Pridam aj ja svoj nazor do tejto diskusie ohladom LV a podobne. Čo sa týka súčasneho LV električiek nemam pocit aby to bolo az take zle, naopak pamatam časy spred augusta 2008 kedy to bolo podla mna horšie, bolo malo kooperacii medzi linkami, dlhšie intervaly medzi spojmi a pod. Stačí sa spomenúť na 30 minutove zakladne intervaly u autobusov. Dnes je podla mna lepší stav až na niektoré výnimky. Výnimky preto lebo DP dovolil kafrat do svojho LV starostom naších mestských častí. Avšak mylím si že základ máme a ked si ho budeme držať a nebudeme vytvarať dalšie nezmyslené linky typu 52L a pod tak vcelku budeme mať stabilné linkove vedenie. Samozrejme bolo by dobré to dalej rozvíjať a nie len udržiavať. Tolko môj názor
Adamcool
no neviem, co je na tomto super, ale ked myslis... to iste mame mnohokrat v kosiciach a evidentne to nefunguje
ako to ze si nemozeme dovolit vhanat vela vozidiel na linku? preco? nemame dostatok vodicov, dostatok vozov, velmi sa opotrebuje trat alebo co?! Bratislava to ZRAZU zaviedla a nie je s tym absolutne ziaden problem..
to ze su male preferencie MHD, je to velky problem, ale nie neriesitelny, pretoze vyrobit take tabulky ze daj prednost elektricke podla mna nie je az taky problem
"Prid tam cez rannu spicku v pondelok alebo v strede dna a uvidis vozovnu tak ako normalne je."
tak tejto vete nechápem, lebo ranna spicka je od tej 6 - pol 7 do 8 mozno a stred dna - ak si myslel poobednajsiu spicku chapem, ak stred dna (okolo 12. hodiny nechápem), tak mi nemozes tvrdit, ze táto dvanástina dňa je NORMALNY stav. Je to stav v špičke a nie normálny.
"Pri dennej vyprave 50 vozidiel je vozovna pekne poloprazdna."
poloprázdna? prečo teda nemôže byť skoro prázdna? opäť tu vidno, že vozy sú, len sa nevypravujú lebo...
opäť mi z toho vychádza len to, že najlepšie by bolo zrušiť niekoľko električkových liniek, zreorganizovať ostatné linky a terajšie trasovanie koľají v košiciach MÁ na to, aby boli električky nosným dopravným systémom