Noo tak ja musím bohužiaľ zkrstiť vodiča 4726ky na 72 čo išiel o cca 17:20 z Nám. Osloboditeľov. Ten mal hrozne ťažkú nohu a motor dostal zabrť si myslim viac, ako je zdravé. Sú to nové autobusy a vodiči trolejbusov by mali byť podľa mňa aj školení asi, ako jazdiť na nich, veď autobus má prevodovku. Motor šiel riadne do otáčok. Ale čosi sa už deje, lebo po ceste práve z námestia som videl autoškolu na SOR-ke 4706. Škoda by bola tieto autobusy takto ničiť. Ja ale verím že ten vodič dostane rozum a bude jazdiť normálne.
veteran
My zrekonštruujeme 2,8 km tratí + obratiská v dĺžke cca 230 a 600 m za 33,28 mil. €. Na kilometer vychádza náklad 9,24 mil. €.
V Budapešti už čosi robili minulý rok, aktuálne je rozkopaná celá Hungária körút (linka 1). Výluku si naplánovali na prázdniny, na jednom úseku je už dokonca hotový aj spodok, aj zvršok. Inde už betónujú základy nových zastávok. A nerobí sa len na tejto ulici a tejto linke... Apropo, zastávky. Žiadne social-edition betónové ostrovčeky s jedným smiešnym JCDecaux prístreškom. V Pešti bude čosi také: http://abload.de/img/beznzvu-3qpspb.jpg Výluky také, že CP sa neoplatí študovať ani v nedeľu, lebo večne čosi ide. Jedinou nevýhodou je, že hlavnú výlukovú linku zabezpečujú len vysokopodlažné vozy (väčšinou Ikarus 280.49).
My dúfame, že snáď ešte tento mesiac sa začne konečne niečo reálne robiť.
?
+ nejaké corpus delicti: http://www.bkk.hu/fejleszteseink/1-es-es-3-as-villamos-fejlesztese/