Reakcia na: Tomko00 #64544:
aby sme boli korektní - zabudol si na 20, 20L a 54, čiže na Furču chodí 71+72 ako nosná doprava (v špičke spojenie Poliklinika Východ -> NO za 18min.) v spoločnom intervale 5-6/7,5/10min (špička/sedlo/večer), 15+17 ako doplnkové linky obsluhované nízkopodlažnými vozidlami z dôvodu spojeniami s nemocnicami, ako bol dohovor so starostkou [btw. DPMK ak by tam dal kĺbové vozidlá, voľné sú už iba vysokopodlažáky] - L15 spojenie na NO za 14min v intervaloch 10-12/15/20min, L17 spojenie na STN za 10min v intervaloch 12/20/30min, L20 a 20L, doplnkové obslužné linky lokálneho charakteru ako sú 54 a 55.To je 8 liniek, čo je podľa mňa dostatočná obsluha (najmä v tej mizérii neustáleho krátenia výkonov), kde ak vyrátavaš počet liniek pre THC, je na tom rovnako - 10,18,25,27,36,51,54,56.
To znamená, ak chceš porovnávať počet liniek, sú si obe sídliská kvit (schválne urobené, aby ste sa na takomto argumente nemohli hádať).
K natrieskanej 55 mi nedá ešte nespomenúť, že DPMK pripravoval od 1.11. zmenu kapacity na tejto linke, ktorá však spolu s ďalšími zmenami nebola odsúhlasená. Tu na základe meraní súhlasím so zvýšením kapacity, resp. zámenou kapacity skrátenej L18.
rpopo