na tych 5 sekund sa nestihne rozbehnut ani trolejbus, ktory nasledne musi prejst cez 4 pruhy z najpravejsieho do uplne najlavejsieho a samozrejme v praxi sa tam musi predrat cez iduce auta. Nehovorim o autobusoch ktore sa nemozu rozbehnut tak rychlo, nehovoriac ked este su plne obsadene
rovnako 5 sekúnd na prejazd pre vozidlá MHD je sakra málo, keďže nie je upozornenie na prichádzajúcu zelenú (sú iba dva stavy), druhé vozidlo nemá šancu vojsť v tomto časovom úseku do križovatky... ale tak, keď sa vôbec nemyslí na MHD, iba sa zhoršuje a zhoršuje...
ako sa má riešiť MHD a priorita som videl teraz v Holandsku v regióne Twente... tam by sa mali ísť všetci učiť...
Tak autá nech si chodia kristakrížom po NO a okolí, to mi nevadí, ale že električka 3x stojí na semafore je donebavolajúca hlúposť a kto to takto nechal je hlupák. Kto je za to zodpovedný neviem, ale idiot to bude poriadny.
Taká preferencia jak je na JZR pri Tescu, taká je aj na NO. A to sú tam tri kríženia namiesto jedného. Boh by tu niekoho skáral.
Že práve VY píšete o tom, ako sa tu niečo nespomenulo... Vy, čo ste donedávna vo všetkých možných diskusiách obhajovali dopravné riešenie okolo Auparku, či zavedenie "jednosmerného okruhu", až kým Vám nedošli argumenty. Vážený pán hovorca Auparku, vysvetlíte už konečne PREČO došlo k zmene v riešení komunikácie medzi križovatkami Štúrova - Južná trieda a Štúrova - Fejova? Aby sme to urýchlili, tak vopred zareagujem na to, čo by bola Vaša odpoveď - jednosmerný okruh si nevyžadoval takéto riešenie, ak by bola cesta riešená pôvodne (tak, ako to bolo znázornené na billboarde s názvom "riešenie verejných investícií" ešte aj počas výstavby toho vášho "retardéra"), nemalo by to na jeho zavádzanie žiaden vplyv.
Vážna nehoda to bola, vážnejšia ako pri Amfiku v 78 ? Bože, taketo nehody su na dennom poriadku, čo sa tu teraz mame vzrušovať nad každym ťukancom električky?
Od Majstra "KVKV" čakám, že vydá vlastným nákladom fundovanú knihu o Košickej MHD,absolútne presnú a bezchybnú s vyčerpávajúcim obsahom, minimálne v jazyku slovenskom,maďarskom a českom.
Knihu JUDr. Gašpara som videl,veľmi kvalitné dielo,len tá cena....a to je prvý diel.No budeme musieť našetriť euriky ?
Autorizovanie spôsobom "archív XY" je úplne legitímne, normálne a legálne - viď príklad nová kniha JUDr. Gašpara s asi 300 pohľadnicami z jeho zbierky ?
KVKV : predvčerom, 10:21 #64917:
Ak sa chcete poučiť ako sa "autorizujú" fotografie, doporučujem knihu o košických autobusoch, kde nejaký Adam Tatranský podpísal svojim menom fotky zhotovené v dobe keď ešte nežil ! (ŠM, RTO)
A skúste ich zverejniť, zažaluje vás za porušenie autorských práv.
A co takto zaloba za ohovaranie na internete???
Si dakto mysli,ze hodi hnoj do placu a potom zalezie a pocka az to vyhnije do stratena?
Cakam!
?
k tej električke, ktorá bola včera videná na železničnom vozni- to bol určite náš nový tram-train ? ale teraz vážne,bola modrej farby ako tie čo boli nižšie na fotkách,takže určite ukrajina
K fotoupdatu: Nehoda #90 s cisternou sa podľa mňa určite nestala na Perešskej. Tá cesta bola štvorprúdová už od roku 1965. Navyše, na jednom pohľade vidieť v pozadí most širokorozchodnej trate ponad I/68.
Najmä od zastávky mier po námestie maratónu mieru. GARANTOVANÉ 3 červené po sebe pre KAŽDÝ jeden spoj 22, 25, 27, 36, 71 a 72.. samozrejme aj v neďeľu dopoludnia ?
Pán Inžinier na dopravu v meste Košice.Chcem sa Vás opýtať do kedy bude trvať stav červená vlna pre MHD? Skúste sa previeť linkou 36 z Ťahanoviec na Kvp alebo opačne ? Neplánuje sa zriadiť systém blíži sa vozidlo MHD prepne sa semafor na zelenú pre jeho smer? Dá sa podľa Váš takýto systém vôbec pre Košice zriadiť?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
VLK
ako sa má riešiť MHD a priorita som videl teraz v Holandsku v regióne Twente... tam by sa mali ísť všetci učiť...