Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Rudyke902 #73702:
Ak som to spravne pochopil, je to kvoli udrzbe.

Cez PD nema DPMK sancu vykryt vypadok TD. Aspon zatial pocas vyluky nie. Preto boli v minulosti pocas vyluk rozdelene TD linky na viac casti a nikdy neboli plne nahradene AD. Neviem ako sa zmenili pomery po prichode SORiek
Reakcia na: Rudyke902 #73702:
Tu sa už urobilo viac hovadín, na ktoré sa (vážny) dovod neuviedol, tak čo sa čuduješ?
Reakcia na: Kona #73699:
,,, a to aj nejaký vážny dôvod uviedli? Keby to bolo že cez prac.dni v špičke a niet veľa schopných vozov TD a sa kompletne nahradi celá výprava napr. jednej linky (71,72).. by som pochopil.. Ale cez vikend, a nevypravit ani jeden trolik - a ani ako nočák? ? hm, tak to je fakt smutne.. ?
DPMK chce možno pomaly,,zničiť" celú TD a nahradiť autobusmi.
Reakcia na: Kona #73699:
Zachvilocku tu toho nestretneme viac, nielen trolejbusy cez vikendy...
Podľa podnikových nariadení, od zajtra už trolejbusy na trolejbusových linkách celodenne počas voľných dní nestretneme (ani na N71) ? ?
Na zastávkach Radnica st. mesta, Hlavná pošta, Krajský súd sa začali rozoberať JCD ecaux prístrešky, a automaty na lístky. Na stanici "iba" prístrešky.
Reakcia na: veteran #73693:
Novinári zostavujúci 90. ročnicu o tom nevedeli. Inak by to tam zaručene bolo.?
Reakcia na: myslavcan #73695:
no tak nas oboznam potom s tym ako to funguje, mozno pracujes s eurofondami a prerozdelovanim financnych prostriedkov na dane ucely.. rad sa necham poucit.. 🙂 alebo zeby to nebolo na dane ucely? ?
Reakcia na: forest #73694:
Áno je to hanba, že nie sú vyčerpané prostriedky, ale tak ako si to ty napísal to ani zďaleka nefunguje...
za tieto prachy sme uz mohli mat zrekonstruovane vsetky trate v meste+ nakupene a vymenene vsetky briky minimalne za skody 30T ci bricky od CAF +nakupene a vymenene aj vsetky trolejbusy..stacilo vypracovat eu projekt kompletnej obnovy dopravy v meste a predlozit organom v EU a mali by sme prachy na to.. toto je sila, s ktorou sa vlada nepochvali ze sme prakticky nevycerpali ani polovicu prachov doteraz..a nech este niekto za tejto situacie na dpmk ci v meste otvori hubu a povie ze je nieco drahe ,alebo ze nie su financne prostriedky... hanba! http://aktualne.atlas.sk/s-tymto-sa-vlada-nepochvalila-brusel-nam-pozastavil-cerpanie-eurofondov/ekonomika/slovensko-a-ekonomika/ ?
Reakcia na: Tatranka #73692:
...a zarucene info z podnikovych knih. Dost sa cudujem, ze tam nepisali o praktikach hnusnuch kapitalistov z Viedne, ktori potajomky chceli predat elektricku do Ostravy... a len vdaka pokrokovym poslancom komunistickej strany im v tom bolo zabranene ? (pritom by to bola pravda)... Jasne, ze nepisali, ved podla tej istej knihy predsa zahranicne firmy nemohli v CSR podnikat (blud).
Reakcia na: veteran #73690:
Legendy, legendy...? ? ?
A "zaručené" spomienky pamätníkov...?
Reakcia na: veteran #73689:
veteran Vďaka za objasnenie.. a nevieš kde by som našiel nejaké takéto foto sú aj tu na imhd ? alebo na skyscrapercity ?
Inak presne takto vznikaju "kachny" typu "Schuster zrusil elektricku do Cermela, lebo mu to tam buchotalo" (vcerajsia diskusia na Hnojzariku) ?
Reakcia na: 5801 #73688:
Kuzmanyho bola novostavba. Stare kolaje boli zlikvidovane v 70. rokoch (su foto) a zostal len zeleny pas, kde sa parkovalo (aj z toho su foto). Novu trat postavili v rozmedzi april-jun 1986.

Jeden znamy sa v tom case pytal stavbyveduceho, aky zmysel malo zrusenie trate, ked sa potom o cca 15 rokov obnovuje. Bolo mu oznamene, aby do toho laskavo nestrkal nos, ze to nie je jeho vec.
Reakcia na: veteran #73687:
Máš pravdu.. ale možno sa pomýlili a mal tam byť rok 1983... hoc ani to nie je nejaký presný údaj... ale Kuzmányho sa rekonštruovala niekedy v 80-tych rokoch nie ? Opravte ma ak sa mýlim...
Reakcia na: TA #73686:
Tá veta je blud jak Brno. V roku 1963 sa dokončila rekonštrukcia Komenského. Na komplexnú výmenu koľají na Južnej triede a v Barci už ale yabudli (bola takmer o 20 rokov neskôr). V roku 1989 sa vymenili koľaje na SNPčke a Komenského, predtým na Boženy Němcovej a Hviezdoslavovej. No a ešte rýchlodráha.
Reakcia na: 5801 #73685:
Aký úsek tratí sa rekonštruoval v roku 1963?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.