V Presove su vodici financne bonifikovani, ak maju nizku spotrebu, takze sa jazdi s najnizsou moznou spotrebou. V Prahe na spotrebe nezalezi a jazdi sa tam agresivne, rychlo a do spotreby este spada pomerne velka spotreba vozidla stojaceho v zapche.
Áno? Vlado v #5194 písal, že prešovský CB12 má spotrebu 36,5 l/100 km a SU12 35 l/100 km. No a ešte spomeniem aj údaj od BM v #5209, že košický SU15 má údajne spotrebu len 33 l/100 km.
Aha , ja si az ted vsiml emailu. Martina sem taky nejak moc casto nevidel na forech . Jako advokat karosy byl obcas i placi, ale pak dal pokoj . Ale ted sem si vzpomel .To se neda prehlidnout. Jenom doufam ze to nejni nakazlivy .
PvvS: Jo, už dávno. Na BA diskusi mě J. obvinil, že jsem Všeználek, tak jsem se upravil podle jeho přání? .A přesně toho samého jsem měl na mysli, když jsem psal Irisakovi, že mi někoho silně připomíná. Ale Martin už relativně přišel k rozumu:-P.
Noo, Irisak, mam pocit, ze tu na tejto stranke asi nikoho neudivis a "neprecuras" svojimi tvrdeniami. Kazdy ma svoj nazor, ktory moze byt iny ako ma vacsina, no mam dojem, ze ty si sem vpalil ako delova gula. Znova si otvoril nekonecnu temu (po kolkykrat uz boli tieto porovnavania uzavrete), zial len so subjektivnymi pocitmi. A presadzovanie svojho nazoru si ohranicil dost "divokymi"mantinelmi. Na jednej strane jazdou konkretneho vodica, na druhej urazkami. Este dobre, ze je to len vymena nazorov cez net.Pri osobnej vymene nazorov by si asi nevahal pouzit aj svoje päste.
bus za 13 milionov bez klimatizacie a chladnicky pre vodica je šrot. Vlete sa cestujuci idu podusit , lebo nieje co dychat, hmm a to je fakt. Okna sa len odklopuju nieje tam ziadna ventilacia. ak vypadne 29 smer kavecany a 13 smer Bana tak solaris tam nemoze chudacik. Spotreba ? ani nehovorim, ci som ja za alebo proti, tak to nezavazi , fakt je ten ze sa naozaj do kratkej karosy vojde viac ludi, ma lepsie vetranie nisiu spotrebu , ale nieje taka elegantna ako solaris, 33 solarisov je uctihodne cislo ale ludia pochopia casom sami ze to co je pekne nieje aj vzdy dobre..... cas ukaze. Co sa tyka S.C. ma psychotesty za sebou a je v poriadku, takze jazdi podla cp ktory napisali mudre hlavy DPMK ak 5241 robil L15 tak sa veru ani necudujem , tam su casy bez nakladania a vykladania cestujucich , na 55 prve spoje maju spickove casy a ked uz 18 predbehne 55 na ceste k amfiteatru tak sa treba zamysliet, aky je CP tak sa jazdi podla moznosti, hmm, trolejbus v rannom spoji od tesca smer na Klastor ma tak ponatahovane casy ze na Klastor pride ked ide normalne aj 15 minut skor, trolejbusy keby mali trolejove vedenie tak ako ma byt , to jest obluky ako maju byt a rovinky bez vlnenia tak lignu aj irisi, no ale kedze ak je to tak ako je tak miesto troleja idem na bus a ak nedajboze pristavy mojim smerom solar a karosa sadnem do karosy ,som paranoik??? Cestujuci chcu aby vsetko bolo podla predstav .... vsetky predstavy su ine..... niekedy (skoro stale) nic nieje podla predstav, nepaci sa mi ze si niekto dovoli kydat na cloveka ktory sa nemoze branit, smutne ze sa tu stoho pomaly stava "sťaziareň" ale vsetko bez dokazov, a co vadi vodicovi? to netrapi nikoho, na postovej pozdlzne porkovanie si mylia s kolmym, ak vo vyhradenom jazdnom pruhu na sturovej parkuju "jastraby" tak uz niet co riesit , perfekne idu prikladom, ale to sa uz v DPMK netyka to uz je o inom , zacneme tu preberat naladu soferov a ked skoncime zo zamesnancami tak prejdeme na cestujucich ...... A vies ta stara baba co na mikoviniho nastupuje..........atd. Neviem ci sa mam smiat alebo plakat. pritom mozte tu preberat dolezitejsie faktory (prepustenie veduceho odborov, strajk nebude?) alebo zacneme osocovat to ho a toho? Ako to bude vlasne dalej?
Irisak reagoval na anketu takto:
Som čítal tú anketu, kde sa pýtate ľudí, akým smerom by sa mal uberať nákup autobusov. približne 88% hlasuje za Solarisy. Ta čo ste už úplne potratili rozum ľudia, však to väčšiu chobotinu ani kupiť nemožno. Sa spamätajte, však za 1 solaris možu prísť do Košíc až 3 nové Irisbusy. Tým hlúpym ľuďom asi nedochádza, že do 1 krátkej Karosy vojde viac ľudí ako do 1 veľkého solarisu. A to ešte nehovorím o výkonnosti, o lepšej vhodnosti do mestskej dopravy a o "pohyblivosti".
Keby niekto normálny riadil DPMK, boli by tu len Karosy, či už dlhé alebo krátke. Solaris je úplnahlúposť. Kedy to ľudia pochopia.
Tak kto tu koho urážať ZAČAL? Kto potratil rozum, kto sú hlúpi ľudia?
irisak: uz si pochopil o com tato debata bola? pokrok sa zastavit neda. a este cosi: nesud, aby si nebol sudeny. a ked, tak si zabezpec dostatok informacii. akosi mi nie je jasne, ako sa mozes opytat cloveka, co ma dlhorocnu prax vodica mhd, ci vie ako sa jazdi na trojkolke? nemaj obavy, urcite to vie, na rozdiel od teba sedel aj na takej motorovej. a ak sa mylim a nesedel, tak urcite v case ovulacie tvojho buduceho embrya krutil volantom trolejbusu... to len tak, ako dovetok na zaver. mimochodom: si drzitelom vodicskeho opravnenia? akeho? odkedy? kolko (kilo)metrov si najazdil? kolko si nacuval? otazky na vzdialenost boli myslene na jednotky dlzky od toho kolieska, co sa volantom nazyva, nemyl si to prosim s rezervou, popripade s miestom spolujazdca v osobnom motorovom vozidle, resp. s miestom na statie vedla kabiny vodica, v ktorej sedelo asi 15 zamestnancov dpmk, z coho bolo niekolko ludi z najvyssich miest, nejaky garazmajster, skupinka mechanikov, par autoelektrikarov, dvaja vodici a drzitel "decka"
Moje osobné skúsenosti hovoria, že so zdrojmi informácií je to ako s uzavretým kruhom. Čím vyššie a čím nižšie pozície, tým menej sa dozviem. Najviac informácií sa dá získať strednou cestou u vedúcich pracovníkov jednotlivých oddelení, vedúcich prevádzok a ich najbližších podriadených.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sarko