena (či už pri jednom alebo pri stovke trolejbusov),
-VO na busy bolo podľa niektorých ľudí nespravodlivé, Pragoimex bol zvolený právne (neviem, kde sa chcel CAF hrabať, keď predával električku podobných parametrov za dvojnásobok a rozhodovala práve cena),
-absolútne nereálne, inak by sa testovací voz nedožil ani polovice doby životnosti
Reakcia na: KosickyTiger #74099:
Jeden trolejbus spasí našu trolejbusovú dopravu. Tu treba momentálne asi tak 15-20 nových trolejbusov.
No, nadáva sa tu,
- keď sa kúpi veľa ,, lacnejších " Varií namiesto ,, drahej" Škody,...
Keď sa nakúpi 1 ,, drahší, kvalitnejší " trolejbus
Keby sa kúpilo viac, lacnejších, určite by sa tu nadávalo, že sú to šroty.
Kritizovalo sa tu verejné obstarávanie na Sory, na Variá.
Keby dostan CAF 100 bodov / 100, tak čo by bolo??
Reakcia na: Mat123 #74090:
Bez špecifikácie množstva. Kupujeme teda až 1 trolejbus?
Reakcia na: Yogi616 #74092:
Z toho, čo je tam napísané vychádza, že iba jeden.
Reakcia na: KosickyTiger #74089:
Mali sme takú podmienku. Keďže sme mali dementne nastavený OPD, tak sme to museli maskovať za integrovaný systém (dôsledky toho si budeme ešte "užívať"). V Maďarsku mohli trate rekonštruovať a stavať aj bez proklamovanej integrácie systémov. Potom sme sa na poslednú chvíľu spamätali a zrazu už pre MET nebolo treba "integrovaný systém". MET sme si ukážkovo utopili, teraz nám tu podhadzujú akúsi okyptenú podobu s tým, že "potom niekedy to dorobíme". Na "potom niekedy" už v Košiciach neverím. Kým v Maďarsku reálne bežal €uroprojekt 8 rokov, my sme 6 rokov nerobili nič a potom za dva roky sme narýchlo zbúchali predražené projekty a prvé dôsledky/výsledky už vidíme.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.