Ano viem, ved usa svojho casu "vymysleli" elektricku ... teraz by v ich mestach clovek len tazko na nejaku narazil ... Ok som nestrany ale aj tak si myslim ze rusit kolajovu dopravu bez adekvatnej nahrady fakt nieje spravny krok
Takze klasika ? ... Ale tak skor ide o to, ze az na motoristov, ktorym by zase vypadol nejaky dovod preco je ich auticko tak strasne potrebne by taketo riesenie skvalitnil a zrychlil cestu mhd .. a to by mestu malo ist ...
takmer všade by to znamenalo nutnosť prebudovania - rozšírenia tratí. Minimálna osová vzdialenosť protismerných koľají na trvalú a bezpečnú prevádzku autobusov nepostačuje.
investicia do vyasfaltovania trati - tie by sa asfaltovali tak či tak
moznost rychlejsieho opotrebovania trate / autobusov ? - v akom zmysle?
Ja osobne som si nevšimol nejaké zásadné zádrhele prečo by to nešlo aj tu spraviť. A taký nápad tu už bol. Urobiť spoločnú zastávku na Spoločenskom pavilóne, ale "technický" úsek to zamietol.
Je to možné, dokonca na Jazere sa to istý čas používalo na prestup z linky 13 na konečnej na Važci, alebo pri výlukách. Ale prečo sa nevyužíva? Ľudom, čo rozhodujú o financiách na rozvoj a zatraktívnenie dopravy (mestskí poslanci), je to úplne jedno. Oni chodia autom.
Uz dlhsie rozmyslam: Preco na niektorych usekoch nejazdia autobusi po tratiach elektriciek a nezastavuju na zastavkach elektriciek ?
Vyhody / nevyhody
+ lepsie prestupovanie
+ v centre zrychlenie premavky autobusov
- investicia do vyasfaltovania trati
- moznost rychlejsieho opotrebovania trate / autobusov ?
Aky je vas nazor ? Je nieco take mozne ? Ak ano preco sa to nevyuziva ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mache
Vaha busov moze pekne rozjazdid ten asfalt hlavne ked sa spravy nekvalitne
Mozno zvysene opotrebovanie pneumatik koli jazde po kolajniciach ?? ...
Skor sa snazim zamysliet preco to nieje uz vyuzivane