Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Dispecer #64557:
Trolejbusy nemaju pre furču žiadny vyznam tak už si zafixujte všetci do hlavy, že prvorade linky pre furču su 15 potom dlho dlho nič potom 17 potom dlho na n-tu nič a potom trolejbusy, z hľadiska efektivnosti a využitelnosti. To že pre niekoho su trolejbusy boh a urobi sa z nich neznamena že to je nosna doprava na Furču automaticky.... Nech si dotyčny ľudia cestuju v rannej špičke s trolejbusy napr na NO.


A uplne zbytočne sa tu zas porovnava THC a Furča, už to tu bolo X-krat taka debata a je to kktina proste. Tu ide o to, že Furča potrebuje zvyšiť kapacitu smerom na NO to je všetko....
Reakcia na: VLK #64547:
15 a 17 doplnkove linky? ? ? ? ?
Reakcia na: Tomko00 #64561:
nejde ani tak o to, že budú stáť 3 vozidlá za sebou (maximálne 1. 2 môže otvoriť dvere), to sa môže stať aj na oveľa menej frekventovanej zastávke, ale tvorca tohto nápadu si neuvedomil, že na tejto zastávke vystupuje, nastupuje a aj len prestupuje obrovské množstvo ľudí, ktorých takto sústredil do 1 nástupištia.
Reakcia na: Isidor #64559:
Do p*** s nimi (pardon), to snáď nemyslia vážne. Veď nech sa pozrú na ich CP, na nástupište 1 sa budú rvať 3 vozidlá, a na nástupište 2 príde prázdna 51 z NO. Tak toto ma teraz dostalo.
Reakcia na: TA #64558:
Vôbec nechápem myslenie DP. Nech zrušia 30, toľko by vedel od stanice to potiahnuť napr. aj 24, a keď už DP je v takom zápale skracovania liniek, tak nech hodia na 18-ku krátke, popr. 15-metrové vozy, pretože je nevyužitá (takmer).A potom by sa aj na 15-ku našli nejaké tie kĺby a hneď by to bolo o trochu efektívnejšie.
Ďalšie rošády na NO
http://www.dpmk.sk/aktuality/pozor-na-zmenu-zastavok-na-namesti-osloboditelov
To rozdelenie stanovíšť pred Slovanom (20N a 51 - č.2, zvyšok - č.1) je nedajbože už trvalé?
Reakcia na: rpopo #64548:
to by sme sa dostali do stavu niekdajšej L 18 - tá mala trasu, ktorá bola s Tebou navrhovanou L 55 úplne zhodná. V poslednom období je v KE snaha skracovať linky.
Reakcia na: VLK #64556:
Ani mi veľmi neoponuješ... Len som proste chcel povedať, že určite 20/20L nemá taký význam pre Dargovských hrdinov ako trolejbusy, alebo 15, či 17... ? (Chápem, asi som sa zle vyjadril, ale myslel som to tak...)
Reakcia na: Dispecer #64554:
musím ti aj ja oponovať - kým L25 má omnoho redší interval a cesta ňou je v približne rovnakej dĺžke na Madridskú, L 20/20L má svoj význam pre Lingov a DH,MiÚ, pre ktoré je rýchlejšou alternatívou a to jednoznačne...
Reakcia na: Dispecer #64554:
*...nemajú. Ale 20/20L ako ďalšie...
Reakcia na: 110mat110 #64553:
Vzhľadom na to, že obsluhuje až 2 zastávky na sídlisku, väčšina cestujúcich sa musí za ňou presunúť na Dargovských hrdinov, MiÚ / Lingov, rovnako ako u linky 25 k zastávkam Bruselská, Aténska alebo Madridská. Z tohto pohľadu nejaký extra význam pre sídliská nemá. Ale ako ďalšie rýchle spojenie na NO určite význam má. (Preto tá druhá veta v zátvorke v príspevku #64551.)
Reakcia na: Dispecer #64551:
Ad 20/20L Podla mna maju dost velky vyznam. Ved preco potom by ich posilovali pocas spiciek medzi KNV a NO? Aj ked ja idem 20tkou NO-Furca tak vzdy je narvata
Reakcia na: 3902 #64549:
kde na to predĺženie vezmeš kilometre (resp. kto to zaplatí?) a kde vezmeš ďalšie vozidlá (nakoľko ti nevyjdu súčasné obehy)?
Reakcia na: Tomko00 #64544:
Linka 25 znamená pre sídlisko Ťahanovce to isté, ako linka(-y) 20/20L pre sídlisko Dargovských hrdinov. Sú to linky, ktoré obe sídliská obslúžia iba okrajovo, čiže nejaký extra význam pre ne nemajú. (I keď si osobne myslím, že 20/20L má pre Furču o trošku väčší význam, ako 25 pre Sídlisko Ťahanovce...)

