Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 110mat110 #66451:
Nebuchla pneumatika náhodou na voze 6287?
Reakcia na: 110mat110 #66455:
,,,, presne o tom som písal, na to som myslel...
Reakcia na: Peter55 #66454:
Jasne, že musíš reagovať, čakal som to.. ? No máš smolu, ja sa do DP nechystám pracovať, a som žiadne zlepšováky nevymyslel ani nespomínal.. A že maju všetky Karosy taký blatník, to máš pravdu, no pokiaľ viem niektoré vozy majú ešte aj nejakú výstuhu či kryt vnútri nad blatníkom pod sedadlami..
Reakcia na: 110mat110 #66460:
Ja som sa navozil v tých preplnených ikarusoch, aj vzadu, denno denne do šace, aj ako školské spoje do učilišta, aj v 52 kach, aj v objednávkach do VSŽ, ak ešte nejazdili električky na jazero, takže viem si to ešte živo predstaviť, neboj ...
Reakcia na: Rudyke902 #66453:
Jaaaaj, teba tak posadit dozadu do ik. 280 ked robil skolsky spoj na 25ke, na razcesti asi v 70tke cez tu zakrutu. Sme lietali jak ponozky.
Reakcia na: 110mat110 #66457:
Videl som ako vyzera ten voz...
Reakcia na: Rudyke902 #66453:
Technicky vie rychlost akou elektricka zhodnotit kazdy aj bez toho aby musel ist pozerat ku kabine na takac. Myslel som to tak ze vodic pozna kedy a akou rychlostou moze ist, vie aku ma zodpovednost, znalosti, skusenosti a dopravne znacky. Cize ak sa rozhodol ist rychlo ci pomaly, mal nato zrejme nejaky dovod. Aj ked ano, mame tu rallystov a rezacov vyhbiek a dalsich, pripad prirychlej elektricky aspon ako ho opisal Adamcool je v kosiciach skor zlata rarita.

Co sa tyka, prasknutia pneumatiky - to este Rudyke nevie pod akym tlakom je napnuta pneumatika na trolejbuse ?
850kpa ak si dobre pamatam. Par mesiacov dozadu tu niekto pisal, ze buchla guma na 932ke a vraj lietal obrubnik. Ale v autobuse nic. Prosim, pozri si z archivu tu reportaz, TV noviny na JOJke
Reakcia na: 110mat110 #66455:
A mysliš, že v inom voze by nevyrazila? Vieš aky tlak je v pneumatikach?
Proti tomu, ze buchne guma nemam nic, stane sa (aj ked nemalo by). To ze poskodi voz je jasne. Ale vyrazila blatnik aj so 4 sedalami dnu! jedno stastie ze sa nikto vaznejsie nezranil. Ved vo voze ostala diera a dost velka.
Zase dakto objavil ameriku, uplne bežna vec, že keď buchne taka pnematika tak vy*ebe cely blatnik do voza.... Laminatove blatniky maju všetky Karosy.

