Reakcia na: balky #6205:
Isidor Ti už odpovedal, takže len doplním pár poznámok.Amfiteáter je aj doteraz obratiskom pre R7, ale len v smere z Tr. SNP. Obratisko v smere z Čs. armády je využité naozaj max. raz ročne (zachádzanie L7 v začiatku jej existencie do vybudovania odbočky Čs. armády-Zimná sa dá považovať za výlukový stav).
Nehnevaj sa, ale motať do argumentácie autobusové linky v relácii z Južného nábr. je už úplne mimo misu. Alebo potiahneme L19 a 27 súbežne s električkami až na OC Važec a na úkor toho ešte viac znevýhodníme a obmedzíme električkovú trakciu? Pri navýšení vozokilometrov sa v danej trase dá obmedziť zodpovedajúci objem len tu.
Čo sa týka sociálneho zariadenia, to nie je len WC, ale napr. aj možnosť kde si môže vodič počas prestávky oddýchnuť a napr. najesť sa. Nech by si na Spišskom nám. ukončil akúkoľvek linku, zhoršíš vodičom podmienky o 50%, pričom L7 na Št. TU nemá žiadne zariadenie. Aj tak je o tom zbytočné uvažovať, pretože tu nejde o ktorúkoľvek linku ako takú, ale o reláciu, ktorá je v úseku OC Važec - OC Branisko vyťažená minimálne rovnomerne. Ale ako tak pozerám na mapu, okolie zastávok OC Važec a Rovníková (po cca 600x450 metrov) obsluhuje relatívne väčšie obývané územie, než zastávky Dneperská a OC Branisko (po cca 600x300 metrov).
Koľajové križovatky sa už tiež vyrábajú pre v=50 km/h a myslím, že aj tá naša (profil koľaje Ph37) pri Hoteli Strojár je od toho istého výrobcu ako výhybka (DT výhybkárna a mostárna, a.s. Prostějov), a teda s rovnakou konštrukčnou rýchlosťou.
Dispecer