Čo sa týka intervalov, pre porovnanie:

71+72 Lingov > Mlynská bašta:
- 7. hodina: 07:00 - 07:40: interval 5 min.; 07:40 - 07:46: 6 min., 07:46 - 07:53: 7 min., 07:53 - 08:01: 8 min.
- 14. hodina: 13:57 - 15:03: interval 6 min.
- 20. hodina: 19:58 - 20:48: interval 10 min., 20:48 - 20:59: 11 min., 20:59 - 21:09: 10 min.

27+36 Bruselská > Mlynská bašta:
- 7. hodina: 07:00 - 07:30: interval 4 - 6 min. (striedavo), 07:30 - 07:35: interval 5 min., 07:35 - 07:42: 7 min., 07:42 - 07:50: 8 min., 07:50 - 07:57: 7 min., 07:57 - 08:05: 8 min.
- 14. hodina: 13:55 - 15:01: interval 6 min.
- 20. hodina: 19:57 - 20:06: interval 9 min., 20:06 - 21:06: 8 - 12 min. (striedavo)

Komentár: Stále nechápem, čo si tieto sídliská závidia v tomto smere... Interval je viac - menej rovnaký, pričom Furča má "výhodu" stáleho intervalu v rannej špičke oproti striedavým intervalom medzi linkami 27 a 36. Na druhú stranu, je otázne, ako veľmi sa dodržiava CP vodičmi na linkách 71 a 72 - čo však nie je problém ani Ťahanoviec, ani Furče, ani cestovných poriadkov...
---------------------------------------------------------------------

15+17 Darg. hrdinov, MiÚ > Palackého:
- 7. hodina: 06:59 - 07:06: interval 7 min., 07:06 - 07:14: 8 min., 07:14 - 07:16: 2 min., 07:16 - 07:26: 10 min., 07:26 - 07:29: 3 min., 07:29 - 07:36: 7 min., 07:36 - 07:47: 11 min., 07:47 - 07:49: 2 min., 07:49 - 08:04: 15 min.
- 14. hodina: 13:55 - 14:19: interval 12 min., 14:19 - 14:27: 8 min., 14:27 - 14:31: 4 min., 14:31 - 14:43: 12 min., 14:43 - 14:47: 4 min., 14:47 - 14:55: 8 min., 14:55 - 15:07: 12 min.
- 20. hodina: 19:53 - 20:10: interval 17 min., 20:10 - 20:13: 3 min., 20:13 - 20:33: 20 min., 20:33 - 20:40: 7 min., 20:40 - 20:53: 13 min., 20:53 - 21:10: 17 min.

10+51+56 Bruselská > Palackého:
- 7. hodina: 06:58 - 07:02: interval 4 min., 07:02 - 07:11: 3 min., 07:11 - 07:12: 1 min., 07:12 - 07:14: 2 min., 07:14 - 07:26: 3 min., 07:26 - 07:32: 6 min., 07:32 - 08:02: 5 min.
- 14. hodina: 13:58 - 14:10: interval 6 min., 14:10 - 14:12: 2 min., 14:12 - 14:16: 4 min., 14:16 - 14:22: 6 min., 14:22 - 14:34: 12 min., 14:34 - 14:40: 6 min., 14:40 - 14:42: 2 min., 14:42 - 14:46: 4 min., 14:46 - 15:04: 6 min.
- 20. hodina: 19:46 - 20:02: interval 16 min., 20:02 - 21:02: interval 20 min.

