Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: SOLARIS MANIAK #7309:
Ze este prednedavnom to vobec tak nevyzeralo, ze by uz mohla byt dnes vonku. A skutocne, videl som ju z okna. Vie niekto, ci dnes riadne skoncila svoju dnesnu sluzbu?
Reakcia na: Diggi #7329:
Irisbusy su este fajn, ale MB Connecto (resp ine MBcky) su nepohodlne daleko viac.
Reakcia na: LUK #7328:
Uznávam, že nie su najnovšie, ale ani v Irisbuse som sa necitil tak pohodlne. Uznávam, že vtedajšia Košická dopravná spoločnosť ich mala tuším 6 alebo 8 a Eurobus Košice ma už len 4 #141 - 144. Podľa špz si nechali len každý druhý, jeden pod novou špz jazdí v Eurobuse v spišskej a vídať ho v Košiciach pod evidenčným číslom 330.
Ale ak budú aj Irisbusy mať toľko priestoru na nohy a miesto sedačiek niečo ako kreslá tak budem tak rád chodiť aj nimi. ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: Diggi #7327:
Rýchly je taký, aký je vodič, ale s obmedzovačom toho veľa nedokáže ani Schumi:-). A hrdza na ňom rastie veľmi rada.
Reakcia na: LUK #7325:
mne je jedno, že je vysoký...ale rýchly a pohodlný... ? ?
Reakcia na: Diggi #7324:
hej, najlepsie je to na poslednych sedadlach v tej dvojmetrovej vyske nad vozovkou 🙂
Reakcia na: Diggi #7324:
To by zaujímalo, čo sa Ti na tej škatuli páčilo...
Reakcia na: pete. #7322:
Šak Granus je to naj čím som išiel ?
5224 na L29 s poskodenym vonkajsim prednym panelom Buse
Reakcia na: Diggi #7320:
No Ik urcite nie, ale zato Sorom a takym Granusom som uz siel. Ale tiez nechapem ako moze niekto na trase Po-Ke pouzivat vlak ? ? ?
Reakcia na: 1018 #7316:
Pokiaľ viem tak prejazdy medzi linkami 3 a 7 už počas víkendov sú realitou, naviac tá služba ešte robí aj R2-ku. ?
Reakcia na: Vladimír #7313:
To vieš Eurobus nenasadzuje na linku Košice - Prešov Ik280.10, alebo Sor C9,5 ? ?.
Reakcia na: eMareq #7307:
Ale displeje mal len 6412. Ozančovače mali obidva busy. ?
to mi pripomina zlocinecku spolocnost a nutnost upravovat trat,perony len aby stadtler 425 mohol chodit az na strbske pleso... takze zjavne caka cosi podobne aj dpmk, ak by np mala jazdit aj l3,l6 ci l5
NP elektricky zial na hociktorej linke nemozu jazdit, lebo maju problem s prejazdom na niektorych usekoch. Sam som bol svedkom ako stredny clanok ryl o obrubnik na otocke na zel.stanici. Sme na Slovensku...
Reakcia na: eMareq #7314:


V tom plane su prejazdy medzi 2+4, 3+7. 6-tka je skratena o jednu celodennu sluzbu, nahradi ju 1 celodenno-trhana, to iste plati aj o linke 9. 5tka v povodnom stave. Takze NP vozy sa dostanu aj na linku 3 v PD. Ak to nedajboze zacne platit.
Sarko ta vaše T2 ev.čísla 234 by měla mít výrobní číslo 152 359 tedy dle mých záznamů ?
Reakcia na: Vladimír #7313:
Riesit som nechcel nic, len ma zaujimalo, ci by DP dal aj NP na ine linky, keby sa robili prejazdy. Mne to neprekaza. Ved nech je aj na L3 alebo L6 nizkopodlazna.
Reakcia na: Diggi #7306:
Kto Ti môže za to, že chodiš gumokolom? 😉 Ceny za vlak sú také, ako som popísal. Jednosmerný 42 a spiatočný tuším 65 alebo tak nejak.

Re #7307 eMareq: Čo by si chcel riešiť s nízkopodlažnými vozidlami? Prečo by sem-tam NP KT nemohlo vykonať namiesto L7 a 9 aj nejaký spoj na L3? Vôbec neviem, v čom by mal spočívať problém.

Boli to palubné počítače, displeje a označovače poľskej firmy R&G Mielec. V Košiciach sa napokon nepresadili. Úspešne však tento systém používajú v Žiline, Prešove a Nitre.
Reakcia na: eMareq #7307:
ten druhy bol Ik280 4212 ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.