Mne je uplne jedno,akej farby je pristrojova doska a sedacky .Pre vas "dizajneroch" a "odbornikoch" na dopravu to podstatne je,ale dolezite veci vam unikaju. Som rad ,ze po dlhej dobe je "az" jeden trolejbus po GO.
Fero, vsetko je vec financii, ktore DPMK prideli danej oprave. Interier vozidla nebol v protokole napisany, ako ma vyzerat. Neboli definovane farby. Dalsie vozidlo uz ma definiciu farieb, podpisanu GR, teda je to prikazom. Ano, uz sme o tom diskutovali, ze sa takyto interier nehodi tomu laku. Rovnako nebola definovana montaz dopytu ani to otvaracie okno prveho okna. Najprv sa premyslalo aj o vymene predneho cela za TrM verziu, ako aj uprava palubnej dosky na M verziu, no vsetko stoji prachy. Ale urcite Zliner urobil omnoho viac, ako v ramci finacii dokazu urobit ludia u nas v DP. Ram je opieskovany (jediny trolejbus), pozinkovana spodna cast vozidla, lepene plechy, vymena kablov, svoriek, drzadiel naprav, vymena casti naprav, oprava strechy, atd atd ... Je dobre, ze to vozidlo islo tam. No pokial by sa definoval aj vyzor interieru, to sklo a dopyt, pripadne ine doplnky (platene sedadla napriklad), tak za vsetko solis peniaze. Mimochodom, dopyt bude domontovany v Kosiciach . A ako som uz pisal, vsetky dalsie Tr vozidla budu mat interier iny, zladeny s exterierom.
Načo šla 1006-ka do Zlína? Interiér taký ako keď spravia naši, keby dostali dosť financií tak takú podlahu vedia dať aj naši, krémový interiér ku takému laku? Tam by som si vedel predstaviť nové sedačky, napr. modrú koženku ako mali 9Tr., žlté madla. Palubovku spravia naši oveľa krajšiu ešte aj s popisom a jemnou modernizáciou. Obloženie je fajn. Nemá dopyt, čo je mínus. Lepené plechy vedia robiť aj u nás v DP, stačilo sa pozrieť na niektoré IK280, ani po rokoch nebol problém s hrdzavením. Za tieto peniaze na cestu tam aj nazat mohli mať naši nejakú mašinu na opieskovanie, aj keď iba takú čo s ňou ofukovali stĺpy. Pekný na nej je akurát lak. Ešte ani po oprave jej nedokazali dať otváracie okno za prvé dvere.....
Keď to už spomínaš, tak je zaujímavé, že na prešovské lístky sa toho vojde porovnateľne veľa, ak nie viac, ako na naše, ktoré sú o poznanie širšie. Je tam kód zastávky, celý dátum a čas a číslo vozidla. Ale moment, oni tam majú systém ktorý (ako to bolo?), po ktorom stačí udrieť kladivom a funguje ďalej až kým nevyhorí.
ešte raz - je to kód spoja, nie jeho číslo. Kód je náhodne generované číslo, platí iba pre ten konkrétny spoj v ten čas a slúži na kontrolné účely. Je jedno, či existuje 4, 6, 20 zastávkový lístok, ochranný kód tam bude tak či tak ?
Historické okienko:
Pred 126 rokmi - dňa 20. 1. 1885 - mesto Košice zamietlo žiadosť podnikateľov Klaubera, Sielbersteina a Rottera z Budapešti o výstavbu parnej koľajovej dráhy kvôli neprijateľným podmienkam potenciálnych staviteľov.
nemôže dôjsť potom k dezinterpretáciam - k zámene spojov, napríklad xbcd za ybcd a podobne
Re #59172 tbus: to je vôbec škoda spomínať, čo všetko sa dá vidieť (ne)vytlačené na CL
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TA
Re #59172 tbus: to je vôbec škoda spomínať, čo všetko sa dá vidieť (ne)vytlačené na CL