Ďakujem všetkým za odpovede a názor.. ?
Padlo tu dosť termínov, a počtov kusov... Uvidime nakoniec realne ako to aj v skutočnosti bude... Všetko asi je závislé na tých uspešných skúškach tej prvej PLUSky... tak uvidime na vianoce koko ich tu jazdiť bude ?
No a ešte by ma zaujímalo či sa budu aj krstiť menami ? Ked okolo tej 701 sa urobilo take "krstne halo", patrilo by sa aj tie PLUSKY krstiť - ved sa blížia voľby, tak "pochvaliť" sa treba aj v mediach aj verejne... Myslím že mená by mužské mali mať - 28 nieje problém v kalendári nájsť postupne ?
V zmluve o skúšobných jazdách medzi DPMK a výrobcom sa píše: "Doba plnění této smlouvy začíná dnem dodání drážního vozidla typu VarioLF2plus #801, výrobní číslo 33/2014 a končí dnem 30.09.2014."
Takže to môžeme brať ako zatiaľ platný najneskorší dátum dokedy by tie jazdy chceli mať zvládnuté. (701tke tieto skúšky trvali takmer 4 mesiace.) Až potom by mali začať prichádzať ďalšie, ktoré už nebudú prechádzať ako prvý kus homologizáciou ale len technicko-bezpečnostnou skúškou.
0 - Vario LF 701 ,,Veronika" prišla v apríli 2011 - do prevádzky išla v auguste 2011 - 4 mesiace.
1 - už zodpovedaná otázka
2 - do Vianoc tu údajne má byť 10 TWT
( asi )?
1. Čo sa písalo tak; že potom postupne po dodaní 1 kusu budu dodávky pokračovať po 3ks mesačne, ale teraz majú v (Krnov. opr. a stroj. + Pragoimex) celozávodnú dovolenku do 3.8.2014 takže neviem ako to bude, kedy prídu dalšie električky. A vieme ako je to u nás... No uvidíme
2. Čo ja viem tak ostatné vozidlá už nemusia absolvovať homologizáciu ( iba sa musí otestovať "zajazdiť" typ vozidla t.j. prvý kus) takže potom by ostatné vozy čakala už len nejaká ta testovacia jazda, a potom už na linky. ( napr. v Prahe 15T absolvujú len pár jázd a idú do výpravy) - ale to je Praha
Možno sa mýlim a moje informácie nie sú presné. Opravte ma ak sa mýlim.
Ale tak to je už skoro 20 rokov čo DPMK kupuje električky ( ak nerátam jeden kus LFR.S )
Takže nevieme čo môžeme očakávať od DPMK. Aké sú postupy pri dodaní vozidiel ...
Chcem sa opýtať - teraz už ak tu máme to LF2+, a realne sa testuje na našich tratiach, predpokladajme aj,že ak všetko dopadne dobre, tak v auguste by mohla začať jazdiť na linke, tak potom :
1. Aký je termín a časový sled dodávok dalších plusiek? (aké su podmienky dodávok v zmluve?)
2. A každá jedna dodaná potom sa ešte bude musieť aj na prázdno zabehavať, alebo stači ich potom už len vybaviť (čitačky, ev.č, logo a pod) a môžu rovno do prevádzky?
Je teda reálne - ak všetko dobre dopadne - že do vianoc tu bude jazdiť na linkach aspoň 8 ks LF2+ ?
Podľa námestníka primátora by sa v ďalšom programovom období malo vykonať prepojenie železničnej a električkovej trate – ak zoberieme do úvahy, že toto programové obdobie začalo v roku 2007 a reálne sa začína konať v roku 2014, teda rok po, tak kedy sa začne reálne konať v tom ďalšom? Opätovne až v roku 2021?
,,, to som čital, neboj sa.. ? je to ale pekný blud, aj som to komentoval, že u SOR busov to neplatilo (a to budeme celý uver za SORky splacať, nie len menšiu časť ako u bričiek).. ? NO COMENT..
Len som reagoval - ak už tu tema bola ohľadom tej klímy, že zaplatila by ju EU ak by na vozoch už bola ako ich súčasť... (tak ako v BA)... určite sa dodatočne monotvať nebude - to môj názor. Len škoda že niekto chcel "ušetriť" EU peniaze na nevhodnom mieste, a nevyužili sme to poriadne tak ako v BA.
Aspoň si otvor ten link, čo sem dal veteran.
______________________________________________________________________
Vyjadrenie primátora, prečo mesto zakúpilo električky bez klimatizácie pre cestujúcich
(Prečo ale všetkých 127 nových autobusov klimatizáciu mať bude, sme sa nedozvedeli...)
Dopravný podnik mesta Košice pri formulovaní technických požiadaviek na električky vychádzal z predpokladu, že pri častom a pravidelnom otváraní dverí v krátkych časových intervaloch je účinnosť klimatizácie v priestore pre cestujúcich sporná, respektíve, klimatizácia je neúčinná. Vychádzal na jednej strane z nákladov na jej inštaláciu vo vozidlách, ktorá sa pohybuje radovo od 3,5 % do 5 % z celkovej ceny vozidla a na strane druhej z prevádzkových nákladov pri používaní klimatizácie, ktorá ich zvyšuje o takmer 12 až 15 %. S výnimkou liniek do spoločnosti U. S. Steel Košice v úseku od OC Optima do areálu fabriky je používanie klimatizácie prakticky nevyužiteľné, nakoľko vzdialenosti medzi jednotlivými zastávkami v meste a širšom centre mesta sú vzdialené maximálne do 2,5 až 3 minút, čo v takom veľkom priestore znamená prakticky nulovú účinnosť jej využitia. Jednou z podmienok dodávok električiek, ktoré budú dodané v rokoch 2014 a 2015 je aj zrekonštruovanie tratí. Súčasne s dodávkou električiek teda bude prebiehať aj rekonštrukcia tratí, predovšetkým v centre mesta. Nové vozidlá budú prioritne jazdiť po týchto zrekonštruovaných tratiach, kde sa s klimatizáciou nepočítalo. V novom programovacom období sa počíta s ďalšou obnovou tratí, aj mimo centrum mesta a súčasne aj s nákupom ďalších električiek, nevylučujeme aj požiadavku na klimatizáciu v priestoroch pre cestujúcich.
S úctou a prianím úspešného dňa ostáva
Richard Raši, primátor mesta Košice.
No tak to potom trebalo objednať rovno už s klímou, ak to v BA prešlo (troliky aj Škodovky briky budu mať klimu), tak neviem prečo by klíma neprešla aj u nás... Tiež tam "kupovali" za EU peniaze, nie? Či v BA sa to dá, len v KE nie?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Rudyke902