V DPMK by mohli začať uvažovať, že zamestnaju RUDYKE902, take zlepšovaky nikto nevymysli.
Reakcia na: Sheep221 #66450:
No zažil som podobnú jazdu, a párkrát - a myslím si že niektorý cestujúci (napr. vodiči) vedia zhodnotiť aj približnú rýchlosť voza, a aj ak nevedia, tak si to vedia "prečítať". Stačí ak cestujúci náhodou stojí napr. pri kabíne v druhom voze, alebo v KTčku pri zadnej kabíne , a je na digitálnom tachometri pekne vidieť kedy a ako rýchlo voz ide.. Napríklad medzi Važeckou a Rovníkovou - tam kde došlo k vykoľajeniu 618+619 - je prikázaná 40 pre električky, no polovica vodičov tam ani nepribrzdí, nieto ešte aby išla predpísanou rýchlostou.. ?
Reakcia na: 110mat110 #66451:
Presne tak - tie vyše 20 ročné vozy už dávno nemajú čo hladať v prevádzke.. Ešte k tomu na takej linke, kde je v špičke dosť ludí vo voze, a jazdí na rýchlejších linkách.. Vyzeralo to fakt hrozne - fakt štastie že sa nikomu nič nestalo vážne, nebodaj keby niekto spadol pod koleso v tej rýchlosti - hrôza pomyslieť.. ?
A ak sa vie že tieto typy vozov maju len obyčajné laminátové blatníky - bez výstuh, tak už dávno sa ( v rámci nejakej prehliadky) mali tie blatníky vystužiť !!! Ktovie koľko takých vozov jazdí ešte po meste.. ?
Teraz bolo v TN na JOJke: CNG karose buchlo koleso a zostrelilo sedadla vo voze ? uz aby ich konecne vyradili
Reakcia na: Adamcool #66449:
To ze isiel zlou trasou to sa kritizovat da, to ze ci isiel pomaly alebo rychlo si ale myslim ze cestujuci zhodnotit nevie, cize cele si to pisal zbytocne. Vodic vie o svojej zodpovednosti a povinnostiach, takze verim ze aj ked isiel niekde neprimerane rychlo nebolo to schvalne a len tak, ale z nejakeho dovodu.
Dobrý deň! Rád by som sa týmto spôsobom sťažoval na vodiča električky číslo #610+611, ktorého jazdné schopnosti nie sú na požadovanej úrovni. Hneď ako sme vyštartovali z Važeckej, vodič jazdil veľmi rýchlo a neprispôsoboval jazdu podmienkam (trati) a tým spôsoboval v niektorých pasažieroch nepríjemné pocity a zlé predtuchy (v roku 2009 sa na tomto úseku trate vykoľajila súprava #618+619). Do zákrut chodil taktiež neprimerane rýchlo a to najmä na odbočke z mosta medzi sídliskom Nad jazerom a VSS a Južnou triedou. Taktiež jeho jazda na nezrekonštruovanej trati na Južnej triede nebola v poriadku a bola dosť riskantná. Nakoniec to všetko vyvrcholilo tým, že sa rýchlosťou okolo 35 až 40 km/h prehnal výhybkami na Námestí osloboditeľov a na nich bola nejaká závada a neprehodili sa zo smeru na Staničné námestie na trasu po Štúrovej ulici. Samozrejme vodič nestihol reagovať a nabehol na koľaj na Staničné námestie. Na zastávke Námestie osloboditeľov (zastávka liniek 3, 6, R1 v smere na Staničné námestie) nás ako cestujúcich vypustil z vozidla von (musím však povedať že zdvorilo) a šiel sa otočiť na Staničné námestie. To mu trvalo aspoň dobrých 5 až 7 minút a neskôr sa vrátil správnym smerom zo Staničného námestia na Námestie osloboditeľov. Potom, čo som si porovnal časy odchodov a príchodov danej linky na zastávky zistil som, že nadbeh, ktorý vodič spôsobil sa rovnal takmer času, ktorý strávil otočením sa na Staničnom námestí. Určite pod stresom sa ďalej pokúšal dorovnať časovú stratu a opäť na trase z Námestia osloboditeľov až na konečnú Botanickú záhradu jazdil vodič neúmerne rýchlo, na trase z Krajského súdu na Hlavnú poštu vyše 60 km/h! Nemyslím si, že takáto nebezpečná jazda vodiča je vhodná do našich košických podmienok a tobôž nie na naše trate. Nebol by som rád, ak by došlo k nejakej markantnejšej penalizácii daného vodiča, avšak považoval by som za potrebné mu jasne dohovoriť o rizikách a nevhodnosti takejto jazdy.

Vodič bol chlap stredne vysoký, s po plecia dlhými kučeravými vlasmi.

Ďakujem

------------
Môj strýko ?
Reakcia na: KVKV #66440:
? ? ?
Robíme,robíme...
Reakcia na: S499.1023 #66443:
Pán nepracuje v žiadnej vozovni ?
Reakcia na: S499.1023 #66442:
Áno,lenže pokiaľ zamestnanci dielní budú platení tesne nad minimálnou mzdou,tak tam sotva bude pracovať nejaká elita.Aj o tom to je.
Reakcia na: Yogi616 #66435:
Choď sa dnes previezť na 7201 a potom si prečítaj ešte raz, čo si tu napísal.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.