Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Yogi616 #65219:
,,By som bol rád, ako väčšina jazerčanov, ak by 52L stala na celom jazere.. ?
No je už vobec nelogické ak nezastavuje ani pri kostole, ani pri tescu, ani na zastavke pri MU, ale hlavne že Senný trh je pre nu ako uliaty... Stačilo by prehodiť, nech stojí na každej druhej : Važecká, Ladožská, Levočská ,,,, - to je problém, a naruší to niečo? Asi nie, len treba chcieť.. ?
Reakcia na: tbus #65222:
stará 53-ka nemala chybu. Mlynská Bašta - Ťahanovce za necelých 10 minút. To bol fakt, že expres ? ?
Reakcia na: rpopo #65218:
,, hm, tak potom je namieste prečo sa tak "legálne" tá zastávka stále volá,,, to už nieje nikto kto by vymazal z hlásenia že ",,,, - prestupný uzol" - asi aj na to treba veľa penazí.. !! ? No nič to nemení na tom čo som napísal - prestup z L52Lna l 9 je totálne "od veci".. tak isto aj zastávky na ktorých zastavuje a nezastavuje 52/L,, ?
Reakcia na: VLK #65220:
55 je oproti trolejbusom stále expresná, minumálne v rýchlosti zjazdu z furče, a nenutnosti voziť sa za slimákmi za volantom trolejbusov ktorý vedia ísť z meškaním už z lingova. A kolóny určite nie sú každý deň. A ešte jedna vec, ak by sa zaviedla linka 53, tak od zastávky Mier po Mlynskú baštu by okrem vynechania zastávok stíhala zelenú vlnu, takže bol by tam značný rozdiel. Dnes tu každý spoj zastane na zastávke, čím stojí aj na červenej, ktoré sú robené pre nezastavujúce autá. Tam by sa dali narátať ušetrené minúty aj v dnešnej dopravnej situácii. A netreba snívať a čakať na preferencie a holandské bus pruhy
Reakcia na: VLK #65220:
Čo do miest, som verný Budapešti, tam je systém ako som napísal tu už zaužívany, a nikto s tým problém nemá.
Buspruhov sa v Košiciach tak skoro nedočkáme, tak presne preto by som zrýchloval dopravu ako sa len dá ... Netreba brať do úvahy len L 55, expresné linky by sa dali spraviť s viacerých liniek, žeby zastavovali na dôležitých zastávkach, najmä v rannej špičke. Pár návrhov som mal niekde v počítači.
A tuším že nielen 55ka stratila expresnosť, ale spolu sňou postupne aj celá rada 5x ... Pamätám jak som sa nedávno chodieval voziť na Expresy, tak viem dobre ako to tu fungovalo 🙂
Reakcia na: rpopo #65206:
Reakcia na #65206 od rpopo:
ja som sa nikde nechválil, že nechávam zastavovať EXPRESNÚ linku... pre mňa 55 stratila dávno na nejakej expresnosti a stále to bola a je iba DOPLNKOVÁ linka, ktorá svojimi výkonmi dopĺňa sieť základných nosných liniek s hlavnými intervalmi... doprava sa vo svete zrýchľuje najmä PREFERENCIOU (bus pruhy a prednosť v križovatkách) a nie zavádzaním nejakých paskudných expresov, ktoré aj tak stoja v tých istých kolónach (čo z expresu, že nezastaví PRI HATI, keď na Mieri stojí v rovnakej kolóne)... ja doporučujem návštevu nejakého západného mesta a západného systému MHD prípadne nejakú odbornú literatúru, ako napr. výstup z medzinárodného projektu HiTrans...
btw.: v TTD a open TTD som pokoril iných maníkov, keby niečo ?
Reakcia na: Rudyke902 #65216:
Neviem, čo by si robil, keby prešla tá zmena, keď jediná linka, ktorá mala prejsť celým Jazerom by bola L52.
Reakcia na: Rudyke902 #65217:
Važecká už dávno nieje prestupný uzol v pravom slova zmysle ...
Reakcia na: tbus #65215:
Z krásnej by sa cestujúci nevošli, ak z krásnej vychádza ? Ta to riadna blbosť, nie ? A Važecká- prestupný uzol, a nieje prisposobený CP na prestup.. Pozri odchod 52L v sedle a odchod 9.. Stále si pred nosom ujdú, len sa spoliehať že na Ladožskej chytí 52L zelenú a 9 červenú na semafore aby sa na Dneperskej dalo prestúpiť z 52L na 9 .. Ta asi také "dôležité" zastávky... a senný trh je priam ukážkovo dôležitá, fakt.. ?
