Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #62729:
Myslel som to v tom zmysle to, že vlakoelektrička by mala obsluhovať čo najmenej cestujúcich, ktorí nastúpia a ukončia cestu v meste. Ja to vidím tak, že vtiahnutie regionálnej koľajovej dopravy do centra má mesto priblížiť širšiemu okruhu cestujúcich, vytvoriť viacero alternatív pre výstup (popoludní nástup)/prestup, rozptýliť prúd "cezpoľných" do okolia a tým odľahčiť hlavné prestupné terminály. Prímestské autobusy tiež neprídu do mesta, nehodia si tabuľku s číslom linky aby kľučkovali po meste a obišli čo najviac zastávok, ale na najkratšej trase k stanici zastavia na vybraných významnejších zastávkach, uzloch. V Košiciach sa totiž plánuje zaviezť práve toto - regiotram zíde z trate "ťažkej železnice" na stanici na mestskú trať, dookola obíde celé historické centrum a podľa plánov, ktoré tu boli (a sú) ohľadom linkovania KORIDu skončí, na periférii na sídlisku.

Re #62731 Dimi: Kedy a kde?

Re #62737 Dimi: Obchádzať to cez podzemné garáže by bola zbytočnosť, lebo jediný vjazd a výjazd, ktorý môžeš pre tento smer použiť, je práve ten medzi Palackého a Fejovou na južnej strane obchodného centra. Tak či tak okolo nich prejsť musíš a bola by zbytočnosť vchádzať dnu a von, navyše by si sa musel babrať s kartami a čakať pri rampách.
Reakcia na: Dimi #62734:
Tomu vr, miniml ja tak buem chodiť ? Len aby nam to pan Titl neprekazil keď to prečita a postavi nejake zakazove značky naviac ?
Reakcia na: Dimi #62731:
Ked je nejaka nadej určite sa pridam ?
Reakcia na: TA #62736:
Prezri si plan.. Nezda sa mi, ze to zmenia. Nevychadza mi to. A to z dvoch dovodov.. Pribinovu pokial viem, tak uz naspat neotocia, zrejme ostava tak, ako je. Cize aj z nej sa doprava odboci k Dargovu. A Rooseveltova? Vies si predstavit, ze by z nej vznikla slepa ulica v casti, kde sa pretina s Hlavnou? Ved DTbH potrebuje napojenie na komunikaciu a s tymto stopercentne manazeri suhlasit nebudu. Takze mi vychadza, ze to bude podla mnou popisaneho scenara.. Mimochodom.. Je tu dalsia cesta, ako sa dostat mimo okruhu z Palackeho v smere na terasu.. Z Palackeho rovno, dolu do podzemia Auparku a hned zase druhym vychodom von, krizom na Juznu Triedu, Fejovu a sme tam, kde sme chceli byt... Cize sa zahlti aj Fejova, aj vjazd a vyjazd z Auparku, spekulantov sa najde viac ako dost si myslim 😃
Reakcia na: Dimi #62734:
ak by sa zaviedla pešia zóna, ako to bolo prvotne deklarované, tak by Tebou popísaná trasa nebola možná
Reakcia na: veteran #62720:
NMM -> Hviezdoslavova -> Masarykova -> Stan. namestie
Reakcia na: TA #62717:
Vies, ako to cele dopadne? Ring tu bude na figu, pretoze kosican si stale najde moznost, ako prejst napr. z Palackeho na Moldavsku bez toho, aby siel dookola po ringu.. A sice, z Palackeho doprava k McDonaldu, pred nim dolava, potom na Rooseveltovu, okolo HLAVNEHO VCHODU!!!! DTbH, dolava okolo Dargova a pripojit sa na ring doprava... Skvely okruh, ze? 😃 .. Auta neodidu z mesta, ale zahltia Rooseveltovu a pruh pred Dargovom.. Klobuk dole.. Tesim sa, az spluvam na zem...
Reakcia na: veteran #62710:
Chlapci, budem rad, ked vas uvidim na verejnej diskusii.. Budeme sa snazit presvedcit primatora, pana Karabelliho a par dalsich zainteresovanych, aby na tu diskusiu prisli. Dufam, ze presvedcim kolegov, aby sme to zrealizovali.
Reakcia na: veteran #62706:
Pruser je ten, ze dokument EIA nie je tak silny, aby nieco zastavil... 😞 Je to smutne, ale je to tak..
Reakcia na: Peter55 #62700:
Nie je to celkom tak Peto.. Treba prebudovat znacenia na Moyzeske, urobit nove ostrovceky, prebudovat krizovatku (kruhoveho typu) pri Jumbe, osadit mnozstvo semaforov.. Este sa len zacalo. Ale zacina sa s peticiou proti ringu, chystame tlacove vyhlasenia atd.. Kto chce, pridajte sa..
Chcem pochváliť DPMK, prípadne jeho zamestnanca/ov, ktorí sa podieľali na vytvorení výpiskov a informácií na zastávkach MHD ohľadom výluk na NO. Je to napísané zrozumiteľne výstižne a inteligentne, napodobne sa mi páči aj ospravedlnenie DPMK za obmedzenia... ?
Reakcia na: jt #62727:
To si ako prišiel na to, že "vlakoelektrička nemá plniť úlohy mestskej dopravy"? Vlakoelektrička sa zriaďuje práve za týmto účelom.
Reakcia na: veteran #62724:
oboje sú v jednom balíku (plus ešte úsek Terminál Sever - Ťahanovce), a schválené boli naposledy tuším peniaze na prípravu projektovej dokumentácie (5mil. evri):
https://docs.google.com/leaf?id=0B6aDT9SupjytZTRjNGZlMzgtN2RiZS00YmViLWFlYTYtMDUzMGIzN2ZkOTRi&hl=en_US
Ďalšie dokumenty: https://docs.google.com/#folders/folder.0.0B6aDT9SupjytYzI2MGIwODMtN2I1Yi00NGQ5LThkMmMtYjkxNzE1YzRlZWNi
Reakcia na: TA #62726:
Zo stanice na Nám. MM by sa predsa mohlo jazdiť po Svätoplukovej a Masarykovej, je to asi najlogickejšie spojenie. Okľuka po trase linky 2 by bola pre tram-train viac než nelogická. Vlakoelektrička nemá plniť úlohy mestskej dopravy, preto ak už má byť pritiahnutá aj inam do centra, než na stanicu, tak čo najkratšou trasou. Zas ale ani poslať úplne všetky spoje na Hlavnú by nebolo šťastné riešenie...

