Nodes: Však to aj JE v podstate KT8. To, že v Košiciach nie sú ďalšie električky potrebné, neznamená, že si Kvatro nekúpi iný podnik, ktorý o toto vozidlo záujem prejaví, pričom je vhodné najmä pre tie podniky, ktoré už KT8 prevádzkujú.
Este na chvilu na temu TKT KVATRO. napadne sa podoba na KT8. Povedal by som, ze je to alternativa pre podniky, ktore doteraz KT8 neprevadzkovali alebo nechcu repasovat tie doterajsie. V podmienkach KE nevidim ziadnu prespektivu pre tento zatial koncept, kedze sa repasuju KT8.
? Bol niekto z Vás včera pri nehode SU15 #3530 na obchádzke v smere na Furču? Nehoda sa stala o 15:30 hod.Solaris mal zničený nárazník a ľavé čelné sklo. Kvoli tejto nehode sa začali vytvárať obrovské kolóny siahajúce až po križovatku na PALACKÉHO. Autobus bol odstavený v takom mieste, že prekážal tým čo išli z Palackého aj tým čo išli zo Starej prešovskej cesty - tým sa vytvárali kolóny a ďalšie "ťukesy" os. áut. VIDEL TO NIEKTO Z VÁS ???
vodič tej 3101 mal predtým 4208-ku a ešte predtým originál 6287. Ten bol možno rád, že to vie zapnúť..mal zapnutý mikrofón, takže vysielačka LIVE v celom voze... ? ? ?
Takže trocha odbočím. Dnes som si odskočil do Šace a mal som v umýsle fotiť aj na rýchlodráhe. Moje plány zmaril pohlad von oknom z električky. Na mieste kde som mal v pláne fotiť mali totiž míting vrany, nejaky čierny pes a vrcholom toho všetkého bola LÍŠKA...červeno hnedá..len pár metrov od koľají. Hluk a premávke na rýchlodráhe mala v paži. Tak som sa vybral do Šace linkou č. 26 (5231) a spôsobil som DPMK škodu 7 Sk nakoľko som sa zviezol bez lístka. ? ? .
Šačianské garáže su perfektne zašité, takže vidieť len to čo stojí pred vrátnicou a hneď prekvapenie číslo 1 - Karosa B732 číslo 6293. 2 vrakov sa zbavili aby dostali ďalší. ? ?.
Takisto je tam preradený aj ukrajiňák 6229. Teda Šaca má už 6 B832-iek z celkového počtu 10. Novošrot som tam zatial nevidel. Podarilo sa mi avšak odchytiť 6009, 6023 a 6040. Naďalej premávaju aj modráky 4131, 4132 a 4133. Vidieť vonku 6037, 6043 a 6044 je vzácne, teda kto vie či ešte jazdia. Aj tak keď som počítal tak ma teraz Šaca nadstav.
Naspať som šiel pešo, aby som zas neokradol dpmk ? ? až k Valcovni. Na KVP sa mi práve dovalila C744 číslo 3101. Ďakujem vodičovi za túto jazdu... ? ? ? . Plyn na podlahe a jazda štýlom UHNITE, LEBO IDEM JA...tak rýchlo som doma zo železiarni ešte nebol. Je to spoj, ktorý mal stáť aj na zastávke Luník IX rázcestie, ale tú sme obišli skoro v protismere. ? ?
Doplním ešte, že v Brne majú aj jedno KT8D5R, #1738, ktoré je rekonštruované, ale nemá dosadený NP článok. Je to naše pôvodné KT8D5, #518. Doplňujúci údaj .N1 je reko na NP-jednosmerné a .N2 je reko na NP-obojsmerné.
Nedostatocne som si precital, prepac. Takze o nejake 2 tyzdne ti zistim, ake vozy boli vypravene na linku c.4 podla sluzieb. Napis mi este na 1018@imhd.sk nejaky kontakt na seba, najlepsie mobilny.
To je v podstate jedno, ide len o jednu bodku, čo môžeš uviesť aj ako KT8D5.RN2 alebo KT8D5RN2... Ale správne má byť KT8D5R.N2, takto je to evidované aj v papieroch. N1 a N2 je doplňujúci údaj, ktorý detailnejšie označuje, o akú rekonštrukciu KT8D5R ide.
Re #6087 TA: Však to je naše pôvodné KT8D5 #519... ? Teraz je to brnianske KT8D5R.N2 #1737 a je to vlastne prvé rekonštruované vozidlo s NP článkom vôbec. O "prototypovosti" svedčí aj odlišná strešná nadstavba nad prostredným článkom, ktorá nekopíruje strešnu nadstavbu krajných článkov.
Zase som z toho jeleň. Na stránkach krnovských opravovní je článková NP električka uvedená ako KT8D5.RN2 a napr. na stránkach ČKD Pragoimex je uvedená ako KT8D5R.N2. Takže ešte raz sa pýtam, či " KT8D5.RN2 je správne " ?
Lebo ak hej, tak Pragoimex tam má chybu ( http://www.ckdpragoimex.cz/cz/contents/kt8_d5r/page.htm )
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Diggi