dufam ze nebudu znicene autobusi 24 a 25tr lebo mi mame take to autobusi dokopy asi 20 dufam ze take to autobusi si kosice budete vazit ako mi v presove sme radi ze ste dali podnet o kupe novych trolejbusoh ako mame mi v presove dakujeme
Tramvajové tratě tvořené velkoplošnými panely BKV rychle stárnou a vykazují značné množství poruch. Přestože Praze odvedly "medvědí službu", když zachránily spoustu tratí před jejich definitivním zrušením v 80. letech minulého století, a hovořilo se v jejich souvislosti jako o bezúdržbovém svršku s délkou životnosti kolem 25 let, jejich konstrukce nebyla stvořena na takové zatížení, které v současnosti absorbují a předčasně dosluhují a musí se renovovat.
Jaj,zase "senzácia"!
Neviem teda,ale celá trať bola postavená súvisle v BKV.Na prejazdoch sa tie panely úspešne rozpadávajú,tak to nejak podivne "opravujú".To vyzerá akoby tam už BKV nebol alebo sa rozsypal a žľab zhnil,tak to zaplácli asfaltom a fertig... ?
Nie je to ok, ale je to asi podobné, ako keby do autobusu narazila Liazka. Tiež je to nepredvídateľná udalosť, ktorá narobí škodu. Azda nezakážeme teraz sklenené okná, pretože sa môžu pri náraze rozbiť.
Kokos, Rudyke, škoda, že ťa pred tými niekoľkými rokmi nezobrali ako vodiča električky. Ty by si im tam perlil v podniku, myslím, že hneď by ťa menovali do funkcie generálneho riaditeľa.
Samozrejme,ale aj to je charakteristické pre dnešnú dobu.Moja baba na to hutorela,že "Sralo,bzelo,nič nevidzelo..." ?
Neviem,čo by pisálkovia písali/ak by mohli/ v povojnových rokoch,keď kvalita pneumatík bola slabá a napr. ROčka mávali na predných kolesách pomocné oceľové obruče,aby v prípade roztrhnutia gumy neskončili v priekope alebo nedajbože inde...
Podľa mňa je okolo toho zbytočne veľké haló ... Nieje prvy a ani posledny autobus, ktoremu buchla pneumatika, ja som zažil niečo vybuch pneu na zajazďaku, v zakrute, no všetko dopadlo fajn, vodič vravel, že guma bola v tom čase nova, ale neviem, nakoľko to bola pravda. Defekt to nebol, vidno, kde to treslo, rana to bola ako z dela, ale nezničilo to asi nič
je rozdiel ked buchne guma pri 5km/h a v 70 km/h , na ceste zo šace do ke navyše dole kopcom ani nechcem vedieť v akej rýchlosti potrhalo tú gumu natoľko že porozbíjala všetko naokolo
Pozrite sa žiadny voz nema v blatniku žiadne vystuhy, su tam len kryty a či je tam jeden alebo dva laminaty je už uplne jedno, dôležite je kde ta pneumatika praskne ktorym smerom pojde tlak. Vystuhy tam maju možno iba niskopodlažne vozy pretože to je sučasť ramu voza aj to si nie som isty či tam tiež nie je iba plech...
A čo sa tyka tej reportaže a "ani skusenI vodiči si taketo niečo nepamätaju" zase jeden novinarsky drist ktory tam dodali len aby boli zaujimavejši. Ja viem o niekoľkych pripadoch a rozhodne nemam 50 rokov... ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dispecer
http://imhd.sk/ke/galeria-media/209/skoda-15-tr.html?#44174-Interier-1002-po-vybuchu