Reakcia na: gabo5607 #65211:
Presne tak.. dokonca pri výpadku ED by som dal POVINOSŤ zastavovať na všetkých zastávkach,,, Nech sa niekto z kompetentných raz prejdu pri výpadku ED na jazero, ludia v chaose postávaju, alebo pešo idú nakoľko zálohy vieme koľko a aké sa vypravujú ak je problém, hlavná vec že 52 prefrči a niekedy aj poloprázdna, ale nezastane, lebo je to "súbeh" z ED, ktorá momentále nefunguje, je to fakt blbosť totálna.. ?
Reakcia na: Rudyke902 #65214:
to su dolezite zastavky na prestup, obavam sa, ze keby stala 52 na kazdej, bola by naplnena jazercanmi, a ti z krasnej by sa uz nevosli ?
Reakcia na: tbus #65209:
Ak je to súbeh - tak prečo potom Važecká, Dneperská, Levočská - tam stojí, tam už nieje súbeh? ?
Reakcia na: Terepin #65210:
presne tak, rovnaký meter, ked autobus 52 popri nosnej elektricke, tak zastavku vynecha, ked ide autobus popri nosnom autobuse (trolejbuse), tak podla niekoho logiky musi zastavit uz vsade... Este pridat do L51 a 56 colnicu a vo vymoli (to je jedno ze na znamenie) a bude dobre.
Reakcia na: gabo5607 #65208:
S tou 52 to je pravda, na jazere na dosť významných zastávkach nestojí, hlavne že senný trh - na znamenie zastávka, tam stojí , to už fakt nezmysel... Potom že je nevyťažený spoj, jazerčania by ho radi využívali (do kostola, do tesca, na MU...) a tam nestojí nikde, zato Rušnové depo, senný trh - su fakt veľmi využívane zastávky linky 52... ?
Reakcia na: tbus #65209:
Súbeh, nesúbeh, ajtak by som ju dal zastavovať aj tu, v prípade výpadku alebo nehody ED tu zostáva len 13tka ktorá ide raz do hodiny. A tiež-napríklad keď sa chcem dostať do Baumaxu, Optimy atď, musím sa buď riadiť podľa R2ky alebo prestúpiť na Dneperskej, alebo vrátiť sa na Važeckú, pričom tá 52ka okolo mňa prejde, ale nestojí. Neviem prečo radšej starostka jazera nebojuje o toto, ale o tie jej blboviny Bukovecká-NO...
Na expresných linkách by sa kľudne mohlo zaviesť tzv. "expresné pásmo", napr. TZR, kde by 4-zastávkové lístky jednoducho neplatili. A expresné linky by mohli opäť plniť svoju pôvodnú funkciu: odbremeňovať hlavné linky. A tým nemám na mysli len vynechávanie zastávok, ale aj skracovanie trás a pridanie na rýchlosti (neraz som zažil na L54, že nás po trase obehol trolejbus, ktorý bol za nami 2 minúty ? ). Až potom budú pre cestujúcich znovu atraktívne.
Reakcia na: gabo5607 #65208:
to je súbeh z električkou, preto sa tam všade nejstojí, takisto ako autobusy na moldavskej nestoja všade, som to tu dal len ako extrémny príklad ? Len nechápem prečo sa "expresnosť", čiže státie len na dôležitých zastávkach len ak ide o súbeh z električkou, a pri autobusových súbehoch musí stáť všetko, pritom aj tie sa môžu obiehať
Reakcia na: tbus #65207:
Dobre že si pripomenul 52ku. Na sídliskových zastávkach ako je Ladožská a Rovníková nestojí, ale zato zastavuje v celej krásnej, na zastávke Pri hornáde, na Golianovej, Pereš, vodojem, v celej Šaci a podobne....tiež trochu nezmysel
Reakcia na: rpopo #65206:
už len čakám, kedy bude 52 stáť na južnej triede 125 ?
Reakcia na: VLK #65200:
No fajn, aspoň tu máme priznanie ...
Asi by som začal tým, ako má vyzerať EXPRESNÁ LINKA ... Expres znamená to, že pri 30 minútovej ceste nosnou linkou človek ušetrí aj 10 minút času, pričom trasa môže ale nemusí byť zhodná a expres zastavuje na významných zastávkach. Veľmi by som sa nechválil tým, že nechám zastavovať EXPRESNÚ linku na zastávke na znamenie ... ? DEMENCIA. Nevidím dôvod rušenia expresov, všade vo svete sa robí všetko preto, aby sa doprava zrýchlila, a tu ? Už to len treba zaklincovať tým, že L 56 bude stáť aj na zastávke Vo výmolí či aj na nejakej inej doprasknutia využitej zastávke ... Doporučujem Vám Simutrans, to je program ako stvorený na tieto záležitosti.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.