..no mohli by aj po západnej časti prejsť - teda v tej vyhradenej pre bežcov, pomalou jazdou ísť..
Alebo k tej južnej - zas až taká "hustá" premávka tých busov by tam nebola, videli by sa vodiči proti sebe hádam, nie? By tou križovatkou popri sebe nemuseli isť súčastne.
No, ja osobne si prevádzku po Štefánikovej obojsmerne neviem predstaviť, resp. neviem si predstaviť prejazd križovatkou Gorkého - Masarykova - Štefánikova, hlavne ak jej západnú časť bude vyhradená pre bežcov - tou východnou časťou podľa mňa bez problémov dva autobusy rôznych dĺžok popri sebe neprejdú.
..to som uviedol len ako príklad, že po Štefánikovej mohla mhd jazdiť a aj obojsmerne..
A k linke 13, neviem komu by ako pomohla, lebo neviem kto ju nakoľko využíva v tomto úseku počas víkendu ak nie je MMM - no počas MMM od Jakab.paláca, alebo Vodnej by to bolo bližšie pre peších do mesta ako z Palackého - si myslím. ?
ku konkrétnemu príkladu L 13: ako pomôže linka idúca raz za hodinu v úseku, kde jazdia linky s oveľa menšími intervalmi? Po Štefánikovej jazdila MHD len v smere na sever.
...to viem že jazdia aj po cestách, kde je trať MMM, myslel som to tak, žeby nemusela byť vylúčená celkom busová doprava na niektorých miestach počas behu.. napríklad bus 13 končil na palackého, pričom po štefánikovej sa jazdiť dalo...
riešenia tam nejaké boli, ale o,k . A som si všimol tú národnú triedu - ale bežci nezdielajú tie isté pruhy - len jeden smer.. opačný smer je obojsmerne vyčlenený pre busy...
..ja to už neriešim, len som vyjadril svoj názor tu na diskusnom fóre k preprave počas MMM - že na NIEKTORÝCH skrátených linkách jazdili zbytočne často a zbytočne veľké vozidlá, a prevážali väčšinou vzduch pol dňa.. ! Určite by sa to dalo nejako vyriešiť - veď sa jedná o pravidelnosť každoročne sa opakujúcu.. To je všetko - len názor, nič viac.. ?
A ešte tak na okraj.. nemohli by busy jazdiť aj po tých úsekoch ciest - po trati kde bežia aj bežci? Pomalou jazdou sa to dá....
3101 by mal byť dnes na L55 spoje 15:12, 16:36 z Moskovskej a 15:53 a 17:17 z Lingova. V podstate každý deň robí tieto spoje Karosa C744 (ten bus bez zadnych dveri). ?
dobry den..chcel by som sa opytat.....na akej linke dnes poobede sa budem moct odviest busom 3103 ( tusim som to dobre napisal ) moja sesternica ma rada autobusy, konkretne tento, co nema zadne dvere dufam, ze mi odpisete...dakujem vopred ?
krátkych vozov tiež nie je nekonečno v podniku, a tak by si musel nahradiť nízkopodlažný autobus nejakou voľnou karosou (ikarusom) po životnosti (na výber sú okrem 14 ročných naftových aj cez 20 ročné plyňáky), a nech si s nimi celú nedeľu vodiči jazdia od rána do večera aby sa nenudili, a aby aj dieľňa mala čo robiť, nech sa ľudia trochu potlačia, staré babky ponaťahujú na schodoch a mamičky s kočiarmi precvičia v nosení... ušetrili sme, fakt ?
ty furt neprestaneš? bože, ušetril by si iba pár € (pretože vodič by bol aj tak od rána v práci), ktoré ti nijak extra nepomôžu... ak tam už toho vodiča máš a aj vozidlo, je efektívnejšie aby aj niečo vykonávali ako sedeli na konečnej a rozoberali kraviny...
čo sa týka naplnenosti vozidiel - tento problém, obzvlášť vypuklý v rannej špičke na väčšine liniek (ak niekto chce, aj z THC chodí 10 či 36 narvatá) sa nemusí riešiť iba zmenou kapacity vozidla (hmm, čo u takej 19tky, kde je už kĺb? prívesný vozík?). Vo svete je bežným štandardom v čase zvýšených prepravných nárokov skôr zahustiť interval, je to výhodnejšie aj z pohľadu cestujúceho (menej čakania na zastávke, vhodnejší čas odchodu vozidla a jeho príchodu do cieľa v závislosti od ďalších činností).
Ale povedzme si to na rovinu - čo chceme od mesta, ktoré MHD nezaujíma a ktoré každoročne znižuje objednávku verejnej dopravy [viď. tohtoročné zníženie dotácie na MHD]
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Isidor