Inak môžem sa opýtať, načo DPMK investoval peniaze do #1005, #1006, troch Tr14 a teraz je v dielni na VP #1001... keď vedeli, aký je stav, prečo to nenechali všetko postupne dožiť, ale trepali do toho peniaze? Či bude scenár podobný Banskej Bystrici?
Kopa B941E ? Viem o 2 dispozičnych, cez prazdniny je ich možno viacej v garaži, ale to kvôli vyprave, a netreba zabudať na vysokokvalitne Citelisy, ktore večne stoja a náhrada za nich nejaka byť musi. A tiež tu boli spomenuté poruchy.
Plno nevyuzitych vozov? To asi preto autobusy z nocnych sluzieb jazdia niekedy aj cez den na inej sluzbe, lebo nie je nic pojazdne prave k dispozicii... Nehovoriac ze onedlho zacne skolsky rok, a bude potrebne dalsich minimalne 10 vozov do vypravy navyse oproti prazdninam...
myslim si ze keby vyradili TD tak by malo za nu co behat pretoze v hornadskej aj v vša-čke stoji plno nevyuzitych vozov napr. taky solaris 15m mozno by nestacil na kapacitu ludi ale keby trebas posilnili L71 tak by to aj stacilo.. a na L72 to uplne staci ... ved skoro furt beha niaky solaris 15m zalohovy na L72 a nieje tam az taka trepanica.. alebo keby to nestacilo na linke 71 tak aj kopu karos b941 a ikarusov 435 je volnych tak myslim ze to by az taky problem zasa nebol a to trolejove vedenie stym sa netreba az tak rychlo ponahlat ved nazavadzia nikomu takze take odstavene par rokov by galibu nenarobilo
Asi pred 30 minutami keď som pisal prispevok bola vyradena k 1.9.2012, ale tiež nechapem, komu dziglo v gebuli, a dal tam nejaky drist, ktory je nepravdivy. No o stave TD to veľa nemení.
Este otazka na kolegov adminov: KTO vyradil z evidencie tu na imhd 1014 a aky mal na to dovod, alebo odkial ma k tomu informacie, ktore nie su pravdive a teda su NEOVERENE ???
zrušenie TD nie je také jednoduché, akoby sa mohlo sprvoti zdať. V 1. rade musia zabezpečiť náhradnú výpravu – teda okamžite približne 20 nových kĺbových vozov. Odkiaľ na ne vezmú €? Navyše, ak je jedným z dôvodov na jej zrušenie náročnejšie obstarávanie náhradných dielov, budúce vozy by mali byť také, ktoré už vo vozovom parku sú. Ak zoberieme do úvahy, že Solaris na DPMK kašle, tak je asi každému jasné, že sa môže rovno zadať objednávka na výrobu Citelisov. Plus všetko, čo bude súvisieť s demontážou súčasnej infraštruktúry, spôsobí opäť len ďalšie náklady, ktoré zaplatí mesto – teda jeho obyvatelia.
Je zrušenie pre DPMK ozaj efektívne?
Môžem sa opýtať, čo sa stalo #1014? Resp. dôvod jej vyradenia ?
Inak, dajme tomu, že DPMK zruší TD v Košiciach. Čo bude nasledovať? Zrušia dielne, rozpredajú ich zariadenie, rozpredajú alebo zošrotujú trolejbusy, strhnú troleje alebo ako? Neviem si to vôbec ani len predstaviť, preto sa pýtam. Ďakujem za odpovede Prípadne neplánuje sa niečo podobné ako v BB?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Adamcool
Inak, dajme tomu, že DPMK zruší TD v Košiciach. Čo bude nasledovať? Zrušia dielne, rozpredajú ich zariadenie, rozpredajú alebo zošrotujú trolejbusy, strhnú troleje alebo ako? Neviem si to vôbec ani len predstaviť, preto sa pýtam. Ďakujem za odpovede