Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: AAA #58534:
vo všeobecnosti áno, je to luxus. Ale zoberme si teraz náš konkrétny prípad. Kde by si umiestnil ďalšiu zastávku na trati? Posledná na ŤHC by bola pred Metrom, následne terminál Sever a potom až Staničné námestie. Jediné ako tak vhodné miesto by mohlo byť na úrovni Masarykovej.
Reakcia na: TA #58541:
Cestujúci stojaci na zastávke musí stáť tak, aby ho vodič pri vchádzaní do zastávky videl. Odporúčame cestujúcim zdvihnutím ruky dať znamenie vodičovi o úmysle nastúpiť do vozidla. Takže si vyber buď sa postavíš tak aby Ťa vodič videl alebo aj dvihneš ruku. ? ? ?
Reakcia na: TA #58541:
Áno ale v ozname píše, že sa odporúča postaviť sa na viditeľné miesto a pre istotu pozdvihnúť prednú labku.
Reakcia na: romeo #58538:
podľa mňa by nevadilo, ak by hoci aj všetky zastávky boli na znamenie. To je fakt taký veľký problém stlačiť 1 tlačidlo?
V prípade nastupujúcich by mohlo platiť, že akonáhle niekto stojí na zastávke, bus musí zastaviť. Teraz to je tiež tak ❓
Reakcia na: Peter55 #58539:
je tam škola a či idem tadiaľ naobed,ráno či popoludní stále minimalne 10-15 ľudí ide..neviem ako večer,ale od rána do neskoršieho popoludnia je dosť využívaná
Reakcia na: romeo #58538:
Ano hronska je frekventovana zastavka kde vystupuje minimalne 5 ľudi vždy ? ? Možno tak v špičke, inak nie.
zbytočne riešite,kým tu budeme my,žiadna trať sa nepostaví ? skôr nechápem niektoré zastávky na znamenie,tam kde treba niesú,a naopak...zastávka na znamenie by sa hodila napríklad pre električky na zastávkach zimný štadión a krajský súd..zas nezmysel je zastávka na znamenie Hronská..myslel som si,že zastávky na znamenie majú byť tam,kde nenastupuje/nevystupuje veľa ľudí a nie naopak. Na Hronskej som ešte nezažil aby tam nik nešiel,nuž ta teraz sa tam bude stále vyzváňať ?
Reakcia na: KVKV #58500:

"Je to rozhodne rozumnejší návrh, než hlúpe trate na letisko a THC, ktoré nič nevyriešia."

Mne sa na tomto celom projekte "páči" to, že na jednej strane sa tu projektujú často megalomanské projekty v snahe ohúriť verejnosť (aké to bude super-bomba-špica) avšak s minimálnym prínosom pre ňu (naopak s maximálnym prínosom pre spriaznené stavebné firmy), ale na druhej strane máme neporiadok na domácom stole. To však tých, ktorí sa na tento projekt upäli už asi nezaujíma. Lenže dokým sa toto "integrované dopravné čudo" postaví a spustí (termíny sa "záhadne" posúvajú), je tu nejaká doba počas ktorej sa musí fungovať a počas nej sa bude diať čo? Budú Koriďáci otĺkať obyvateľom sídliska Ťahanovce o hlavu, aby ešte toľko vydržali (veď už toľko vydržali), že už to bude? A keď nevydržia? Lebo mne tu chýba nejaké systémové riešenie čo medzi tým sa hodlá robiť. A vymyslel ho vôbec niekto?
Už keď sa bavíme od ED na KVP, viesť ju tam cez LVIII by bola blbosť. Omnoho lepšie by bolo ju napojiť od Novej nemocnice s otočkou pri Drabovej. A po vybudovaní trate od NMM priamo na SN by sa kľudne mohla zrušiť L19. L36 od Sokolovskej presunúť na Popradskú do OC Optima a L34 tiež ukončiť pri OC Optima. L17 zrušiť a voľnú kapacitu vraziť do L15 so zachádzkou na SN. Potom ešte vybudovať TD z Nad jazerom do SN ako náhradu za L19 a zatrolejovaním Ťahanoviec nahradiť L27.
Reakcia na: TA #58527:
Nie je trochu luxus budovať električkovú trať, ktorá má v intraviláne zastávku v priemere každých 1, 75 km?