Komentár: V rannej a popoludňajšej špičke je Furča v tomto smere horšie a ak ráno sú linky 15 a 17 prepĺňané často a pravidelne, skutočne by bolo dobré pouvažovať min. nad výmenou súčasne vypravovaných vozidiel za kapacitnejšie /reálnejšie/ alebo skrátením intervalu /nereálne/ na aspoň jednej z liniek 15 a 17 aspoň v rannej špičke. Večer je na tom v tomto smere Furča lepšie ako Ťahanovce (51 a 56 vtedy už nepremávajú...).
---------------------------------------------------------------------------

55 Lingov > Amfiteáter:
- 7. hodina: 06:52 - 07:42: interval 10 min., 07:42 - 07:53: 11 min., 07:53 - 08:08: 15 min.
- 14. hodina: 13:53 - 15:05: interval 12 min.

18 Madridská > Amfiteáter:
- 7. hodina: 06:54 - 07:44: interval 10 min., 07:44 - 07:57: 13 min., 07:57 - 08:12: 15 min.
- 14. hodina: 13:56 - 15:08: interval 12 min.

Komentár: Takmer úplne zhodný interval...
---------------------------------------------------------------------------

(Mohol som do spojení Bruselská > Mlynská bašta a Bruselská > Palackého zahrnúť i linku 25, ale nemalo by to žiadny väčší význam, pretože medzi 06:00 a 08:15 z Bruselskej nepremáva /až z obce/ a poobede s 30 min., či večer so 60 min. intervalom veľa ľudí zo Sídliska Ťahanovce neodvezie aj vďaka svojej trase, kde na sídlisku zastavuje na 3 zastávkach v severnej časti. Taktiež 20/20L som mohol zahrnúť do spojenia DH, MiÚ > Palackého, no z dôvodu, že na celej Furči stojí na 2 zastávkach /nerátajúc Sečovskú/, by aj tak veľa Furčanov neodviezla.)

Ak nájdete nejakú chybu, ospravedlňujem sa vopred. ?
Reakcia na: 3902 #64549:
3319 a 3322 určite nie sú dispozičné a nikdy ani neboli...a navrhujem ti prejsť sa okolo hornádskej, že koľko odstavených citelisov tam napočítaš...
Reakcia na: rpopo #64548:
Dobrý nápad ?
VLK . a dispozičné citelisy už niesu? pred tým boli 3304,3307,3309,3319 a 3322 zmenilo sa niečo?
Reakcia na: VLK #64547:
Predĺžiť L 55 z Lingova na NO by sa nedalo ? Samozrejme iba v špičke ...
Reakcia na: Tomko00 #64544:
aby sme boli korektní - zabudol si na 20, 20L a 54, čiže na Furču chodí 71+72 ako nosná doprava (v špičke spojenie Poliklinika Východ -> NO za 18min.) v spoločnom intervale 5-6/7,5/10min (špička/sedlo/večer), 15+17 ako doplnkové linky obsluhované nízkopodlažnými vozidlami z dôvodu spojeniami s nemocnicami, ako bol dohovor so starostkou [btw. DPMK ak by tam dal kĺbové vozidlá, voľné sú už iba vysokopodlažáky] - L15 spojenie na NO za 14min v intervaloch 10-12/15/20min, L17 spojenie na STN za 10min v intervaloch 12/20/30min, L20 a 20L, doplnkové obslužné linky lokálneho charakteru ako sú 54 a 55.

To je 8 liniek, čo je podľa mňa dostatočná obsluha (najmä v tej mizérii neustáleho krátenia výkonov), kde ak vyrátavaš počet liniek pre THC, je na tom rovnako - 10,18,25,27,36,51,54,56.

To znamená, ak chceš porovnávať počet liniek, sú si obe sídliská kvit (schválne urobené, aby ste sa na takomto argumente nemohli hádať).

K natrieskanej 55 mi nedá ešte nespomenúť, že DPMK pripravoval od 1.11. zmenu kapacity na tejto linke, ktorá však spolu s ďalšími zmenami nebola odsúhlasená. Tu na základe meraní súhlasím so zvýšením kapacity, resp. zámenou kapacity skrátenej L18.
Reakcia na: TA #64545:
Ale pozri sa v akých intervaloch a aké vozidlá.
Reakcia na: Tomko00 #64544:
vážne chodí na ŤHC až 6 spojov? Za hodinu? Za deň? Za rok? Keď si to už tak objektívne zhodnotil, kde si nechal trolejbusy (áno, tie pomalé a dooooookola chodiace vozidlá)?
Niektorí diskutujúci by sa mohli prv zamyslieť nad tým, čo píšu, než to odošlú.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.