Ze este prednedavnom to vobec tak nevyzeralo, ze by uz mohla byt dnes vonku. A skutocne, videl som ju z okna. Vie niekto, ci dnes riadne skoncila svoju dnesnu sluzbu?
Uznávam, že nie su najnovšie, ale ani v Irisbuse som sa necitil tak pohodlne. Uznávam, že vtedajšia Košická dopravná spoločnosť ich mala tuším 6 alebo 8 a Eurobus Košice ma už len 4 #141 - 144. Podľa špz si nechali len každý druhý, jeden pod novou špz jazdí v Eurobuse v spišskej a vídať ho v Košiciach pod evidenčným číslom 330.
Ale ak budú aj Irisbusy mať toľko priestoru na nohy a miesto sedačiek niečo ako kreslá tak budem tak rád chodiť aj nimi. ? ? ? ? ? ?
to mi pripomina zlocinecku spolocnost a nutnost upravovat trat,perony len aby stadtler 425 mohol chodit az na strbske pleso... takze zjavne caka cosi podobne aj dpmk, ak by np mala jazdit aj l3,l6 ci l5
NP elektricky zial na hociktorej linke nemozu jazdit, lebo maju problem s prejazdom na niektorych usekoch. Sam som bol svedkom ako stredny clanok ryl o obrubnik na otocke na zel.stanici. Sme na Slovensku...
V tom plane su prejazdy medzi 2+4, 3+7. 6-tka je skratena o jednu celodennu sluzbu, nahradi ju 1 celodenno-trhana, to iste plati aj o linke 9. 5tka v povodnom stave. Takze NP vozy sa dostanu aj na linku 3 v PD. Ak to nedajboze zacne platit.
Riesit som nechcel nic, len ma zaujimalo, ci by DP dal aj NP na ine linky, keby sa robili prejazdy. Mne to neprekaza. Ved nech je aj na L3 alebo L6 nizkopodlazna.
Kto Ti môže za to, že chodiš gumokolom? Ceny za vlak sú také, ako som popísal. Jednosmerný 42 a spiatočný tuším 65 alebo tak nejak.
Re #7307 eMareq: Čo by si chcel riešiť s nízkopodlažnými vozidlami? Prečo by sem-tam NP KT nemohlo vykonať namiesto L7 a 9 aj nejaký spoj na L3? Vôbec neviem, v čom by mal spočívať problém.
Boli to palubné počítače, displeje a označovače poľskej firmy R&G Mielec. V Košiciach sa napokon nepresadili. Úspešne však tento systém používajú v Žiline, Prešove a Nitre.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
1018
V tom plane su prejazdy medzi 2+4, 3+7. 6-tka je skratena o jednu celodennu sluzbu, nahradi ju 1 celodenno-trhana, to iste plati aj o linke 9. 5tka v povodnom stave. Takze NP vozy sa dostanu aj na linku 3 v PD. Ak to nedajboze zacne platit.