A to nie len 512 ale aj ostatných KT8 a INEKONOV(10T) . A Astra, KT4 alebo RT6 majú jednostranné riadenie a schéma takéhoto vozidla je tu: pravá strana: B+C+A, ľavá strana: A+C+B
Re poly.... Beach. Prave sedim v oslizlom b cku z kozenkou, ako kozenka to nie je moja srdcova zalezitost. Mal som na mysli becka s latkovymi potahmi a oknami ktore si stiahnem kedy chcem a nemusim byt zavisly na neakej klime. Popri tom mam v tom viac sukromia ako v modernych voznoch. Nechcem zanevriet na nove vagony ale vyhladavam stare pokial este premavaju a na trase 120 ich uz tolko nie je. Inac prave som mal pohlad na krasne vyhorete ceske brm-ko, kurnik skoda takych vagonov.
Sarko ja som myslel len co sa tyka vzhladu na to peresko hyperobluku
balky:Vieš čo je blbé?Že istí železničiari (DOP) si myslia,že oni najlepšie vedia,kedy,kam a ako majú ľudia cestovať a potom aj tarif aj grafikon vyzerajú podľa ich aktuálnych cieľov-za každú cenu vyhnať substrát z vlakov. BMko:Ja klasické Bčka so slizkou koženkou nenávidím z celého srdca.Milujem klimakterizované vagóny,okrem nich znášam ešte klony Bt a Bmee ex Amee.
Co ma spolocne rusenie vlaku s rusenim nocnej dopravy? Aj ked tam spominas vztah ku odchodu vlaku,opakujem, ten vlak je kosicanmi málo vyuzivany, pretoze...uz som to viackrat opakoval. Podla tvojich zaverov by som mal trvat na ruseni dalsieho nocneho R612 Zemplin, s odchodom 0:20 z Kosic, pretoze k nemu nie je vztiahnuta ziadna mestska doprava. Chapes, niektore vlaky su pre kosicanov irelevantne a nie je to po ekonomickej stranke efektivne, aby DP mal zabezpecovat k tymto vlakom spojenie pre par cestujucich.
? ? Áno je mi do smiechu aj do plaču... Vystihol si to presne...
A k trolejbusom dodám, ak ešte prídeš niekedy k nám, tak daj vedieť a ja Ti zariadím expresnú jazdu trolejbusom...
Pripomínam, že v Ke bola nanútená, pardon "doporučená" rýchlosť 50km/h a cez kríženie je 15km/h... Vodiči to teraz dodržujú, lebo sú sledovaní "čiernou skrinkou"... ?
Či sa vývesky budú klepať strojom alebo cez Excel, je to jedno i druhé zvrhlosť. Na to už dávno mal byť normálny softvér - generátor cestovných poriadkov. V bývalej ČSFR takto nerobia CP už asi fakt len Košice. Ešte aj SAD-ky sú v tomto ďalej.
Som rád, že sa ohľadne transparentov zhodneme. Mne je jasné, že Košičan skôr pochopí Podhradovú ako Sever - Zoborskú. Ale určite nie je dobré, ak mi na zastávku príde bus s cieľom, ktorý v žiadnej schéme MHD nenájdem. Za odvrátenie Konevovej hrozby máš pochvalu - samozrejme, že tam má byť vysvietené Exnárova.
Ja samozrejme viem ako to s tým Kláštorom je. Ja som si len náročky zobral ten najextrémnejší príklad, keď vozidlo linky 19 alebo 36 ukončí spoj na zastávke "Sídl. KVP - kláštor" na Lechkého ul., pričom má na transparente "S. KVP - Klimkovičova" A keď sme už pritom, nie je zvrátené, že pod cieľmi LECHKÉHO i KLIMKOVIČOVA sa myslí tá istá zastávka, ktorá sa vlastne nevolá ani Lechkého ani Klimkovičova?
Áno, to s BUSE je neschopnosť podniku - nič iné. Nechápem, ako vôbec môžu tolerovať súčasný stav s (ne)využívaním možností systému.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
BMko