Na Tedome sa mi nepáči tá krabica vpredu... Ak by to bolo vzadu, podobalo by sa to na 21Tr. Ale inak sa mi zdá vydarený. Bolo by zaujímavé porovnať ceny.
Mohol by si uviesť konkrétne ceny a konkrétne údaje o obsaditeľnosti uvádzaných značiek autobusov, na základe ktorých vyhlasuješ, že namiesto 1 Solarisu môžu prísť až 3 nové Irisbusy? A Irisbus vysokopodlažný, napr. typ B952? Ten by som so 100% nízkopodlažným vozidlom predsa len neporovnával.
Naopak, do typu Solaris Urbino 12 vojde minimálne toľko cestujúcich, ako do Karosy B952, čo je paradoxný nepomer. Maximálna obsaditeľnosť SU12 je myslím 109 ľudí a K952 údajne len 101 ľudí. V SU15 ich vojde 134 a je to strednekapacitný autobus, ktorý (ne)môžeš porovnávať s neexistujúcim typom Irisbusu.
Čo sa týka výkonu, neviem o tom, že by výrobca nútil dodávateľovi konkrétny motor. Naše SU12 (DAF 186 kW) a KB952 (IVECO 180 kW) majú výkon porovnateľný. Ak by DP chcel, môže si svoje vozidlo vybaviť aj motorom, ktorý sa používa ako základný aj pre kĺbovú verziu. O akej výkonnosti je potom reč?
TEDOM je firma,ktorá kúpila motoráreň LIAZ v Jablonci a terazky tam produkuje motory LIAZ v úprave CNG.Karoséria je talianska,pri troche snahy by som našiel aj názov.
Som čítal tú anketu, kde sa pýtate ľudí, akým smerom by sa mal uberať nákup autobusov. približne 88% hlasuje za Solarisy. Ta čo ste už úplne potratili rozum ľudia, však to väčšiu chobotinu ani kupiť nemožno. Sa spamätajte, však za 1 solaris možu prísť do Košíc až 3 nové Irisbusy. Tým hlúpym ľuďom asi nedochádza, že do 1 krátkej Karosy vojde viac ľudí ako do 1 veľkého solarisu. A to ešte nehovorím o výkonnosti, o lepšej vhodnosti do mestskej dopravy a o "pohyblivosti".
Keby niekto normálny riadil DPMK, boli by tu len Karosy, či už dlhé alebo krátke. Solaris je úplnahlúposť. Kedy to ľudia pochopia.
Jasné, hlavne nepripustiť kritiku, potom to bude všetko fungovať!!! Nedovolíme hnusným imperialistom kritizovať a rozvracať náš socialistický podnik!!! Nie si náhodou zo železničiarskej rodiny? Tam takýmto stihomamom trpia pomerne pravidelne. Ahojček!
Hlavne Blavaci uz prestante s tymi svojimi vadnymi, akoze humornymi narazkami na fungovanie MHD v KE! Da sa to obcas precitat, ale ak je toho vela, straca to sarm. Mozno na BA fore Vam kolegovia budu tlieskat a bozsky sa na tych ubohych kecoch zabavat, ale tu urcite nie. Vsetci sme si vedomi nedostatkov a zastaranosti. Ale za to tu este nebudeme kydat, lepsie je venovat sa dolezitejsim temam a problemom.
sittam: ja verim tomu, ze areal na bardejovskej ulici skryva jeden obrovrky podzemny hangar, v ktorom je more pisacich strojov s valcami na papier formatu a3 a ked nastane celoplosna zmena cp alebo nedajboze kajdizacia, tak tam nabehne nespocetne mnozstvo pisarov a ti to uz zabezpecia (-:
1018: K3N a Satra III sú konštrukčne takmer to isté, ale Satra je projekt lacnej električky pre Sarajevo. Má to napr. hnané len dva podvozky namiesto štyroch. Ale na sarajevskú sieť, ktorá je bez najmenšieho svahu, to úplne stačí. Ale pozor, mesto síce leží v rovinatom údolí, ale všade navôkol ho lemujú dosť strmé kopce, do ktorých sa štverá autobusová a minibusová doprava. Modernizovaná K2 sa inak nazýva Satra II. Názov Satra znamená myslím "SArajevski TRAmvaj".
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
1018