Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 381+383 #67966:
Rekonštrukcia Staničného námestia bez obratiska? To ako budú prepojené trate ŽSR a DPMK? Tipujem, že nijako, prípadne zasa nejakým supermegaukrajinskorumunskokošickým zlepšovákom... Komenského - NMMM len oblúky? To ako oblúky v obratisku alebo na trati? Jedno odbočenie? To, že zastávky sú rozmiestnené v takých vzdialenostiach v akých boli, keď tá trať viedla v podstate cez pustatinu a polia stále nikomu nevadí ako vidím.

Tú Kuzmányho a SNP si tiež viem živo predstaviť. Vymení sa akurát tak zvršok (počas najmenej dvojmesačnej výluky na každé dva kilometre a lá Južná trieda), stožiare trakčného vedenia sa možno natrú a všetci budú šťastní - politici v novinách, majitelia stavebných firiem v nových X5-kách. Rozdelenie rekonštrukcie Námestia Okupantov podľa toho, cez ktorú výhybku bude čo jazdiť - fakt geniálne. Keď už sa musí šetriť na tom, že na južnej strane sa nebude rátať s IDS a použijú sa lacnejšie výhybky, tak to treba dohnať do extrému a robiť to pre istotu na dvakrát. Veď skoro celá Južná trieda je s IDS kompatibilná, prečo by mal byť aj tento 50-metrový úsek, ktorý by ju spojil zo zvyškom siete?

Welcome to Slovakistan.
Reakcia na: tbus #67974:
5502 je už dispozičný....čiže tá 52, 20 a 33 neplatí...
Reakcia na: OBUS #67972:
pravidelne jazdia dva, jeden na 52, 20 alebo 33, a druhy najcastejsie na 18, 20, 21, 29, alebo 51
dnes bol jeden na 16tke
Jazdia este niekde okrem KE v pravidelnej prevadzke Novoplany? Na akých linkach ich možno vidiet najcastejsie? ?
Reakcia na: Kona #67970:
Ale tá cena! ?
Reakcia na: Tatranka #67969:
Už vidím tie rumunské napodobnené Astry, čo si vyjednal. Fakt šrot nadovšetko ? ?
Reakcia na: stn35 #67965:
Pred chvíľou som dojednal kontrakt na 41 kusov...http://www.astra-passengers.ro/index.php?link=produse&pid=15#!prettyPhoto[galeria]/0/
Jednu mi dali grátis a ešte sme aj tak ušetrili 10 tisíc Evri,ktoré sa použijú na nákup nových odpadkových košov s LED podsvietením na zastávky MHD v Starom meste ?
Reakcia na: stn35 #67965:
Snívaj ďalej... ?
Reakcia na: 381+383 #67966:
čiže VSS križovatke sa najbližsie roky oprava neujde?
Reakcia na: stn35 #67965:
V rámci obdobia do roku 2015 sa budú rekonštruovať:
- projekt IDS - Nám. MMM - Kuzmányho - Nám. osloboditeľov (len severná časť križovatky) - Staničné námestie (mimo obratiska),
- projekt MED - Havlíčkova - Nám.MMM (oblúky plus ľavé odbočenie); Čsl. armády - Amfiteáter - Trieda SNP - kruháč - Moldavská - Krajský súd; križovatka Nám. osloboditeľov južná strana.
..ale podme spat k hlavnemu a dlhorocnemu problemu a tym je IDS v Kosiciach..jeho realizacia z eurofondov- OP Doprava ,ktorym sucastou bude aj vymena kolajnic po trase Stanicne namestie-Dom umenia-Hlavna Posta-NMM, dalej trasy el c.9 teda Amfik- Trieda SNP -Zelezniky-Jazero +Juzna trieda + v 2.faze dobudovanie trasy z NMM na smer Tahanovce a Furca(popri Hypertescu) toto by mala byt a musi byt priorita pre mesto pred samotnym nakupom nizkopodlaznych elektriciek(prip by sa to malo robit sucasne) ,pricom stale verim ze nakoniec zvitazi zdravy rozum a mesto sa dohodne so Skodou Plzen(resp tender na nakup vyhraje Skoda Plzen) a ze nam ako mestu na zakazku spravia nieco na styl for city T15(Riga) alebo T26(Miskolc) samozrejme v takej cenovej hladine aby to vyslo na tych 40 suprav(resp voznov-presne detaily neviem) ako je napisane v podmienkach obnovy vozoveho parku..vsetko je si myslim vecou dohody na zakazke medzi samotnym mestom a zavodom(v tomto pripade Skoda Plzen a.s.)
Reakcia na: tbus #67954:
V beznej praxi to tak funguje a je to dobry biznis, neviem ci s kreditkami ale napr. kupis si nejaky profi program za €1000 s rocnou licenciou a este platis po pende alebo kile za zplaty - ano platis zato aby ti fungoval program, ktory nefunguje alebo je nespolahlivy koli chybam vyrobcu.

Ine to nebude ani co sa tyka mobilov, pocitacov, aut a dalsich technologii. Kupis tu vec za drahu palku a este platis a stracas dalsi cas s tym zeby to aspon nejak islo. A to uz ani nehovorim ze ako zakaznikov vydieraju firmy ktore vyrabaju stroje a mechanizmy pre priemysel.
Takže sa teoreticky mohol už vtedy použiť čip Mifare DESFire, keďže sa vyrábal od roku 2002. Oba síce už sú prelomené, ale bezpečnosť mohla byť oveľa vyššia, prelomenie DESFire trvá podstatne dlhšie 😛
Reakcia na: Jack37 #67960:
Používať sa začali cca okolo 2004-2005 ?
Reakcia na: TA #67959:
Kedy sa začali používať BČK v KE?
Reakcia na: monoblok #67946:
smutné na tom je to, že súčasné nedostatočne bezpečné karty sa vydávali aj po tom, čo sa navonok prejavilo ich jednoduché prelomenie. Teda už v čase, keď sa predávali, DPMK vedel, že nie sú bezpečné a predával ich naďalej s tým, že budú platiť minimálne 5 rokov.
Reakcia na: Kona #67952:
Bez urážky, ale práve prečo iba na R? Na iných linkách by neboli potrebné (napr. L9)? To, že sú rýchlodrážneho charakteru neznamená, že musia jazdiť iba po rýchlodráhe.
Tak som sa sekol, cim mladsia karta, tym viac clovek zaplati za vymenu. S tymi podmienkami som sa sekol tiez, plati to pre typy kariet ako ISIC. Tam je to tak, ze pre dany typ nevydaju predlzovacie znamky, a tak si ich clovek musi vymenit, lebo predlzovacia znamka plati rok. V pripade DPMK to tak ale nie je, a tak nemozu skratit platnost ani vyzadovat jej vymenu. Evidentne si tak chcu nahradit naklady na zmeny v systeme ?. K tym kartam ZTP sa ani nevyjadrujem, to je na zaplakanie...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.