Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Košice dnes majú sotva 50% z pôvodného parku KT8 D5. Všetko ostatné rozpredali. Ja som sa vždy čudoval, prečo sa trebárs niekam na východ neodpredávajú T3-ky a nenechávajú sa len KT-čka. Možno nebol po T3 taký dopyt. Jedno je ale isté - KT-čka sú rozpredané a to je realita. Usilovať, čo i len v myšlienkach, sa o nejaké nové po tom, čo sa posledné odpredali doslova len "predvčerom", je šialenstvo.
Reakcia na: Sarko #6107:
No ja som takeho nazoru, ze dvojicka nevykrije to co KTcko a rataju sa vozokilometre rovnako. Tak preco by sme mali pouzivat menej kapacitnu supravu ako kapacitnu anakondu. Po dalsie tyristorova vyzbroj ma mensiu spotrebu a lepsie sa s tym jazdi a myslim, ze v kosickych oblukoch, vyhybkach a podobnych neduhoch kosickych trati je lepsie mat tyristorak, kde mozes jazdou udrziavat konstantnu rychlost ako naslapovat na T3jke, strielat linkoacom a vytvarat moznost na zalepenie palcov zrychlovaca. To su len dve dovody a dost podstatne. preco by som som bral viac anakondy a zehlicky ako T3ky
Reakcia na: BMko #6105:
A to už prečo? Reálna potreba obojsmerných vozidiel sú 3 KT8 na L5 a pridajme k tomu ešte nejakú rezervu pri výlukách a podobne - takých 10 ks KT8D5 by bolo postačujúcich, ale kvôli údržbe a ND je súčasný stav s 19 ks takisto vyhovujúci.
Práve SHORTYho spomínali v istom rádiu - nechal pozdravovať všetkých Košických električkárov... ? ?
Reakcia na: Nodes #6103:
V kosiciach je malo KTcok
Nodes: Však to aj JE v podstate KT8. To, že v Košiciach nie sú ďalšie električky potrebné, neznamená, že si Kvatro nekúpi iný podnik, ktorý o toto vozidlo záujem prejaví, pričom je vhodné najmä pre tie podniky, ktoré už KT8 prevádzkujú.
Reakcia na: Sarko #6062:
Este na chvilu na temu TKT KVATRO. napadne sa podoba na KT8. Povedal by som, ze je to alternativa pre podniky, ktore doteraz KT8 neprevadzkovali alebo nechcu repasovat tie doterajsie. V podmienkach KE nevidim ziadnu prespektivu pre tento zatial koncept, kedze sa repasuju KT8.
Reakcia na: 3003 #6099:
Prečo nie..ved musia mať aj tam klbaky a nie je to nový bus. ?
Reakcia na: SOLARIS MANIAK #6100:
Ja som o nej dozvedel od šofera... a nebolo to nahodou na križovatke ulic Prešovska c.-Priemyselna ul.?
? Tak videl niekto tu nehodu ???
Reakcia na: Diggi #6094:
Nedokážem pochopiť čo za rozum dal 3004 do Šace!!! Dufam že ho vratia na VŠA keď príde 3105 z GO.
Pôjde vôbec 3105 na GO ?!?!?!
?
? Bol niekto z Vás včera pri nehode SU15 #3530 na obchádzke v smere na Furču? Nehoda sa stala o 15:30 hod.Solaris mal zničený nárazník a ľavé čelné sklo. Kvoli tejto nehode sa začali vytvárať obrovské kolóny siahajúce až po križovatku na PALACKÉHO. Autobus bol odstavený v takom mieste, že prekážal tým čo išli z Palackého aj tým čo išli zo Starej prešovskej cesty - tým sa vytvárali kolóny a ďalšie "ťukesy" os. áut. VIDEL TO NIEKTO Z VÁS ???
Reakcia na: 1018 #6091:
Áno, je to tak, mám tam preklep. Pardón. 518-ka je teraz tá jediná KT8D5R s #1736.
Reakcia na: Diggi #6095:
vodič tej 3101 mal predtým 4208-ku a ešte predtým originál 6287. Ten bol možno rád, že to vie zapnúť..mal zapnutý mikrofón, takže vysielačka LIVE v celom voze... ? ? ?
Reakcia na: Diggi #6092:
Ešte doplním stav garáži v Šaci, teda čo by tam malo byť a čo tam je..je pravdepodné, že niektoré C734-ky už nejazdia.

Karosa C734: 6009, 6023, 6030, 6036, 6037, 6040, 6043, 6044
Karosa B732: 6293, 6295, 6298, 6401, 6410
Karosa B832: 6223, 6226, 6229, 6242, 6267, 6271
Karosa B932(E): 5202, 5231
Novoplan C-12: 5401 (mal by byť)
Ikarus 280.10: 4126, 4131, 4132, 4133
Karosa C744: 3101
Karosa B741: 3004 (mala by byť)
Ikarus 280.08M : 4092 ???

T.j. 29 busov..normálny stav je 25.

Nové špz:
4097 - KE 279 DN
6295 - KE 284 DN
6298 - KE 021 DN
6401 - KE 119 DN
6410 - KE 208 DN


?
Reakcia na: Diggi #6092:


Hlasenie zastavok asi nehrozilo, ze? A pasmo 0 alebo 1? ?
Takže trocha odbočím. Dnes som si odskočil do Šace a mal som v umýsle fotiť aj na rýchlodráhe. Moje plány zmaril pohlad von oknom z električky. Na mieste kde som mal v pláne fotiť mali totiž míting vrany, nejaky čierny pes a vrcholom toho všetkého bola LÍŠKA...červeno hnedá..len pár metrov od koľají. Hluk a premávke na rýchlodráhe mala v paži. Tak som sa vybral do Šace linkou č. 26 (5231) a spôsobil som DPMK škodu 7 Sk nakoľko som sa zviezol bez lístka. ? ? .

Šačianské garáže su perfektne zašité, takže vidieť len to čo stojí pred vrátnicou a hneď prekvapenie číslo 1 - Karosa B732 číslo 6293. 2 vrakov sa zbavili aby dostali ďalší. ? ?.
Takisto je tam preradený aj ukrajiňák 6229. Teda Šaca má už 6 B832-iek z celkového počtu 10. Novošrot som tam zatial nevidel. Podarilo sa mi avšak odchytiť 6009, 6023 a 6040. Naďalej premávaju aj modráky 4131, 4132 a 4133. Vidieť vonku 6037, 6043 a 6044 je vzácne, teda kto vie či ešte jazdia. Aj tak keď som počítal tak ma teraz Šaca nadstav.
Naspať som šiel pešo, aby som zas neokradol dpmk ? ? až k Valcovni. Na KVP sa mi práve dovalila C744 číslo 3101. Ďakujem vodičovi za túto jazdu... ? ? ? . Plyn na podlahe a jazda štýlom UHNITE, LEBO IDEM JA...tak rýchlo som doma zo železiarni ešte nebol. Je to spoj, ktorý mal stáť aj na zastávke Luník IX rázcestie, ale tú sme obišli skoro v protismere. ? ?
Reakcia na: Sarko #6090:


no pockaj, 1736 je 518, 1737 je 519 a 1738 je 504, nie?
Reakcia na: Sarko #6088:
Doplním ešte, že v Brne majú aj jedno KT8D5R, #1738, ktoré je rekonštruované, ale nemá dosadený NP článok. Je to naše pôvodné KT8D5, #518. Doplňujúci údaj .N1 je reko na NP-jednosmerné a .N2 je reko na NP-obojsmerné.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.