myslím, že úseky, ktoré som uviedol ako príklad, by na to vhodné boli. čo sa týka typovosti/kapacitnosti vozidla, to môže byť bežnému jedincovi jedno, keďže sa jedná o úseky, ktoré sú na koncoch trás. a "šotouši" aspoň budú mať ďalšiu zábavku ?
v ktorej časti tarify alebo iného oficiálneho dokumentu sa uvádza, že "zložené cestovné lístky" musia mať súhrnne vyššiu hodnotu než príslušný cestovný lístok pre konkrétnu jazdu, ktorú cestujúci vykonáva?
Má to aj svoje nevýhody: nevidíš celú trasu linky, nevieš ktorý spoj vykonáva ktorá linka - rôzne druhy/dĺžky vozidiel, rôzna spoľahlivosť CP (meškanie) vzhľadom na predošlú trasu, rôzna očakávaná obsadenosť či iné špecifické parametre (napr. taká L11 ?). Nezavádzal by som spoločné CP automaticky všade, kde sa dá.
Som zvedavý, čo urobia s Pragou Golden, ktorá tajne hrdzavie v garáži vrchárov. Má ohnutý a zlomený podvozok, nefunkčný adaptér, ale na vyradenie je moc "nová". Údajne od firmy, čo DPMK predala Renault Duotram bola ponuka na druhý voz s tým, že by dodali len podvozok s adaptérom a plošina by sa naň nahodila z Pragy (to je jediná funkčná časť na Prage), ale je stále nejako ticho. Hát, uvidíme...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tbus
http://imhd.sk/ke/cestovny-poriadok/linka/18%2B27/smer/Madridska/zastavka/Mier/104857732121.html