Noo tak ja musím bohužiaľ zkrstiť vodiča 4726ky na 72 čo išiel o cca 17:20 z Nám. Osloboditeľov. Ten mal hrozne ťažkú nohu a motor dostal zabrť si myslim viac, ako je zdravé. Sú to nové autobusy a vodiči trolejbusov by mali byť podľa mňa aj školení asi, ako jazdiť na nich, veď autobus má prevodovku. Motor šiel riadne do otáčok. Ale čosi sa už deje, lebo po ceste práve z námestia som videl autoškolu na SOR-ke 4706. Škoda by bola tieto autobusy takto ničiť. Ja ale verím že ten vodič dostane rozum a bude jazdiť normálne.
Ano , to je princíp Automatickej . Mne sa však zdá , že SOR fúka presne nastavenú teplotu a teda sa interiér nikdy nevychladí , neviem či vodičov dostatočne oboznámili s fungovaním klimatizácie ?!
O čom konkrétne?
Pod pojmom automatická klimatizácia sa chápe to, že si nastavíš teplotu, akú chceš dosiahnuť a klimatizácia to zariadi. Nie, že vonku je 30° C, dnu chcem mať 20° C, tak si nastavím teplotu na 15° C, aby som sa dostal niekde medzi, ako to tu niekto uvádza. Nehovoriac o energetických nárokoch oboch typov klimatizácie.
v prvom rade by ten oznam mal byt na kazdej zastavke, a velkymi pismenami pripomenute ze do vozidla treba nastupit uz s prijatym sms listkom, v autobuse je to uz prd platne
Stavebné úrady majú nejako podelené "kompetencie". Netuším na základe čoho. Mesto Košice nesmie vydávať povolenie samo sebe, takže raz mu vydal povolenie stavebný úrad na KSK a potom ten v Čani. Podobne sa postupovalo aj pri €HMK.
Tak sm dnes potreboval sluzby DPMK. Najprv som si chcel dobit kartu na KVP, samozrejme vecna cedulka pridem o 15 minut, samozrejme automat zo zastavky miestny urad nikde, tak skusim kupit listok z karty, ved kredit tam este mam na jednu cestu. Samozrejme, ked mam na karte 0,44, nekupim ani zlavneny listok, kedze som si zlavu este nebol nahrat, nic hladam cislo na sms listok, nikde ziadna zmienka, skusam kupit u vodica, odmieta mi vydat z 5 eurovky. Tak som siel zvysok peso. Vyuzil som vsetky moznosti, no listok si proste v Kosiciach kupit je nadludska sila, toboz vybavit zlavu na jazdenie.?
Hehe, tak v Budapešti práve beží projekt, cez ktorý zrekonštruujú cca 30 km tratí. Stáť ich to bude 44,44 mld. forintov, čo je cca 143 mil. €. Vychádza to na približne 5 mil. € na kilometer trate.
My zrekonštruujeme 2,8 km tratí + obratiská v dĺžke cca 230 a 600 m za 33,28 mil. €. Na kilometer vychádza náklad 9,24 mil. €.
V Budapešti už čosi robili minulý rok, aktuálne je rozkopaná celá Hungária körút (linka 1). Výluku si naplánovali na prázdniny, na jednom úseku je už dokonca hotový aj spodok, aj zvršok. Inde už betónujú základy nových zastávok. A nerobí sa len na tejto ulici a tejto linke... Apropo, zastávky. Žiadne social-edition betónové ostrovčeky s jedným smiešnym JCDecaux prístreškom. V Pešti bude čosi také: http://abload.de/img/beznzvu-3qpspb.jpg Výluky také, že CP sa neoplatí študovať ani v nedeľu, lebo večne čosi ide. Jedinou nevýhodou je, že hlavnú výlukovú linku zabezpečujú len vysokopodlažné vozy (väčšinou Ikarus 280.49).
My dúfame, že snáď ešte tento mesiac sa začne konečne niečo reálne robiť.
,,,, a niektore veci sa robia rovno za "pochodu" počas výluk .. preto to niekedy tak aj vyzera - že "všetko nadväzuje na všetko" ako švajčiarske hodinky ? ?
Na základe zmluvy je zhotoviteľ povinný začať práce na diele dňom nasledujúcim po dni nadobudnutia platnosti zmluvy, t. j. 9.7.2014. To ale neznamená, že v stredu prestanú po Kuzmányho chodiť električky a že tam nabehnú bagre.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Firefox