Vladimir. Od pondelka 20.9. do 1.10.2004 zacina dalsi 12 dnovy blok nepretrzitej vyluky Kysak - Drienovska Nova Ves. Obmedzenia v jazde vlakov totozne s predchadzajucim blokom.
predsuvne sa len trochu predsunu a potom sa po obvode vozidla po nejakej kolajnicke vysunu. aspon tak to raz Palo Polak vysvetloval.
nizka podlaha je vcelku fajn, ale tiez mohla byt aj trosku kvalitnejsie zrekonstruovana ta elektricka. zrejme profesionalna deformacia ? a este som si zaspominal na stav bratislavskych T6-iek pred vsetkymi moznymi rekonstrukciami
TeBeCe
Sarko: na tej KT8 sa mi nepozdavali dvere - system ich pohonu asi zostal povodny, pretoze mali dost velku volu a "plantali"
dalsia vec je zrejme tiez povodne vnutorne osvetlenie. neviem ci sa creva tych svietidiel menili, ale ak su to take povodne made in CKD, tak to tiez ziadna vyhra. a mininalne jedno svietidlo uz bolo cele ogrcane od niecoho vyteceneho (tak ako byvaju v T3kach)
co znamena napis "Ak stojíte, píšte" ? taku nalepku som tam tiez videl, mozno to len nejaky vtipalek vyrobil, ale vyzeralo to ako ostatne nalepky...yo, a na kabine bol tiez daky napis, nieco v tom zmysle aby cestujuci nestali v priestore vyznacenom bielou ciarou, ale ziadnu bielu ciaru som tam nikde nevidel
ps: spravne sa píše "Nenahýnajte sa z okien" a nie s "Nenahýňajte..." to, ze to v CKD nevedeli sa da pochopit, ale ked robime nove nalepky, tak to uz mozme napisat spravne