Inak keby sme chceli ísť do detialov tak od roku 1998 kedy sa začali používať palubné počítače do roku 2000 klesla spotreba nafty na 100 km z 44,88 v roku 1998 na 43,65 v roku 1999 a na 42,67 v roku 2000(kedy všetky busy mali palubáky, čo je 2,21 litra rozdiel. Ročne autobusy najazdia 27mil kilometrov. Takže 27mil delene 100 krát 2,21 krát 27SK(liter nafty) je 16,1 milióna SK. Takže inestície sa vrátili skôr ako za jeden rok.
Nie je to dosť pádny dôvod na to zaviesť niečo podobné aj v Košiciach a zobrať si dvojročný úver a splatiť ho z ušetrených peňazí.
Nie je to dosť pádny dôvod na to zaviesť niečo podobné aj v Košiciach a zobrať si dvojročný úver a splatiť ho z ušetrených peňazí.
Papyr
K ostatnemu sa vratim cez viknend, teraz musim bezat.