Ano viem, ved usa svojho casu "vymysleli" elektricku ... teraz by v ich mestach clovek len tazko na nejaku narazil ... Ok som nestrany ale aj tak si myslim ze rusit kolajovu dopravu bez adekvatnej nahrady fakt nieje spravny krok
Takze klasika ? ... Ale tak skor ide o to, ze az na motoristov, ktorym by zase vypadol nejaky dovod preco je ich auticko tak strasne potrebne by taketo riesenie skvalitnil a zrychlil cestu mhd .. a to by mestu malo ist ...
takmer všade by to znamenalo nutnosť prebudovania - rozšírenia tratí. Minimálna osová vzdialenosť protismerných koľají na trvalú a bezpečnú prevádzku autobusov nepostačuje.
investicia do vyasfaltovania trati - tie by sa asfaltovali tak či tak
moznost rychlejsieho opotrebovania trate / autobusov ? - v akom zmysle?
Ja osobne som si nevšimol nejaké zásadné zádrhele prečo by to nešlo aj tu spraviť. A taký nápad tu už bol. Urobiť spoločnú zastávku na Spoločenskom pavilóne, ale "technický" úsek to zamietol.
Je to možné, dokonca na Jazere sa to istý čas používalo na prestup z linky 13 na konečnej na Važci, alebo pri výlukách. Ale prečo sa nevyužíva? Ľudom, čo rozhodujú o financiách na rozvoj a zatraktívnenie dopravy (mestskí poslanci), je to úplne jedno. Oni chodia autom.
Uz dlhsie rozmyslam: Preco na niektorych usekoch nejazdia autobusi po tratiach elektriciek a nezastavuju na zastavkach elektriciek ?
Vyhody / nevyhody
+ lepsie prestupovanie
+ v centre zrychlenie premavky autobusov
- investicia do vyasfaltovania trati
- moznost rychlejsieho opotrebovania trate / autobusov ?
Aky je vas nazor ? Je nieco take mozne ? Ak ano preco sa to nevyuziva ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Nodes