Reakcia na: Sheep221 #66257:
Ale treba, no zrejme nie sťažnosťou u DPMK, tá je neúčinná.Každý má mobil a ten je vybavený foťáčkom, prípadne aj s kamerovým režimom, zvukovým záznamníkom. Dokumentovať všetky sporné situácie a nevhodné chovanie revízorov s následnou medializáciou (tlač, tv, tieto stránky...artd). Inak by to znamenalo ďalší nárast vulgarizácie výkonu revizorského povolania. DOSLEDNE VYŽADOVAŤ PO REVÍZOROVI PREDLOŽENIE SLUŽOBNÉHO PREUKAZU !
Mne napríklad chýba u revizorov pozdrav "Dobrý deň, prepravná kontrola, prosím si Váš cestovný doklad, ...ĎAKUJEM, prajem Vám príjemnú cestu" . A u každého cestujúceho, trebárs aj dvatisíckrát keby to mal opakovať za smenu.
Revízor by mal byť vizitkou menežmentu a vedenia dpmk. Aký revízor , taký menežment.
Revízor REPREZENTUJE DPMK !
KVKV
Okrem toho by súkromník postupne zrušil ed,td a rozpredal vozidlá.
Údržbu busov by robila "spriatelená " iná firmička, cestovné by sa ešte zdražilo , nákup len za hotové u vodiča (aby sa ušetrilo na revizoroch) a bohaté finančné dotácie z mestského rozpočtu.