Cez vikend jazdia solo vozy vsade okrem linky 9, naco by teda Konovi bolo 40 kusov 15T teda fakt netusim, ak by nemali kde jazdit. Vozit cez vikendy na linke 2 vysokopodlazne T6ky a velkokapacitne nechat vo vozovni, alebo vozit v nizkopodlaznej vzduch?
O tom, ako sa použijú Efondy nerozhoduješ ty, ani ja.Vidíš,ako to vyzerá s EHMK 2013?Pokiaľ o odborných veciach budú rozhodovať politicky nominovaní diletanti,tak sa DPMK zo sračiek nevyhrabe a to platí pre všetko našom meste.Až bude v politike tvoja generácia,tak snáď to už bude o dačo lepšie.
Áno,máš pravdu je šanca vyzdvihnúť ED na vyššiu úroveň,ale ako poznám miestne pomery,tak asi skončíme fakt pri 40tich Váriách/jediné čo mi na nich vadí je málo sedačiek/ alebo to skončí nejakým škandálom.
A spisovať petíciu za Škoda ForCity a pod. je naivná predstava.Drvivá väčšina obyvateľov ani nevie,čo to je a pokiaľ sa robí výberové konanie,tak sa má vyberať z ponúk,ktoré prídu.Pri tomto objeme peňazí jednoducho nemôžeš vybrať dodávateľa,ako sa ti zachce/jedine pri zadaní tendra účelovo napasovať požiadavky na konkrétnu firmu.../
Ďalšia otázka je,či teraz vôbec potrebujeme takéto kapacitné vozidlá.
Takže,kto sa smeje naposledy,ten sa smeje nalepšie,ale nakoniec môžeme aj všetci plakať nad tým,ako to nakoniec dopadne. ?
Alebo len zasypú svetlohnedým štrkom, ako je dobrým zvykom v KE v poslednej dobe. Naposledy som tento systém "opravy" ciest videl ešte za Husáka. Takže veselo napredujme ďalej...
vdaka patri 381+383 za priamu a korektnu odpoved na urovni, vam ktori sa ironicky smejete odkazujem len jedno- kto sa smeje naposledy ten sa smeje najlepsie.. len aby ste este neboli prekvapeni vy nakoniec ako to cele dopadne .. jo, mozno som snilko a idealista, ale este stale verim v zdravy rozum ze sa v tejto krajine najde a ze sa pre mesto spravi co sa maximalne da a ze sa nalozi konecne rozumne s eurofondami ako sa patri na patricnej urovni..a ze tazko ziskane peniaze z EU pojdu na ten ucel na ktory maju ist ,je tu historicka sanca dat konecne dokopy elektrickovu dopravu v Kosiciach a vyzdvihnut ju na dostojnu uroven po dlhych rokoch cakania,tak to neposerme..!
Niečo treba odložiť aj na ďalšie programovacie obdobie... ? Každopádne, som zvedavý, ako bude vyzerať pre električky rok 2014 a 2015, lebo vidím to tak, že veľmi si nezajazdia, ak sa tie dve modernizácie stretnú v jednom čase...
Rekonštrukcia Staničného námestia bez obratiska? To ako budú prepojené trate ŽSR a DPMK? Tipujem, že nijako, prípadne zasa nejakým supermegaukrajinskorumunskokošickým zlepšovákom... Komenského - NMMM len oblúky? To ako oblúky v obratisku alebo na trati? Jedno odbočenie? To, že zastávky sú rozmiestnené v takých vzdialenostiach v akých boli, keď tá trať viedla v podstate cez pustatinu a polia stále nikomu nevadí ako vidím.
Tú Kuzmányho a SNP si tiež viem živo predstaviť. Vymení sa akurát tak zvršok (počas najmenej dvojmesačnej výluky na každé dva kilometre a lá Južná trieda), stožiare trakčného vedenia sa možno natrú a všetci budú šťastní - politici v novinách, majitelia stavebných firiem v nových X5-kách. Rozdelenie rekonštrukcie Námestia Okupantov podľa toho, cez ktorú výhybku bude čo jazdiť - fakt geniálne. Keď už sa musí šetriť na tom, že na južnej strane sa nebude rátať s IDS a použijú sa lacnejšie výhybky, tak to treba dohnať do extrému a robiť to pre istotu na dvakrát. Veď skoro celá Južná trieda je s IDS kompatibilná, prečo by mal byť aj tento 50-metrový úsek, ktorý by ju spojil zo zvyškom siete?
čiže VSS križovatke sa najbližsie roky oprava neujde?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Tatranka
Áno,máš pravdu je šanca vyzdvihnúť ED na vyššiu úroveň,ale ako poznám miestne pomery,tak asi skončíme fakt pri 40tich Váriách/jediné čo mi na nich vadí je málo sedačiek/ alebo to skončí nejakým škandálom.
A spisovať petíciu za Škoda ForCity a pod. je naivná predstava.Drvivá väčšina obyvateľov ani nevie,čo to je a pokiaľ sa robí výberové konanie,tak sa má vyberať z ponúk,ktoré prídu.Pri tomto objeme peňazí jednoducho nemôžeš vybrať dodávateľa,ako sa ti zachce/jedine pri zadaní tendra účelovo napasovať požiadavky na konkrétnu firmu.../
Ďalšia otázka je,či teraz vôbec potrebujeme takéto kapacitné vozidlá.
Takže,kto sa smeje naposledy,ten sa smeje nalepšie,ale nakoniec môžeme aj všetci plakať nad tým,ako to nakoniec dopadne. ?