Podla fotiek usudzujem, neprimerana rychlost vodica elektricky, ten autobus uz musel byt v draznom telese, takze bol viditelna prekazka a podla velkosti vykolaje usudzujem rychlost okolo 50km/h. Nechcem byt odporny voci vodicovy elektricky, ale mal by sa modlit aby neprisiel o papiere, lebo evidentne doslo k poruseniu zakona 315.
ako tak pozeram, vodic anakondy asi nepozna zakon 315 a nekolajovaci zakladne bezpecnostne predpisi. Hmm, odkedy sa nakolajuje elektricka pod zo zdvihnutym brkom???
Veď ja s teóriou súhlasím. Radšej 2 min. meškanie ako 1 min. náskok. Ale len šlo o to, že za celý svoj mladý život som ešte nezažil, aby L3 prešla dráhu za 18 minút. Až najbližšie prídem do Košíc a Shorty bude robiť na L3, s veľkou radosťou sa nechám presvedčiť. Lebo ak sa to dá, bolo by to super.
Heeej 5401 na 107cke resp. vnutrozavodnej doprave ? . 6036 som mal "rad" hlavne od priestoru zacinajucich strednych dveri do konca spina - prach - bordel
Kratšie jazdné doby sú vždy menším zlom, ak sa nestíha, než zbytočne nadsadené, pretože:
1) DPMK toleruje odchýlku od CP -2 min.
2) veľká skupina vodičov aj v čase špičky bežne jazdí s týmto náskokom; niektorí dokonca jazdia trvale -2 min. a až jeho prekročenie berú ako náskok...
3) meškanie spoja je oveľa menšie zlo ako náskok
Takže ak podľa Teba bude kóšer na L3 doba jazdy 20 min., ja by som pri nezmenenom pravidle porušovania CP dal radšej tých 18 min., s tým, pokiaľ sa praktizuje -2 min. voči CP, nech platí aj +2 min. voči CP. Predsa len sa meškania vyskytnú skôr v špičke, čo sa dá tolerovať viac, ako náskoky v ostatný čas dňa.
Ja ti len odpoviem toľko,že naposledy ked som mal L3 /cca 1/2roka až rok/solo voz, tak nebol problem urobiť náskok 5min s natrieskaným vozom. A to ešte nebola preferencia na Strojári a nová trať po N.O. Detto bolo teraz cez prázdniny na L7,kde bol jazdný čas 31min. Odchod z OCV o 2 min neskor a príchod na Boženku o 5min skor/na trati 6 CSS z toho 2 preferencie a spolu 18zastávok/. A takto vyzerá potom celá MHD,že skor pridete pešo ako s tram.
Takze pri ceste do Prahy v stredu sa zase povozim autobusmi NAD do Kysaku... Keby ta NAD aspon isla priamo z Presova a nebuzerovali ma prestupom v Drienovskej...
Mala by tato stranka zaujem zverejnit aj obmedzenia zeleznicnej dopravy? Aby som to netukal do mobilu nadarmo. Od pondelka zacina obnova kolaje Kysak - Drienovska Nova Ves a tusim ze 12 dni nepretrzite tadial neprejde ani koleso. Niektore vlaky budu zrusene bez nahrady, R 380, 381 odklonom cez Poprad. Mozem to popisat detailne.
LUK, teraz sa velmi prijemne robilo, ked bola narocna vyluka na Kysak a este Ti pod oknom vyhravali pneumaticke zbijacky a dovolenky kolegov nas do tejto pracovnej pohody "privadzali" kazdy den.
Rekonstrukcia 1.nastupista opat prebieha, do 24.9. dokonca uz tohto roku ma byt stavba odovzdana v dohodnutom rozsahu. Potom bude este prebiehat vyskova a smerova uprava 11.kolaje a potom sa zacne tato kolaj prevadzkovat. Kolaje 13 a 15 (slepe - tzv. nastupiste 1A) sa takto neupravia z dovodu nedostatku penazi (aky to dnes univerzalny dovod na vsetko). Takze po dvoch rokoch si mozno vydychneme.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
BMko