Reakcia na: gabo5607 #58532:
Šaca sa už riešila, že by to bolo príliš nákladné, a výstavba trate do mestskej časti s relatívne malým spojov denne by sa splácala možno ešte 20 rokov kým by na seba vôbec zarobila... Taká trať na Ťahanovce alebo spomenutý L8 by na seba zarobili iste rýchlejšie, nejakých možno 5 rokov
Reakcia na: Furčan #58531:
Ak by existovala trať na Ťahanovce a odbočka od Valcovní do Šace ku nemocnici, parádne by sa dali nahradiť AD linky 52 a 56. 52 tak, že z Krásnej po Bajkal by chodil kyvadlovo autobus ako niekdajšia 36tka. To isté by sa dalo urobiť na vrchnom obchvate THC (Madridská-Bruselská-Hanojská-Belehradská-Sofijská-Budapeštianska-Madridská)
Reakcia na: KVKV #58515:
Električkovú trať z Luníka 8 na KVP by si viedol cez neobývanú časť, ale z Ťahanoviec do centra už nie, keby šla tak ako je plánované tak by to bolo niečo ako expresná linka. Samozrejme by bolo dobre viesť trať vrchom sídliska a napr taká L18, ktorá by šla cez mier by bola iba taka doplnková.
Na KVP jedine trolejbusy.
Trať od Bardejovskej na Luník 8 bola plánovaná, teraz by sa to dalo zokruhovať s napojením niekde pri Optime a L5 by mohla byť okružná s prestávkou na stanici. Inač na Popradskej pred Kauflandom, medzi Hornbachom a Baumaxom a potom od križovatky na Železníkoch je stredový pas práve pre trať ED.
V okoli letiska je firma kde chodi dosť ľudi, teraz tam idú stavať ešte niečo, aj v minulosti sa vravelo že tam ma byť priemyselný park, tak sa tam ta trať oplati viesť, už teraz tam chodia preplnene autobusy.
Reakcia na: kvito #58523:
Koľko bol na trhaných? dosť dlho....a tu sa zmeny dejú tak často, že to nestíham pozorovať...Dostala sa ku mne informácia, že na každú linku/službu bude pridelený voz, tým pádom už žiadny vodiči nebudú mať svoje vozidlo, ale budú skákať z voza na voz, čo je na tom pravdy?
Reakcia na: gabo5607 #58505:
5613 je na 5-2 /16, 29, 31/ s vodičmi, ktorí robili na 3308 /aj ten schumacher čo nadbieha bežne 4 minúty/ a cez víkendy je voz písaný na L14 namiesto citelisov....
Reakcia na: TA #58527:
juj, teraz som rozmýšľal nad úsekom južný koniec ŤHC - stanica a nie južný koniec ŤHC - NO, tak ešte treba pripočítať nejaké 2 minúty, kým sa dostane električka na NO.
Netreba však zabúdať aj na to, že pre električku by bola jazdná doba konštantná a neovplyvniteľná dopravnou situáciou, zatiaľ čo autobus (v špičke) môže uviaznuť v dopravnej zápche.
Reakcia na: Isidor #58521:
vychádza mi to na cca 3,5 km po stanicu. Medziľahlá zastávka by bola jediná - budúci terminál Sever. Samozrejmosťou by malo byť mimoúrovňové križovanie železničnej trate a vedenie električkovej trate popri nej a nie obchádzkou cez Kuzmányho. Čiže vzdialenosť asi ako úsek valcovne - Poľov, ktorý prechádzajú električky po rýchlodráhe za 5 minút. Akurát rozdiel môže byť v tom, že Ludvíkov dvor je menej frekventovaná zastávka než budúci terminál Sever.
Reakcia na: redburger #58524:
Keby si mal pred vchodom na jazere vybudované obratisko pre autobusy, vtedy by si to mohol porovnávať.
Reakcia na: redburger #58524:
Čo tu pletieš busy pomedzi bloky? Mne na furči ide bus pomedzi bloky? Tak isto ďaleko byvam od zastavky ako možno aj ty, takže si totalne vedĽa s tymto "argumentom" a ta zastavka električky pri hornbachu je kde prosim pekne?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.