Úprimne poviem, že dnes už sa naisto nedá veriť nikomu. Neuraz sa, ale tvoj pravopis a vyjadrovanie je mi veľmi podobné tým nadávačom ktorí tu stále presadzovali Škodu, akurát píšeš umiernenejšie (bez neslušných slov).
Vyrobila niekedy firma Škoda vo svojej existencii jednosmernú električku čisto svojej výroby v dĺžkovej kategórii 15-23 metrov? Nikdy k tomu v jej existencii nedošlo. Vyrábala ju iba v spolupráci s firmou Inekon a volala sa slangovo "Astra" ale to už je viac ako 10 rokov od výroby posledného kusu. Inekon sa so Škodou nepohodol, osamostatnil sa, našiel útočisko v DPO a pokračoval v už samostatnej výrobe električiek podobným Astre, ktoré sa volali Trio. Skôr sa divím že sa neprihlásil Inekon. On by mal určite väčšiu šancu so svojimi nízkopodlažnými električkami než Pars Nova s už zastaranými vysokopodlažnými rekonštrukciami typu K2*.* A náš tender práve ukázal, že sa Škodovke nevyplatí investovať do nového modelu električky s odlišnými parametrami než aké vyrába, keď v zahraničí rieši miliardové zákazky na 30 metrové električky, kde pre každé mesto stačí len zmeniť prednú masku, znížiť cenu a peniaze sú hneď v kapse.
Ak to bude financovane z EU tak tu bude musiet behat 5 rokov ak sa nemylim. To sa vystriedaju dvaja primatori a snad jeden z nich bude mat rozum a zrekonstruuje trat a dokupi zvysne tbusy
P.S. Akej farby ma vyfuk kosicky trolejbus? No predsa ciernej!
kde si ma videl nadavat tu v diskusii?vzdy sa snazim vecne diskutovat k teme.. laskavo si vyprosim aby si ma s menovanymi "miestnymi odkundesmi" daval dokopy ? kym nad niekym vynesies sudy a hodis s druhymi do jedneho kosa zisti si o dotycnom fakty a tak konaj, to len rada do buducna... a ked uz sme pri tom btw co si vsimam za tu dobu co som tu na tomto portali tak tvoje prispevky co tu davas su castokrat zavadzajuce,resp nepravdive a "mimo misu" to len tak na okraj..
Ivecu posielali zbytočne, 25 Tr (a 24 Tr) s karosériou Urbanway Škoda Plzeň (podľa vyjadrení jej zástupcov niekde) vraj robiť nebude... Ibaže by výzbroj robila rumunská Astra... ?
Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť v súvislosti s touto Výzvou pripravuje verejné obstarávanie na obnovu vozového parku trolejbusov v počte 3 ks, nakoľko Výzva stanovuje podmienku vyhláseného verejného obstarávania pred podaním žiadosti o nenávratný finančný príspevok.
Za účelom určenia predpokladanej hodnoty zákazky boli zaslané 4 žiadosti spoločnostiam, a to konkrétne ŠKODA ELECTRIC, a. s. Plzeň, Česká republika, SOR Slovakia, s. r. o. Žilina, Solaris Slovensko, s. r. o. Košice a IVECO SLOVAKIA, Bratislava. Uvedené spoločnosti boli požiadané o predloženie cenovej ponuky v rámci prieskumu trhu k stanoveniu predpokladanej hodnoty zákazky.
-nadávajú len ľudia typu triplex, stn, forest...,
-Škodovka sa priamo nemohla zapojiť, iba cez svoju vetvu - Pars Novu, ktorá nemohla ponúknuť nič iné len K2R, Satru alebo Trio (ak ho má v licencii),
-počet trolejbusov o ich kvalite nerozhoduje, stále sa vyberá najnižšia cena (či už pri jednom alebo pri stovke trolejbusov),
-VO na busy bolo podľa niektorých ľudí nespravodlivé, Pragoimex bol zvolený právne (neviem, kde sa chcel CAF hrabať, keď predával električku podobných parametrov za dvojnásobok a rozhodovala práve cena),
-absolútne nereálne, inak by sa testovací voz nedožil ani polovice doby životnosti
No, nadáva sa tu,
- keď sa kúpi veľa ,, lacnejších " Varií namiesto ,, drahej" Škody,...
Keď sa nakúpi 1 ,, drahší, kvalitnejší " trolejbus
Keby sa kúpilo viac, lacnejších, určite by sa tu nadávalo, že sú to šroty.
Kritizovalo sa tu verejné obstarávanie na Sory, na Variá.
Keby dostan CAF 100 bodov / 100, tak čo by bolo??
Mali sme takú podmienku. Keďže sme mali dementne nastavený OPD, tak sme to museli maskovať za integrovaný systém (dôsledky toho si budeme ešte "užívať"). V Maďarsku mohli trate rekonštruovať a stavať aj bez proklamovanej integrácie systémov. Potom sme sa na poslednú chvíľu spamätali a zrazu už pre MET nebolo treba "integrovaný systém". MET sme si ukážkovo utopili, teraz nám tu podhadzujú akúsi okyptenú podobu s tým, že "potom niekedy to dorobíme". Na "potom niekedy" už v Košiciach neverím. Kým v Maďarsku reálne bežal €uroprojekt 8 rokov, my sme 6 rokov nerobili nič a potom za dva roky sme narýchlo zbúchali predražené projekty a prvé dôsledky/výsledky už vidíme.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mat123