Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Pokia dobre viem, mal by to zrealizovat Aupark. Okrem toho, vsimli ste si oznacenie "zastavka Aupark"? Snad to je vtip
Reakcia na: Isidor #67518:
Súčasťou stavby nebude prerábka križovatky na NO + napojenie na začiatok zrekonštruovaného úseku na Južnej triede.

Výmenu koľají v priestore križovatky na (bývalom) NO plánovalo mesto už minulý rok:
http://www.abload.de/img/2fepa1.jpg
http://www.abload.de/img/1jmp46.jpg

V rámci "IKD" sa urobí len priamy úsek na obrázku vyššie označený ako SO 01. Zvyšok si bude musieť mesto zrežírovať samo v samostatnom projekte.
Reakcia na: veteran #67522:
Ďakujem veľmi pekne ?
Reakcia na: Adamcool #67521:
Územné rozhodnutie je len druhý krok - t. j. územné konanie (prvý krok je posudzovanie vplyvov na ŽP). Potom je ešte stavebné konanie, ktorého výsledkom môže/má byť stavebné povolenie.

Príklad: územné rozhodnutie má napr. vydané úsek rýchlostnej cesty R2 Lovinobaňa - Ožďany, ktorý NDSka plánuje stavať v rokoch 2016 až 2021.
Reakcia na: tbus #67520:
Ďakujem 🙂 No a neskôr keď vydá územné rozhodnutie, potom už iba povolí stavbu a môže sa stavať či ešte niečo je medzitým? 🙂
Reakcia na: Adamcool #67519:
Stavebný úrad musí obhliadnuť územie, kde sa má stavať, a následne môže vydať územné rozhodnutie. Pre plebsa to neznamená prakticky vôbec nič ?
Reakcia na: Isidor #67518:
Vie mi to prosím niekto polopatisticky vysvetliť čo to pre bežného "plebs" znamená? ?
Oznámenie o začatí územného konania
ŽSR, Integrovaný dopravný systém osobnej koľajovej dopravy Košice, stavby IKD – 1. etapa. IKD Košice
http://www.kosice.sk/article.php?id=11844
Reakcia na: Sheep221 #67515:
Ale ved OP Doprava su eurofondy, nie vlastne financovanie.
Reakcia na: stn35 #67513:
No veď pokiaľ viem, tak budú €-fondy aj na opravu tratí. Mala by sa komplet zrekonštruovať jedna celá linka + ešte nejaké úseky.
Reakcia na: stn35 #67513:
Nato co ma praha alebo brno zabudni, oni kupovali Skodu 15T za 2.8 miliona eur jednu. Tu kde nie je pomaly ani na vyplaty statnym zamestnancom v justicii, skolstve, ci zdravotnictve, nehovoriac o mizivej kvalite elektrickovej dopravy u nas vobec, je zbytocne o niecom takom co i len uvazovat, pretoze je to nezmozne, nikto nam to nezaplati, ani EU.
Reakcia na: stn35 #67513:
Tu sa to odbije Variami a bude to... ? A na nové trolejbusy zabudni ?
velmi rad by som privital obnovu vozoveho parku co sa tyka elektriciek a trolejbusov a myslim ze nie som sam ako tu citam..kedze vozovy park co sa tyka elektriciek a trolejbusov uz roky zanedbany a je takmer identicky s tym Bratislavskym.. cize vsetko zastarale stojace za staru backoru, raz som pisal na DPMK a ma surovo odbili s tym ze to treba vymenit komplet kolajiska a to by vela stalo a ze na to nie su financne prostriedky..a bla bla bla...uz stara otrepana fraza este z cias ked sme v EU neboli..ale ako sa teraz ukazuje na vsetko je ked sa chce, daju sa vybavit Eurofondy ,kedze mame mnozstvo nevycerpanych ..takze kde je vola tam je cesta..nutne treba klimatizovane nizkopodlazne jednotky pre obe mesta ci uz BA al KE, typu skoda Plzen, napr take nieco ako ma Praha prip Brno al Miskolc: http://www.skoda.cz/cs/produkty/tramvaje/tramvaj-26-t/ alebo uz rovno nizkopodlazne briky vybavene klimou http://www.skoda.cz/cs/press-room/archiv-novinek/do-provozu-s-cestujicimi-vyjela-prvni-tramvaj-15t-forcity-s-klimatizaci/ a trolejbusy takisto by trebalo obmenit..trebars tiez z Plzne by som bral ,su celkom fajn a zamenit ich za tie stare zhrdzavene rachotiny co sa nakupili este zac 90tich(niektore este koncom 80tich) rokov a uz doslova dosluhuju.. pise sa aj od koho budu mesta nakupovat jednotlive supravy bude to Skoda Plzen? a okrem toho ak sa nemylim v Kosiciach(neviem ako v BA) musia predtym obnovit resp vymenit vsetky zastarale elektrickove kolaje,to tiez budu financovat z tychto EU fondov? lebo to je nutna a prva podmienka ak tu chcu nasadit nizkopodlazne moderne supravy..dufam ze tych starych rachotin(tzv burizonov) sa cim skor zbavia a odpredaju ich na suciastky..
Reakcia na: tbus #67511:
Také sa neplánovalo ? Zhora mali chodiť odjakživa len autobusy (niečo ako Popradská na Terase).

Keď už trať "hore", tak z Americkej triedy, pri Lidli na Európsku a hore odbočka na Austrálsku (až bude postavená) a ďalej až po plánovanú otočku neďaleko Viedenskej - tá je nakreslená na obrázku vľavo: http://www.abload.de/img/3b_navrh_dopravyg0ubh.jpg

Ale toto je ťažké sci-fi ?
Reakcia na: veteran #67509:
tieto projekty som videl, myslel som skôr tú časť o jednokoľajke z bruselskej cez hanojskú na sofijskú
Reakcia na: veteran #67509:
Off-topic: Heh, kebyže nesledujem tému tak rozmýšľam, prečo je KVP teraz viac iné... ?
Reakcia na: tbus #67508:
Tak to onekdy bolo plánované, akurát "trošku" zavadzia valal ?
http://www.abload.de/img/navrhc-2cupqc.jpg
Reakcia na: Adamcool #67507:
tak ten tvoj návrh je ešte komplikovanejší a nereálnejší ako ten "pôvodný" po území nikoho ?
Reakcia na: Dispecer #67506:
Tak takým komplikovaným spôsobom, ako ju chcú robiť, sa ani nečudujem. Mohla spokojne ísť po starej trase do dediny Ťahanovce a tam potom nejakým zmiernením stúpania do kopca mohla vyliezť na Madridskú, odtiaľ na Bruselskú a jednokoľajka na Bruselskú-Hanojskú-Sofijskú a späť na Americkú triedu a na konci urobiť úvraťovú konečnú ako pri Optime a dovidenia. Nie tam 30 mostov a cesta cez územie nikoho ako si to vrchní predstavujú.

No a potom ešte z NMM urobiť trasu električky po pôvodnej trase smerom na Staničné námestie alebo konečne spojazdniť trať na Hlavnej a máme postarané o všetko. ?
Reakcia na: Citelis Maniak #67494:
V KE sa ešte stále sníva o električke na sídlisko Ťahanovce, avšak tá sa asi nestihne...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.