preco ste oznam o neobsluhovanych zastavkach presunuli tam dole? Ved tam ho nikto nenajde. Myslim ze je dolezitejsi ako upozornenie ze sa zmenil dizajn stranky
Holandsko az na jeden 50 metrovy kopec ktory ma aj tak nizky sklon, je uplne rovinata krajina, take mesto ako Kosice, kde su same diery a kopce a stupania atd tam neexistuje. Ked je sneh a mraz a tak prejde jeden snehovy pluh a maju pokoj. Na druhu stranu vykyvy pocasia je nieco co nemozes bohuzial vycitat ani nasemu DP. Ked raz sa niekde jazdit neda tak sa tam proste nepojde. V zahranici maju tiez len autobusy na kolesach.
Práve to som chcel napísať ? Reprezentatívnejšie miesto pre vyhľadávanie spojenia už nie je.
K doprave okolo Au. Tá 5-sekundová zelená pri odbočení z BUS-pruhu na PfB smerom na NO je fakt geniálna. Keď sa tam stretnú dva autobusy (nedajbože klbáky) a ten prvý sa nepohne na oranžovú, tak druhý v poradí si počká celý cyklus ?
Pán Titl, priama otázka - bolo alebo nebolo vydané územné rozhodnutie na zjednosmernenie okruhu?
Táto nová verzia stránky je neprehľadná a hlavne vtedy keď sa človek ponáhľa a potrebuje veľmi rýchlo nejaký vhodný spoj, tak ho ten nový dizajn dosť spletie.
Asi by bolo vhodné nájsť nejaký kompromis medzi starou a novou verziou.
Same vyhovorky, žvasty, furt to iste dookola... Vam sa už neda veriť ani jedno pismenko a "zakulisne" spravy ktore pišete jednotlivcom si tiež myslim svoje... Slušne slovo na vas asi nie je... ? ?
Podla mna velmi dobre viete, ze tych 5 sekund sa myslelo na semafore pre autobusy, len sa snazite odbocovat od temy. Takisto na elektricke pri prejazde linky 4 alebo 7 sa stale stoji trikrat. Nejde o to kolko sekund je tam volno, ale ze sa to aj tak neda stihnut a stoji sa trikrat. To s tou preferenciou ktora je uplne vsade ale NEDA SA ZAPNUT je uz odohrata pesnicka. Pocuvame, a citame to uz roky...
financie na MHD sú jedna vec a je jasné, že verejná doprava je značne podvyživená... na mysli som mal skôr to, že ak sa už realizuje nákladná rekonštrukcia CSSiek, prečo sa v rámci toho neaplikuje preferencia MHD? Aj z pasívnej preferencie MHD v rekonštruovaných križovatkách ostali iba trosky... rovnako nespustenie dynamiky je podľa mňa v dnešnej dobe zvrhlosť... a samozrejme dynamika sa dá koordinovať s pevným signálnym plánom inej križovatky - postačí jeden koordinačný kábel ? niečo podobné sme realizovali v križovatke Pošta v PB, kde hlavná križovatka bežala celý čas vo full dynamike a menšia križovatka Polícia išla v pevnom pláne (radič BDE)... a tiež bol uprednostnený hlavný ťah Žilina - Bratislava
Preferencia ED v okolí Námestia osloboditeľov je súčasťou riešenia CSS križovatiek, ktoré boli v rámci výstavby NZC Aupark realizované. Len pre električky bolo zrealizovaných 9 detektorových slučiek na troch križovatkách. Ale na spustenie preferencie je potrebné zrealizovať aj úpravu CSS-ky v križovatke Štúrova - Moyzesova, a tá bude až na jar 2012. Aj kvôli úprave organizácie dopravy na NO sa v súčasnosti uprednostnila koordinácia západ - východ pri prejazde námestím, nie je možné riešiť koordinovaný ťah viacerých križovatiek, že niektoré pôjdu v pevnom cykle riadenia, a niektorá v dynamike. K redburgerovi - vážte láskavo slová. Mám otázku - o aký čas sa predĺžila jazdná doba liniek ED prechádzajúcich NO oproti pôvodnému stavu ? A VLK-ovi: nie je potrebné spomínať nejaký región v Holandsku, všade kde sa na dopravu dávajú adekvátne financie, to funguje lepšie ako v Košiciach. Je potrebné do systému MHD v Košiciach dať toľko eur, aby bolo možné riešiť všetko, čo rozvoj MHD v meste potrebuje. A sú to milióny eur.... Alebo aj v Holandsku pred začiatkom zimného obdobia vycapia na internet zoznam zastávok MHD, ktoré sa pre nezjadnosť nebudú obsluhovať ? Aj to je obrázok, ako sa v Košiciach pristupuje k problematike dopravy.....
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Tatranka