Každopádne ja by som to riešil práve výstavbou úseku popri mestskom parku na Nám. Maratónu mieru a Havlíčkovu by som po Kostolianskej okolo Aničky napojil na magnezitku kde by bol terminál Sever, ktorý by bol naozaj terminálom a nie búdkou natlačenou medzi železnicou a parkoviskom Tesca.
Reakcia na: jt #62725:
prečo? Ak niekto chce silou-mocou viesť tram-train trať centrom, tak iná možnosť tu nie je než Kuzmányho, keďže inde trať nemáme. Do úvahy môže ešte pripadať Moyzesova, ale po tom, čo sa zjednosmerní, tak pochybujem, že mesto obetuje 2 pruhy z 3 pre trať - alebo by sa vyrúbal park? Najideálnejšie by bolo, ak by mala nová trať trasovanie popri súčasnej železničnej trati.
Ak sa zrekonštruuje trať na Kuzmányho, tak už definitívne môžeme zabudnúť na návrat električiek na Hlavnú.
Reakcia na: Isidor #62723:
Tak ale potom každá rekonštrukcia trate znamená vytrhanie trate, či nie? Ale vážne - na čo to boli schválené peniaze - na reko trate cez Kuzmányho alebo na trať MMM-Terminál Sever?
Reakcia na: veteran #62722:
no, v podstate z hľadiska potrebných zmien pre regioeuromačkopsovlakoelektričkotramtrain by šlo o vytrhanie dnešnej trate a postavenie novej (plus mínus v pôvodnej stope) 🙂
Reakcia na: Isidor #62721:
A nestojí tam už nejaká trať ? Nebude to náhodou trať cez Alvinczyho ku Terminálu Sever? Však stanica jak stanica.
Reakcia na: veteran #62720:
však z NMM cez Hlavnú poštu a Dom umenia na stanicu ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.