PvvS,Sarko,Irisak:To sa tu zase len nejaký 12-ročný Karosofil pod novým nickom maskuje a svoje stále rovnaké chobotiny tliape.Že je malý,to bol raz každý z nás.Že je úplne sprostý,za to nemôže.Ale za to,že ho púšťajú k webu,by mali dostať jeho opatrovatelia po papuli. Hej,a tá karoséria toho Tedomu je autobus Mauri Kronos.Večer som dostal nový Dopravný magazín,tam o Tedome dosť píšu.
Sarko
Naopak, do typu Solaris Urbino 12 vojde minimálne toľko cestujúcich, ako do Karosy B952, čo je paradoxný nepomer. Maximálna obsaditeľnosť SU12 je myslím 109 ľudí a K952 údajne len 101 ľudí. V SU15 ich vojde 134 a je to strednekapacitný autobus, ktorý (ne)môžeš porovnávať s neexistujúcim typom Irisbusu.
Čo sa týka výkonu, neviem o tom, že by výrobca nútil dodávateľovi konkrétny motor. Naše SU12 (DAF 186 kW) a KB952 (IVECO 180 kW) majú výkon porovnateľný. Ak by DP chcel, môže si svoje vozidlo vybaviť aj motorom, ktorý sa používa ako základný aj pre kĺbovú verziu. O akej výkonnosti je potom reč?