Takže služobný príkaz o temperovaní vozidiel je na svete a figuruje v ňom trojka:
1. do +3°C
2. od +3°C do -3°C
3. pod -3°C
Ak chcete tip: voz 500 kúri v "A"-čku stále (nemá vypínač na kúrenie), takisto sa zohrejete aj u mňa vo voze, ak mám T3(odpadové teplo) ?
Určite ste si všimli na križ. pri Kr.súde "nový" odbočovací pruh. To nie je nič zaujímavé ale všimnite si ten semafor, čo dali 15cm od tram. A tak NP vozy musia sklápať zrkadlá pri prechádzaní okolo semafora ? ? ? Takáto kuriozita môže byť len hádam v KE.
Ale idem preštudovať Zákon o dráhach, tam určite nie je prípustná takáto vzdialenosť cudzích telies pri trati ? ? ?
One question mám: nevšimol si dnes niekto ráno na Hornádskej plyňak?...Ak som dobre videl mal vzadu kocky, ale chýbal mu text SPP. Tak teraz neviem či som v tej závratnej rýchlosti preplnenej 11-ky 4205 nestihol všimnuť, alebo ozaj máme niečo také... ?
Tie preskoky su v pohode, velmi dobre vies, ze proti logickym a podlozenym navrhom nemam nic proti. Preskoky ako take su OK, ale to prevedenie do grafikonovej podoby (v suvislosti so zakonom 121/2004) je priserne a som rad, ze nezacalo platit tak, ako malo. Niektore skoro 13-hodinove sluzby, kvantum preskokov uplne nazmyselnych, ranne a odpoludnajsie casti trhanych sluzieb nezmyselne pospajane, atd. Musel by si vidiet, prestudovat. Vlado poviem Ti, des! ?
Keby vlak jazdil rychlejsie, keby nestal za kazdou vrbou a keby jazdil castejsie, tiez by som s nim chodil, ale...
Ja viem ze sedenie je v granuse fajn, aj motor je sviznejsi, aj zvuk prijemnejsi, ale aj tak je to taka vrzgava krabica ?
Takou je len jedna sluzba, pokial sa nemylim tak popoludni 03 01 2 (dopoludnia neviem, nerobil som), ale ostatne si v zakladnom rezime robia svoju robotu. V tom navrhu ale ide o nonstop preskoky vsetkych sluzieb, cize jedno kolo na linke 7, druhe kolo na linke 3 atd dookola. to iste aj 2+4. ? ?
Keby cas jazdy vlakom bol kratsi, aj ja by som ho uprednostnil pred autobusom. Preco? Ziadny, opakujem, ziadny autobus mi neposkytne tolko priestoru pre nohy a kolena ako vlak. Ked, pochopitelne, oproti mne nikto nesedi. A mozem potvrdit, ze sedenie v Granuse je fajn. V irise som sa nevedel poskladat na sedadlo.
1. Na stanici na vonkajsej ( sestkovej ) kolaji rype stredny clanok do obrubnika, na vnutornej ( dvojkovej ) rypu do obrubnika VSETKY KT 8 BEZ VYNIMKY. Opakujem to znovu a po X - ty krat. ? NP KT maju prikaz jazdit len na vnutornu kolaj.
2. Na Lokomotive NP KT takisto rype do obrubnika.
Pred nedavnom ma postihla apatia, ale myslim, ze nebude dlho trvat a naozaj podniknem patricne kroky v tomto smere.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
1018
5224 nic nove, ten predny panel blbne uz dlhsiu dobu, trebalo by ho "resetovat a precistit".